Weer een SUPERmiddel,werkt dat nou echt?(afvallen)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:08

een goede remedie, ga samenwonen Haha! , ben 20 kilo kwijt sinds ik samenwoon hehehe. Maar dat komt ook doordat ik meer beweeg (moet ook wel met een hond), mijn trek in zoet is ook grotendeels weg en verder eten we zoals altijd, goed en gezond. (Ok af en toe een keer friet moet kunnen). Ben geen middelen nodig, het helpt je lichaam naar zijn grootje en probeer die dan maar weer eens op orde te krijgen.

Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 12:16

Pillen met ephedra erin zijn echt heel gevaarlijk..er zijn al zoveel mensen aan overleden en een hele hoop mensen houden er hartproblemen aan over of krijgen een beroerte. En je wilt toch niet je leven geven alleen maar om (tijdelijk) dun te zijn?
Hou van jezelf (het werkt echt Haha! ), eet gezonder en beweeg! Er zijn niet voor niks dietistes op deze wereld.

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 12:24

Ik heb ook al van alles gebruikt en het helpt wel maar daarna kom je vaak dubbel weer aan. Ben nu net een weekje bezig met Weight Watchers. Heb hier veel positieve verhalen over gehoord.
Het is gewoon anders eten met een steuntje in de rug. JE gaat er elke week naar toe om te wegen en tips te krijgen.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 23:47

Riant schreef:
maar goed nieuws voor iedereen .. er was laatst een man die in het kader van een onderzoek een maand lang alleen maar bij de macdonalds had gegeten en die was 6 kilo afgevallen !!
.



Naar mijn weten was hij heel ziek en dik geworden!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 00:02

Een possje terug heeft er uitgebreid een artikel getsaan op de voorpagina van de Telegraaf dat het gevaarlijk spul is en stackers word uit de handel genomen, alle stackers boven de 2 is levensgevaarlijk, net als alle andere middelen waar ephadrine ofzoiets in zit. Ook is dit op televisie geweest, dus waarschuwingen zijn er geweest.
Wat ik alleen niet snap is dat de winkels ze toch blijven verkopen. Ik heb ooit eens een middel gebruikt wat perfect hielp, op een avond zat ik per toeval Ook Dat Nog te kijken en daarin vertelde ze dat door datzelfde middel een man was overleden aan hartritme stoornissen, gelijk weggegooit.
Dus net wat Renske zegt, verstandig afvallen lijkt e de gezondste manier. Sterkte Renske voor je nichtje.

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 00:03

orionneke"]
Naar mijn weten was hij heel ziek en dik geworden!
[/quote]

Dat was de Amerikaan die in de film Super Size Me speelde. Die at wat iedereen bij de Mac eet: burgers.

[quote="Riant schreef:
maar goed nieuws voor iedereen .. er was laatst een man die in het kader van een onderzoek een maand lang alleen maar bij de macdonalds had gegeten en die was 6 kilo afgevallen !!


Dat was een journalist van de Telegraaf die eet wat niemand (:D) bij de Mac eet: salade's. Niet vreemd dat die afviel.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 02:03

kweet niet of het al getiept is
maar de naam ephidril , doet bij mij een belletje rinkelen
lijkt me afgeleid van de stofnaam ephidrine (ofzoiets)
en das dus een slechte stof die je stofwisseling versnelt en waar je hartkloppingen etc van krijgt

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 02:19

ik verbaas me idd dat winkels het mogen verkopen. Hoe kan dat nou op de markt komen, als alles gekeurd wordt? Verward

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 08:12

Ik heb in het verleden ook Dymethadrine en Stackers geslikt. Ik werkte op een sportschool en trainde 3-4 uur op een dag. Daarnaast werkte ik in de horeca en ging ik nog naar school. Ik had het gevoel dit soort producten nodig te hebben, omdat ik op de gewone manier niets meer afviel. Mn lichaam had een soort balans gevonden... waar ik het niet zo mee eens was.

Beide producten bevatten hongergevoel onderdrukkers, en een behoorlijke dosis caffeine, of andere stoffen die je hyper maken. Ik ben er redelijk snel mee gestopt, want ik kon gewoon niet meer stil zitten, laat staan in een kleine ruimte zitten (trein & metro waren not done). Ook kreeg ik hartkloppingen en black outs. Beide producten zijn niet meer op de markt, in NL, maar voor het verboden werd zijn er hele grote partijen aan particulieren verkocht. Ik nam er slechts 1 op een dag, maar had collega's die er 3 op een dag naar binnen gooiden. Ik weet dat ik geluk gehad heb. Heb van beiden nog een pot in de kast staan.

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 09:14

Waarom dat spul overal nog wordt verkocht, ondanks dat het eigenlijk verboden en enorm schadelijk is? Gewoonweg omdat er een behoorlijke markt voor is. Nog steeds zouden veel mensen een moord doen voor een slank lichaam, en verkiezen dan ireeële ideaalbeeld boven hun gezondheid. Dat al dat spul onherstelbare schade aanricht of zelfs de dood tot gevolg heeft nemen ze maar voor lief. Of eigenlijk, daar sluiten ze hun ogen voor. Verdrietig

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 15:37

Annechien schreef:
een goede remedie, ga samenwonen Haha! , ben 20 kilo kwijt sinds ik samenwoon hehehe.


Ben ik het niet mee eens. Ik was toen ik thuis woond ca 65 kilo, ik ging samenwonen en ik was in no tme 70 kilo, en eraf wou het echt niet.... Ik ging trouwen en er kwamen nog een paar kilo's bij. We zijn verhuisd van een falt (met lift) naar een eengezinswoning met een enorme tuin, en er is weer een paar kilo bij. Ik ben gestopt met de pil, en er zijn weer een aantal kilo's bij op....
Al met al ben ik bijna 20 kilo rijker sinds ik samen woon.....

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 08:04

bij mij is er dus die 20 kilo wel af. Maar ik hoor het inderdaad vaak dat ze juist aankomen bij het samenwpnen ipv afvallen.