drugs op grote feesten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 23:44

ik ga vaak naar feesten waar veel gebruikt wordt
zelf heb ik nooit wat gebruikt (zelfs niet gerookt) en heb er dus geen ervaring mee.
wat ik wel vervelend vind is dat sommige mensen zo knuffelig worden enzo.

expresso
Berichten: 206
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 23:49

hoezo vervelend?? beter dan dat er zo'n aggressieve sfeer hangt op een feest..en knuffelig?? ik ga regelmatig naar feesten maar als je bedoeld met knuffelen dat ze dat ook naar vreemde mensen doen, lastig vallen?? daar merk ik weinig van hoor, en de meeste zijn altijd wel in een goede stemming dus ken je gewoon zeggen van he hie rheb ik nie zo'n zin in.. hebben ze wel respect voor hoor als je he top een leuke manier brengt Knipoog

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 23:55

ik hou er gewoon niet van, dat mensen die je normaal niet eens hoi zeggen om je nek komen hangen met die teksten van ik vind je lief dit en dat. En daarna kan er weer niet eens hoi van af.
en als er een aggressieve sfeer hangt ga ik wel ergens anders staan of ga naar huis.
soms lijkt het wel ofdat ik dat nog liever heb dan die mensen die zo knuffelig worden.

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 08:34

moet je gewoon hard op lachen.. net als die bekken die ze trekken..

toen ik op dance valley stond was een meisje die was helemaal aan het schuimbekken en der kaken bewogen heen en weer als of het een herkauwende koe was.. en dan met die grote eigen erbij.. kwam niet meer bij.. waardoor zij dacht dat ik der leuk vind.. ze heeft me vet lopen versieren... GEWELDIG GRAPPIG!

het valt me dat er mensen zijn die toegeven dat ze gebruiken.. had ik niet zoveel verwacht!

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 08:53

Ach jah wat kan je van het knuffelige zeggen... idd gewoon hard om lachen maar moet je dat niet om alles doen? Haha! ach neej... gewoon doorheen kijken. En moet je iets niet van iemand op een feest gewoon een bakkes geven, dan is de hint duidelijk genoeg lijkt me.

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 08:54

ik gebruik het zelf niet.
ken er genoeg die het wel gebruiken.
afgelopen weekend bij decibel outdoor.
liepen genoeg van de mensen die stijf stonden, maar ik hebe r geen last van gehad.
ik vind dat ieder voor zich maar moet weten wat hij of zij doet, zolang ze mij er maar niet mee gaan lastigvallen.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 09:10

in het begin moest ik er ook om lachen hoor maar nu vind ik het echt irri worden... kijk als een vreemde op me afkomt en een hoop begint te banketstaaf moet ik ook lachen maar als ik de mensen ken en om de 10 min. hangen ze om je nek daar hou ik echt niet van.

nelis

Berichten: 4936
Geregistreerd: 02-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 10:04

ik heb mijn periode gehad dat ik al die feesten afliep en inderdaad erg strak stond..inc die kaken enzo
had alleen daar de volgende dag last van
dan had ik mijn wang weer stuk gebeten enzo.
tegenwoordig heb ik er niet echt behoefte meer aan mede door dat ik ouder ben en liever in de weekenden op de bank hang Knipoog
maar ik heb nog wel is uitspattingen alleen niet meer met pillen maar met andere troep.
ik weet dat het slecht voor je is maar ik vind dat het zolang het geen last op levert voor een ander en ik heb geen problemen met als ik het niet heb dat ik ga flippen..
wie heeft dan het recht om mij te veroordelen?
toch?

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 10:13

Ik doe ook gekke dingen als ik waus ben, nog naast het knuffelen.

Liepen we met een groep op straat, ik en nog een paar gingen met een schoonmaker praten, dat we respect voor hem hadden en dat hij ook nog eens zo hard werkte... En toen wouden we hem nog geld geven ook, whahah.

Later op de avond het huis van een vriendin helemaal vol bloemen gezet, en dan nog zo'n hele emotionele praat erbij houden dat ze het verdient enzo.. *LOL* *LOL* whaa geweldig was dat, de dag erna hebben we trouwens wel de planten weer terug gebracht. Haha!

expresso
Berichten: 206
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 11:43

_Romana_ schreef:
Vind dat pillen gebruik onzin, je kan echt wel door een nachtje, daar zorgt je lichaam wel voor.. Als jij gewoon daarvoor een paar uur slaapt red je dat echt wel hoor! En ik vind ook dat als je weet dat je t niet redt dat je daar niet heen moet gaan. tenminste als ikd at zou weten zou ik t al nooit doen, en ik zou sowieso niet naar feesten gaan waar veel drugs wordt gebruik ( zijn mijn mensen niet geloof ik Haha! )


pillen worden echt nie gebruikt om alleen wakker te blijen en om het eind van het feest te halen. zit wel meer bij hoor

