iedereen moet ophouden.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-01 19:56

Iedereen moet ophouden met het kritiek geven om Eenmaal andermaal! Er wordt iets aangeboden en dan zijn de meeste reacties alleen maar kritiek! Boos! Alsof je iemand van gedachte kan laten veranderen Frusty Ik wordt er gewoon pissig om! Dan wordt het topic van diegene gesloten alleen maar omdat iedereen zit te zeiken op elkaar. Als je kritiek wil leveren moet je dat ergens anders doen maar niet op eenmaal andermaal, daar is het niet voor? Waarom snappen sommige dat nou niet?

Het kan zo vervelend zijn, en mensen worden er ook mee gekwetst! Wie is het met me eens? Verward Of ben ik nou echt de enige?

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 20:17

Ben 't helemaal met je eens.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 20:34

Als je doelt op de 'kritiek' die ik (en ik niet alleen) gegeven hebben op jouw oproep om geld in te zamelen voor je 'stichting' (die dus nog geen stichting is!) dan ben ik het niet met je eens, je mag toch om duidelijkheid vragen voor je op een oproep om geld reageert? Die duidelijkheid kun je niet geven, geen geld dus, zo simpel is het.

Als je bedoelt in de trant van 'veel te duur voor die pony' etc. etc. ben ik het volledig met je eens, daar schiet niemand iets mee op.

Oh ja, 'moet' houdt dwang in en daar hou ik niet van!
_________________
<FONT COLOR="BLUE">De natuurlijke trots en adel van het paard zijn af te meten aan zijn verzet tegen geweld en bedrog</FONT>
<FONT COLOR="PURPLE">Alessandro Alvisi 1887-1951</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Margreet op 2001-11-16 19:35 ]</font>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 20:40