Wat is het smerigste wat je in je eten hebt gezien

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mellow

Berichten: 6469
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 11:12

m'n zus had een keer een worm in haar andijvie.
zelf heb ik alleen een haar ofzo erin gehad, en kleine vliegjes.
en een keer in een pak yoghi zat een grote klont.

zelf kijk ik zowiezo al 10x iets na voordat ik het eet.

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 11:14

Iegh Misselijk , als er iets in mijn eten zit hoef ik het al niet meer , heb een hekel aan botjes of seen of wat dan ook... gatver Misselijk

Ik heb een keer kip gegeten bij mijn oma , daar zaten de spieren , pezen en botten of nog erger ook nog in , vandaar dat ik alleen nog maar Kip Filet eet , heb een kiptrauma er aan overgehouden Nagelbijten / Gniffelen

En we zijn net terug uit Egypte , daar had mijn oom een Nietje in zijn broodje Haha!

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 11:19

eeen dikke vette zwarte haar in me loempia van de chinees. Ik eet echt nooit geen chinees meer Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:05

Rupsen in de bloemkool...
Een kakkerlak in de melkfles ( in griekenland)
Een vaag onverklaarbaar groot stuk 'iets' in de jam ( opgestuurd naar de fabrikant en we kregen een mooi jam-pakket thuis om het goed te maken!)

serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:18

Als ik deze topic zo lees, krijg ik al kippenvel!
Gatsie!!!!!!

Maar ik heb ook wel zulke dingen mee gemaakt.
Een keer met een stuk leverworst zat er gewoon een kies in, en als dat nou van een mens of een varken is geweest Verward Geen idee!
En met een bamischijf zat gewoon binnnen in een verschroeit hoopje haar, dat was echt goor en kreeg er ook kotsneigingen van, brrrr echt walgelijk.

Mijn vader was een keer bij een appelmoesfabriek aan het werk en vertelde hoe appelmoes werd gemaakt.
Op de grote hopen appels rennen de ratten muizen gewoon over heen, gatsie sinds die tijd nooit meer appelmoes gegeten, kan wel een mee gekookte rat of muis bij in zitten!!!!

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:20

Ik vieste dat ik me eten vond waren wat haren meer niet......ik Zat gister naar een progamma te kijken ,nou je wilt echt niet weten wat je daar allemaal in het eten vond *lees schorpioenen Verward * Dat progamma heete Pas op!!vies eten....Zag er niet bepaald smakelijk uit.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:22

ik heb eens een potje spinazie van de hag opengemaakt, en daar zat een dikke zwarte dode spin in. Bloos!

serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:30

Ik denk dat met elk eten niet echt netjes mee om word gegaan.
Moet je voorstellen dat er mensen zijn die van zulke grappen expres doen zoals spuggen enzo in het eten. Bahh!
Maarja moeten wat eten toch?

Dieren hebben het veel beter, heb zelf op een dierenvoederfabriek gewerkt na waar elk bezoekje van de wc of kantine, schone schort, hoedje en sloffen aan gingen en dan ook nog met je voeten door zo,n bak met onsmettings middel lopen.
Laatst bijgewerkt door serena1978 op 29-08-04 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:31

oe je zal tog spontaan stoppen met eten als je al deze verhalen hoort Misselijk

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:36

[quote="serena1978"]Als ik deze topic zo lees, krijg ik al kippenvel!
Gatsie!!!!!!

Maar ik heb ook wel zulke dingen mee gemaakt.
Een keer met een stuk leverworst zat er gewoon een kies in, en als dat nou van een mens of een varken is geweest Verward Geen idee!
quote]


Oh bah, ik at een tijd geen leverworst meer omdat ik erachter kwam dat er lever en alles in ging, bah, maar t is zo lekker Schijnheilig Maar goed eet t bijna nooit meer, en nu al helemaal niet meer, mijn ergste nachtmerrie is een tand van iemand in mijn eten vinden, brrr, ik ben sowieso op dat gebied vies van andere mensen, qua eten en drinken en hygiene in de keuken...

Sharlyn
Berichten: 434
Geregistreerd: 29-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:39

Nou Van der Valk is ook niet altjd goed bezig hoor

Wij gingen daar 3 weken geleden met de hele fam uit eten ivm verjaardag van Beppe (= oma voor de niet friesen onder ons)
Als voorgerecht had ik een zomersalade, ik zat met mn neef te praten, schuif salade op mn vork, er valt wat af, ik kijk en...... is het gewoon een levende rups!!!!! Ik had echt zoiets van gatver, maar moest ook wel leachen, dat verwacht je toch niet.
Mijn neef zei het tegen zijn vader, en op dat moment komt zo'n obert vragen of alles naar wens is.
Nou nee zegt mijn oom, er zit een rups in de sla van mn nichtje.
Oh zegt die ober, nou dan weet u iedergevela dat de sla vers is, beter bewijs kunt u niet krijgen en hij loopt zo weg!!!
Mijn oom is toen wel in actie gekomen hoor, maar ja.
Oke en later bij het hoofdgerecht had mn nichtje pech.
Ze is net 6 en kreeg een kindermenu van schnitzel, patat en appelmoes. Zij zat aan de andere kant naast mij en ik zag dat ze moeite had om de schnitzel te snijden, dus ik hielp haar even. Ik dacht eerst dat de messen heel bot waren, maar toen ik het vl;ees omdraaide zag ik dat het gewoon heel erg was aangebrand!!!
Ok hier is wat van gezegt, de ober haalde het op. kwam terug, maar niet met een nieuwe, welnee ze hadden het zwarte er in de keuken gewoon afgeschraapt!!!
Toen hier wat van gezegt werd zeiden ze dat we niet zo moesten zeuren!