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:25

expresso schreef:
pillen worden echt nie gebruikt om alleen wakker te blijen en om het eind van het feest te halen. zit wel meer bij hoor


Het versterkt je gevoel (zeggen ze) alles wordt mooier en je beleeft het feest veel intenser.
XTC wordt vaak idd niet gebruikt om wakker te blijven maar om dat het het feest leuker maakt.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:35

ja en lekker spacen en zweven Lovers

En alles om je heen is mooi heel vredig en liefdevol, weeh echt top. Maar vind het met feesten niet zo, doe het liever thuis. Op een feest kan ik ook lekker genieten van de muziek zonder xtc.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 15:37

Ik heb nog nooit een pilletje geslikt, als ik naar feesten ga doe ik dat wel met mensen die ze wél slikken. In principe ben ik samen met mijn vriend, beste vriendin en haar vriend, de enige die niet gebruikt.
Maar; ik drink wel alcohol. En geloof me, dat is pas echt gevaarlijke zooi. Op een avond veel te veel Sambucca gezopen. Hele nacht lopen kotsen, kon niks meer, en ik ben gewoon echt 3 uur van mijn leven kwijt. Ik herinner me NIKS meer van die avond. Ja, dat ik dood wou en dood dacht te zijn, voor de rest is het een grote waas. Vrienden waren bang voor een alcoholvergiftiging en ik ben nog zeker 4 dagen lang echt ziek geweest.
Daarnaast heb ik ooit 'es spacecake op. Veel te veel, er zat erg veel wiet in en samen met mijn vriendin heb ik zeker een halve op. Eerst was alles leuk, later ging het fout. Ik ben nog nooit ZO bang geweest in mijn hele leven. Ik heb serieus waar bijna mijn polsen doorgesneden, het enige wat me ervan weerhield was het feit dat mn vriend dan geen slaapplek zou hebben ( Verward ). Alles kwam op me af en ik was zooooo bang. Ook daar ben ik nog een aantal dagen ziek van geweest.
Wat ik probeer te zeggen: het is allemaal sjit. Zeg niet dat pillen slecht zijn, terwijl je zelf wel elke zaterdagavond aan de alcohol bent. Zeg niet dat slikken slecht is, terwijl je zelf regelmatig een jointje rookt. Het valt allemaal onder het genre verdovendemiddelen, en is dus allemaal crap.
Mijn mening: doe wat je niet laten kunt, maar met mate. Ik geloof best dat het allemaal niet zo'n probleem is, voor een keertje en een klein beetje.
Ik ben zelf ontzettend benieuwd hoe het is om een (goede!) pil te slikken. Ik ben ook minder tegen pillejtes dan tegen bv. paddo's/wiet. Ik zal na mijn ervaringen met alcohol nooit meer zeggen dat ik me nooit aan een pil waag. Wie weet..

Ik denk dat een hele nacht doorfeesten met een (halve?) pil op, minder schadelijk is voor je lichaam/omgeving/geest/portomonee, dan dat je de hele nacht doorzuipt. En heus niety tot je dornken bent, maar 2x per uur een biertje bv.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 22:26

Thirza schreef:
in het begin moest ik er ook om lachen hoor maar nu vind ik het echt irri worden... kijk als een vreemde op me afkomt en een hoop begint te banketstaaflen moet ik ook lachen maar als ik de mensen ken en om de 10 min. hangen ze om je nek daar hou ik echt niet van.


dat kan ik me indenken, is wat hypocriet alleen niet zo bedoelt natuurlijk. maar dat kan bij een avondje stappen ook gebeuren, als de drank in de man is... en idd de andere dag kom je zze op de fiets tegen en durven ze bijna niks te zeggen. uit schaamte waarschijnlijk... Lachen

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 22:29

@ navi..

Alles waar TE voor staat is ongezond.. er zijn hier mensen die beter en gezonder leven met drugs dan somige mensen in amerika die gewoon groepskorting krijgen bij de mac zo dik dat ze zijn.. dat is pas levensgevaarlijk!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:17

Dat bedoelde ik duidelijk te maken
We kunnen wel tegen alles zeggen dat het fout, ongezond, gevaarlijk of gewoon stom is, maar wat is dat tegenwoordig niet meer?

expresso
Berichten: 206
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 11:48

dronken mensen zijn veel irritanter en betastelijker dan mensen die wat drugs op hebben ik zie ze liever zo.. ik vind ze altijd hardstikke gezellig in voor een praatje en als je op zo'n feest bent is het gewoon 1 grote vriendengroep op wat uitzonderingen na dan Tong uitsteken

