Jullie moeten me een aantal weken gaan missen.... Iedereen p

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 19:18

jaa, die zit daar in het dorp Haha! kom uit uit school vaak langs Party!! hahaha, veel boktmeets??


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-01 09:02

Vandaag mijn laatste dagje Bokt.... Effe zorgen dat ik een beetje bijbok, want morgen begint de stage. Iedereen mag me natuurlijk wel pb-en, want in het weekend ga ik mail en pb checken en beantwoorden. Als jullie me nou allemaal de topics die ik absoluut niet mag missen toelinken... Dan hoef ik niet te zoeken, snappie? En houd ALGEMEEN ff in de gaten volgende week... Ik ga nog een topic plaatsen (hè Maartje??? Knipoog Knipoog Knipoog )...
Maar goed...de laatste keer: IK ZAL JULLIE MISSEN EN TOT GAUW!!!!!! Verdrietig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-01 05:58

Hee allemaal..laatste nieuws van mij: Ik dacht om acht uur te moeten beginnen, maar het is half negen. Als ik dan een uur later de trein pak ('s morgens gaat ie nog niet om het half uur...) en dan heeeeeeel hard fiets...moet ik het kunnen halen. Dus een uur later mijn bed uit betekent een uur langer voor mijn SuperJurga!!!! Lovers Ik hoop dat ik het haal en dat ze anders niet moeilijk doen over een aantal minuten te laat...het scheelt mij een uur.. Boos! Okee, maar ik ga eten en mijn spullen pakken en dan voor mijn eertse stagedag de trein pakken. Zie jullie waarschijnlijk in het weekend weer ff...???

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 00:55

Hmmmmmm..... de Weerd BV.... wat wil het toeval... mijn achternaam is ook de Weerd maar mij is niet bekend over het feit dat jij bij ons komt werken Ilona! Knipoog

Ik hoop maar dat je af en toe door de week een keer een gaatje vindt om te kunnen bokken of te msn'en want het zal maar saai worden zonder jou op de msn! Verdrietig

Heel veel succes met je stage en maak er een mooie tijd van!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anji, C_estmoi, carina, Chinas, Diertjec, Earth, Eliana, Fly_high, GoogleAdsense, horzieloverr, maitestar23, ManonGrr, Poekkie, ryukapple, silvericathy en 71 bezoekers