Ben ik nou een ongelooflijke preutse trut of....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 19:52

Als het goed is en je een SECA ontvanger hebt en volgens mij 30 gulden per jaar (of per maand) krijg je MTV Extra en VH1 bij Canal +. Die zenders zijn trouwens weer gecodeerd, maar genoeg mensen hier hebben een piratechip, en als ik moet oppassen...
Wij hebben nog zo'n oud systeem, en hebben ook geen Canal +, maar wel de gewone Nederlandse zenders. BTW, Fox 8 is nu ook bij het paket toegevoegd. Dus verlaat de kabelexploitant en neem schotel. Het is goedkoper (mits je geen film Canal+) en de beeldkwaliteit is vele malen beter dan kabel (geen ruis), je betaald ook maar 30 piek per jaar (of je moet je woonstatus of zo elk jaar op sturen, dan is het gratis), en je hebt de gewone zenders, Ned 1,2,3,RTL4,5,SBS6,NET5,YORIN,FOX,TMF en nog een heel rijtje, dus...


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 20:06

wij hebben dus kabel, maar je bent wel beperkt, niet dat ik 48 zenders wil zoals vroeger, maar ik baaaaal echt als een stekker dat we sinds we CAsema hebben geen Cartoon Network hebben, heerlijk leeghoofderige zooi. Vond de mini loony's (hoe heet dat nou.... iets met T er in) altijd errug lachen... Dus voor mij toch maar satteliet. Maar dan moet je weer decoders hebben enzo.. Lees trouwens de laatste tijd vaker dat sat weer opkomt, en kabel wat achterhaald is...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 12:50

Ik heb een irdeto receiver want ik wilde geen SECA, en volgens mij is irdeto wel fijner want je hebt en kan veel meer. Toch Stef, jij hebt toch SECA en geen eurosport enzo? Ik heb dan wel de duitse versie maar dat zal mij een ruk interesseren... Want ik heb wel eens op het postkantoor gekeken (zij hebben ook SECA) en zij hebben echt veel minder astra zenders dan ik hoor... ´Kijk´ jij trouwens ook wel eens naar FUN Promo (spelletjes-open tv)? Ik vind nederland toch wel k*t hoor, open tv daar hebben ze hier nog niet eens van gehoord. Mijn voormalige buurmeisje woont sinds kort binnen de bebouwde kom dus heeft kabel en zij heeft afgelopen weekend haar schotel op het huis laten plaatsen want ze kon die superkwaliteit (NOT) niet langer aanzien. Mijn schotel + toebehoren komen trouwens ook uit Duitsland hoor, was nog een heel probleem om indertijd die smartcard aan te vragen bij c+. Moesten voor het contract helemaal weten waar alles was gekocht etc. Fl*kker toch snel op, zeg.. Over dictatuur gesproken... NIW, ik ben na drie jaar nog steeds superhappy met mijn Nokiaatje.Lachen

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 12:53

Nog iets trouwens.. Voor dat c+ die zenders ging exploiteren had ik MTV Base, Extra, Europe en Central en VH1, VH1 Germany en VH1 classic, en van al deze zenders is slechts Central nog free to air.. En bij c+ kan je alleen Base, Extra en VH1 krijgen, toch?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Anoukjuuuhh, ellen05, GoogleAdsense, ManonGrr, Pytje, Swift, TessaxQuincy, Thats_Me, xU_Blinghx en 140 bezoekers