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 11:52

NaVy! schreef:
Dat bedoelde ik duidelijk te maken
We kunnen wel tegen alles zeggen dat het fout, ongezond, gevaarlijk of gewoon stom is, maar wat is dat tegenwoordig niet meer?



eejz zelfde golflengte hahahaha wij begrijpen elkaar Bloos

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 11:53

expresso schreef:
dronken mensen zijn veel irritanter en betastelijker dan mensen die wat drugs op hebben ik zie ze liever zo.. ik vind ze altijd hardstikke gezellig in voor een praatje en als je op zo'n feest bent is het gewoon 1 grote vriendengroep op wat uitzonderingen na dan Tong uitsteken


je hebt gelijk, maar doorgesnoven gekken daar heb ik het ook niet zo op hoor.

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 20:49

M3isSi3j schreef:
er is ooit eens een onderzoek gedaan.. geen idee meer door wie, wat, waar en hoe..

maar daaruit kwam dat de meeste mensen beginnen met roken.. daarna nemen ze een keertje een pilletje gevolgd door een nakkiej.. (coke snuiven)

Ik vind coke niet veel verschelen met pillen.. vind het allebij eigelijk niet kunnen maar ook voor dat is het ieder voor zich. Wat me wel opvalt is dat pillen eigelijk door vele gebruikers enkel gebruikt word op feesten en misschien heel af en toe thuis. De lui die aan de coke zitten maken hier zo snel een gewoonte van.. die zitten ook gewoon als ze filmpje gaan kijken te nakke met als gevolg dat ze de volgende dag verrot zijn en dus ook op hun werk een pony erdoor snuiven!

Ik doe dat ook,. maar ik vind het dus wel degelijk veel schelen met pillen.
Sosh zitten we ook te nakken voro de tv met een goeie film op Knipoog
Geen probleem. MAAR WEL als we ALLEEN thuis zijn!!!!!!!! en een weekend vrij zijn
Ach speed en coke.. tja. jaren gedaan maar de laatste tijd als ikiets doe haal ik een sealtje sosh en heerlijk genieten euh....... dit is niet vaak .. 1 keer per maand of zo ofsoms een half jaar niet eens.
mer voro de lekker heid ipv IK MOET!!
Afgelopen kerst had ik het te bont gemaakt. ik had 2 en halve gram sos op.. oei.. heerlijkl,. maar nooit meer zo veel!!

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 21:16

heb je ook bloedneusen cay?

expresso
Berichten: 206
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 22:36

mobick schreef:
je hebt gelijk, maar doorgesnoven gekken daar heb ik het ook niet zo op hoor.


dat zeg ik.. op wat uitzonderingen na Haha!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 22:44

Cayusejuhh schreef:
Ik doe dat ook,. maar ik vind het dus wel degelijk veel schelen met pillen.
Sosh zitten we ook te nakken voro de tv met een goeie film op Knipoog
Geen probleem. MAAR WEL als we ALLEEN thuis zijn!!!!!!!! en een weekend vrij zijn
Ach speed en coke.. tja. jaren gedaan maar de laatste tijd als ikiets doe haal ik een sealtje sosh en heerlijk genieten euh....... dit is niet vaak .. 1 keer per maand of zo ofsoms een half jaar niet eens.
mer voro de lekker heid ipv IK MOET!!
Afgelopen kerst had ik het te bont gemaakt. ik had 2 en halve gram sos op.. oei.. heerlijkl,. maar nooit meer zo veel!!


Ik ben gewoon benieuwd: hoe zou je het vinden als je kinderen (even je profiel ingedoken) over een paar jaar aan de coke gaan?
Ik vind pillen heeel wat anders dan snuiven. Tegen snuiven e.d zeg ik dan ook demonstratief NEE. Heel ander effect en een grote kans op verslaving of 'meer willen' ..

nelis

Berichten: 4936
Geregistreerd: 02-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 00:11

ik heb me eigen suf gesnoven maar doe het nou niet meer op enkele keer na.
ik denk dat het aan je zelf ligt hoe veel ruggegraat je hebt e.d
als je al een labiel type bent moet je dat niet doen
dus je hebt gewoon een goede zelf kennis nodig

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 10:15

nelis schreef:
ik heb me eigen suf gesnoven maar doe het nou niet meer op enkele keer na.
ik denk dat het aan je zelf ligt hoe veel ruggegraat je hebt e.d
als je al een labiel type bent moet je dat niet doen
dus je hebt gewoon een goede zelf kennis nodig


ben ik het wel meee eens.. je pikt gelijk er tussen uit wie van huis uit weinig dissepline heeft mee gehad en wie vreselijke meelopers zijn!

beetje jammer dat over het algemeen de lui die eraan zitten al bij 1 of allebij de boven genoemde cattegorie behoren dus loopt het vaak fout af..