Wat is het smerigste wat je in je eten hebt gezien

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Curly85

Berichten: 1641
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:33

heb inderdaad ook eens een pak rotte melk aan mijn mond gezet, terwijl de datum nog niet verlopen was
verder in een hotel wel eens een groen ei gekregen (gekookt) wordt je niet vrolijk van Ziek

en dan de bekende haren he Nagelbijten / Gniffelen

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 15:07

Ik heb een keer een zwart-wit gestreepte (zebra) rups in mijn sperzieboon gevonden Scheve mond

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 15:23

Die "dikke zwarte haren" bij de chinees hoeven niet persee van de kok te komen, het kan ook van de kwast zijn waarmee ze dingen invetten.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 16:42

En het is maar een haar..

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:30

Levy schreef:
Een vingerkootje in een zakje sate!
Zo'n zakje wat je eerst op moet warmen in water, weet je wel?
Het was een eeeeehhhhh.....beetje ranzig......




Eeiieeww echt vet ranzige verhalen,maar deze slaat echt alles Verward Misselijk

andalusier
Berichten: 132
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 18:00

Ik had een keer mijn brood in een boterhamzakje in mijn kast laten liggen op de manege, ik wil het dus gaan opeten, zat er een gat in en allemaal muizenkeutels!! Van de kaas was niet veel meer over!

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 19:43

SpLaSh_ schreef:
Iegh Misselijk , als er iets in mijn eten zit hoef ik het al niet meer , heb een hekel aan botjes of seen of wat dan ook... gatver Misselijk

Ik heb een keer kip gegeten bij mijn oma , daar zaten de spieren , pezen en botten of nog erger ook nog in , vandaar dat ik alleen nog maar Kip Filet eet , heb een kiptrauma er aan overgehouden Nagelbijten / Gniffelen

En we zijn net terug uit Egypte , daar had mijn oom een Nietje in zijn broodje Haha!



UHmz... kipfilet is ook spier Haha!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 20:03

Elke vlees is spier of vet.

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 20:15

Randy01 schreef:
Mijn vader
werkte vroeger bij Van Dobbe Kroketten in Amsterdam. Hij had in zijn vinger gesneden met kaas sneden en er keuring een pleister omgedaan. Toen hij (handmatig) de vulling voor de kroketten had gemaakt, kwam hij erachter dat de pleister weg was. Ze hebben gezocht, maar konden het niet meer vinden in de vulling. Is later door klant in de kroket gevonden. Klant heeft ruime compensatie gehad en ze hebben gedaan of ze nergens wat van wisten.

Nagelbijten / Gniffelen
ik heb een keer een pennedop op mn pizza gevonden Tong uitsteken
verder alleen haar Haha!

swoeky

Berichten: 1357
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 23:01

ik had een keer in mijn slamix (zo'n kant-en-klaarzakje) een krekel zitten nou zeker weten dat ik van de sla afgekickt ben. en ook tref ik weleens haren aan als ik iets heb wat van de shoarma/pizzaboer (of hoe je het noemen wilt) afkomt

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 23:12

Iemand van het personeel die altijd bij ons eet, maakte een pak chocomel open, en toen ze het inschonk, viel er zo een wattenstaafje uit! Scheve mond

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 23:18

Als ik het zo allemaal lijs ben ik nog een gelukvogel, ik kan mij niet inbeelden dat ik ooit iets heb gegeten dat ik niet heb verwachten, buiten misschien wat komkommer tussen de hamburger die er normaal niet tussen mocht zitten maar dat is nog geen ramp Haha!
Mijn zus heeft wel eens een worm gehad in een radijs of kers, weet het niet meer zeker Misselijk

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 23:50

ik heb ooit jammer genoeg te laat gemerkt dat er een worm in me kastanje zat Misselijk ik had hem al doormidden gebeten Misselijk Misselijk Misselijk ik heb denk ik de halve dag nog staan spugen en water drinken Bloos *LOL*

zo vies Misselijk

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 11:31

Heb zelf niet iets heel vies meegemaakt, ben wel een keer de oorzaak geweest van iets..

Ik werkte toen in een partycentrum en was halverwege de avond mijn nepnagel kwijt.. Bleek achteraf bij iemand in z'n wijnglas te zitten.. Lijkt me ook niet prettig..

Heb daarna nooit meer nepnagels gedragen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 11:51

grote dikke bromvlieg onder mijn boterham Misselijk

Evelientje13
Berichten: 8
Geregistreerd: 26-08-04
Woonplaats: Drenthe-Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:02

GATVERREDAME!!!! Boos!
ik zit net brood te eten. Scheve mond
Ik heb weleens haren in mn eten gehad.
Mn moeder een vleig in de koffie, daar kouwde ze op Scheve mond
Gelukkig niet doorgeslikt.
verder weet ik het neit meer.

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:52

Mijn vader heeft ooit eens iets heel vies gevonden in zijn potje kip Curry. Namelijk een kippenoog! Hij had gelijk gedaan met eten.

Steffietow

Berichten: 353
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: NL [tilburg ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 14:16

mijn oma mocht is proeven van een stukje lion was toen net ''nieuw '' en ze beet en ze had NET naast een maai gebete Lips are sealed SUPER GOOR ze heeft toen van die winkel bonnetjes gekregen Haha! en tot nu toe mag ze gratis snoep nemen Tong uitsteken de winkel kent haar nog steeds *LOL*

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 16:57

- Maden in koekjes, ja, ik had er al van gegeten Misselijk
- Wesp in blikje fanta, slok genomen *aau* Clown

Laatst is er ook een wesp in mn pasta gestorven. De pasta kwm net uit de pan die net van het vuur afkwam, *tssssj deed de weesp *LOL* *

balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:45

Nou het leek verdacht veel op een snottebel.. zown lange en was roodachtig geworden...Hij was ook meegebakken want was helemaal vettig... Misselijk Was echt zo goor... Heb daar ook nooit meer gegeten of eten gehaald Haha!