Ik wil, ik wil: een leren broek! Waar?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 09:13

In de runstraat in Amsterdam zat (en hopelijk zit) altijd een leerwinkel (Robin&Rik) waar ze echt prachtig mooie leren broeken op maat maakten (maken hopelijk)... ik wou daar erg graag een leren broek kopen, maar had destijds het geld niet (de kosten waren geloof ik 600 gulden, maar dan heb je wel een prachtige kwaliteit en een op jouw maat gemaakte broek)... toen ik later het geld wel had was ik al van mijn leren broek idee afgestapt... Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 11:09

Ilse schreef:
Leren broeken? Oef Laura waar laadt je je nu weer mee in? Bloos!

Hoezo? Haha!

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:12

bij de large hebben ze ze volgens mij ook te koop.

www.large.nl

Suzanne F.

Berichten: 49216
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:24

youngster schreef:
Ik heb nog wel een latexbroek hier voor je liggen Tong uitsteken


Hahaha, ojee Mar, waar was deze voor?? Haha!

Nou ik heb een zwarte leren maar ik heb hem gekregen (mag hem ook eigenlijk niet aan van mn moeder want ze zegt dat alleen het rode lichtje nog ontbreekt Schijnheilig Haha! ).
Maarre...laatst wezen stappen maar als je thuis bent en je wilt dat ding uittrekken.... Dat gaat niet lukken. Ach het levert heel wat lachsalvo´s op maar je bent al lekker opgedroogd tegen die tijd dat je m uit hebt!! Schijnheilig Knipoog

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:35

Erg romantisch, zie het al helemaal voor me *LOL* Haha!

Suzanne F.

Berichten: 49216
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:37

Bealy schreef:
Erg romantisch, zie het al helemaal voor me *LOL* Haha!


Hahaha, ach heb de laatste tijd niet zo hard gelachen en zo melig geweest! Haha! Tong uitsteken

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 10:22

vikki schreef:
In de runstraat in Amsterdam zat (en hopelijk zit) altijd een leerwinkel (Robin&Rik) waar ze echt prachtig mooie leren broeken op maat maakten (maken hopelijk)...


Zit er volgens mij nog steeds... Ik weet niet hoe die heet, maar fiets/hardloop er wel iedere dag langs :-P Zal eens echt opletten...

Overigens is "the place to be"voor dat soort spul Camden in London.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 10:39

Suzanne F. schreef:
Hahaha, ojee Mar, waar was deze voor?? Haha!

Nou ik heb een zwarte leren maar ik heb hem gekregen (mag hem ook eigenlijk niet aan van mn moeder want ze zegt dat alleen het rode lichtje nog ontbreekt Schijnheilig Haha! ).
Maarre...laatst wezen stappen maar als je thuis bent en je wilt dat ding uittrekken.... Dat gaat niet lukken. Ach het levert heel wat lachsalvo´s op maar je bent al lekker opgedroogd tegen die tijd dat je m uit hebt!! Schijnheilig Knipoog


Talkpoeder *LOL*