Wij gaan dus niet meer naar van der valk in Emmeloord!!!

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:40

ow ik heb ook eens in een rookworst van de unox, een wimper van een varken erin gehad.
Precies de vorm en ja je weet wel hoe een winper eruit ziet he van kortbij.
maar dan spierwit

pmarena

Berichten: 48102
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:48

Wij hadden 15 jaar geleden eens patat gehaald op een verjaardag ,
en frikandellen en kroketten erbij enzo...beet iemand van dat groepje in die kroket en kwam er maar niet door Nagelbijten / Gniffelen

Zat er een speen van een uier van een koe in Misselijk

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:50

wat een walgelijke verhalen...

ik heb een keer gelukkig optijd gezien dat er een stuk glas in me sla zat... thuis maar wel gewoon uit een verpakking en bij ons thuis vliegen er geen stukken glas gewoon uit het niets de sla in, moet dus uit het pak zijn gekomen!

serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:51

pmarena schreef:
Wij hadden 15 jaar geleden eens patat gehaald op een verjaardag ,
en frikandellen en kroketten erbij enzo...beet iemand van dat groepje in die kroket en kwam er maar niet door Nagelbijten / Gniffelen

Zat er een speen van een uier van een koe in Misselijk


Whahah echt?
Gatsie!
Lekker runderkroketje dan Scheve mond

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:52

ooh wat erg Haha! Brr ik zit hier echt te rillen Knipoog En ik zit te eten Scheve mond

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:55

mensen wie slakken aten Scheve mond

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 13:04

Ik heb er twee die zijn echt smerig Misselijk

Ik had een keer een beker Milkshake leeg geslurpt en wat zag ik op de bodem van die beker liggen???????????
Je wilt het niet geloven maar er lag daar een dikke schaamhaar. Misselijk Ziek Misselijk
Ik heb dus echt in jaren geen Milkshake meer gehad,gatver als ik er aan denk moet ik nog kotsen. Verward

En ik at een keer bij mijn moeder thuis,daar kreeg ik een bord aardappels met sla,en getver daar kroop me toch een dikke vette naaktslak in mijn sla Misselijk mijn eetlust was gelijk verdwenen.
Weet je wat mijn moeder zei???ik moest me niet zo aanstellen vervolgens pakt ze die slak eruit en ik moest mijn bordje maar lekker leeg eten,nou dacht het dus niet he!!! eeehhhhhhwwww echt smerig.

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 14:47

Plastic.. *LOL*

We waren in Spanje op vakantie, en we gingen bbq-en.
Maar mijn vader had niet gezien dat er aan 2 kanten van de hamburgers een stuk plastic zat, hij dacht dat het er maar 1 was.
Dus hij legt zo'n hamburger op m'n bord, zat er nog een stuk plastic op Haha!

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 15:08

Een vieze mot vlinder die uit het pak muesli kwam!
Verder een vieze vette lange haar...

Katten haren heb ik al meerdere malen eruit moeten plukken. Als het kort zijn vind ik het niet zo heel vies. Lange haren vind ik echt ranzig!!

lovemangga
Berichten: 319
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 15:10

ja haren, maar dan zijn ze of van me zelf, of van de honden, dus die haal ik eruit. maar daar ben ik eigenlijk niet zo vies van, omdat ze van mezelf zijn!
de rest van de verhalen vind ik wel ranzig! haha, gelukkig heb ik zoiets ergs nog nooit mee gemaakt.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 15:12

_Romana_ schreef:
Oh bah, ik at een tijd geen leverworst meer omdat ik erachter kwam dat er lever en alles in ging


Dan ben je ook wel een simpele ziel hoor...
Waarom denk je dat het leverworst heet?! Knipoog

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 15:16

jaaa daar heb je gelijk in Haha! Maar ik wist wel dat t natuurlijk aan de naam lag, maar nooit zo aan gedacht als ik t at, maar als t dan in letters voor je neus staat denk je ohja daarom heette t zo Haha! , maar er gingen nog meer gore dingen in Scheve mond

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 15:25

Ik krijg spontaan zin om vegetarier te worden en mijn eigen moestuintje aan te leggen Nagelbijten / Gniffelen

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 16:32

Ik ben veel gewend. werk in de keuken van een bejaardentehuis. dus als je die afwas terug ziet komen met af en toe borden met kots erop kijk je nergens meer van op. en al die resten gaan door elkaar in de kliko. spat altijd lekker omhoog, in je haar echt vies. maar dat zijn resten van het eten.
ik moet zeggen het eten wat daar bereid wordt is wel echt superhygiënisch. Echt een wereld van verschil met de smaakpolitie. als ik het zo hoor kun je beter in een bejaardentehuis eten dan in een restaurant.
Zelf heb ik ook wel eens wat meegemaakt hoor. Ik beet een keer een kers doormidden en toen liep er een worm uit. sinsdien kijk ik altijd voort eerst of er niets ingekropen is.