De Metroman...... en heb jij er al een?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 15:04

xtwisterx schreef:
Omdat vrouwen liever een macho zien? Verward
Iemand bij wie ze zich veilig voelen?
Bij zon metrodingest zou ik het gevoel hebben er een vriendin bij te hebben... Haha!


Ben ik absoluut niet met je eens, maar ik vind het wel erg leuk om hier de verschilende meningen van iedereen te horen Lachen
Ik voel me hartstikke veilig bij mijn vriend, hij is ook een echte macho, maar wel 1 die zich goed verzorgt en er leuk bijloopt en van shoppen houdt Haha!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:08

Die van mij is geen metro man, gelukkig... Ik zou er gek van worden als hij de hele dag voor de spiegel stond te smeren Haha!
Wel leest hij mijn Viva af en toe (op de wc Haha! ), brengt hij me sinds kort thee op bed als het die tijd van de maand is en houdt hij zo nu en dan zijn wenkbrauwen bij Clown
Maar meestal is het gewoon een stoeremannenmacho, met een klein hartje Lovers

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:11

niet alle metro mannen zijn zachte eitjes...
kijk ff in me pro, en kijk ff of ik eruit zie als een zacht eitje...


erlijk zijn graag *LOL*

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 15:12

Haha, ik moet hier wel lachen hoor Haha!
Alsof een 'metroman' de HELE dag met zijn uiterlijk bezig is
dat doen 'we' (als ik even mag generaliseren Haha!) toch ook niet?
Zo bedoel ik het ook niet hoor, gewoon op een gezonde manier met je uiterlijk bezig zijn Lachen Overtollige haartjes elimineren enz. Huid en haar goed verzorgen, op zijn tijd wat leuke nieuwe kleren.

Als mijn vriend de hele dag voor de spiegel stond te smeren zou ik dat ook niet echt kunnen waarderen >;) En dat is een understatement Haha!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:17

De hele dag is natuurlijk een overdreven voorbeeld Haha! Maar ik krijg dan zo'n beeld van een vent die geen spiegel kan passeren zonder even zijn haar te checken Haha!
Ik had op de middelbare school een voorloper van de Metroman denk ik, die jongen had milimeterhaar maar presteerde het toch om na het afzetten van zijn brommerhelm ( Haha! ) een KAMMETJE uit zijn borstzak te halen en zijn HAAR te kammen... Scheve mond

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:23

Justy schreef:
De hele dag is natuurlijk een overdreven voorbeeld Haha! Maar ik krijg dan zo'n beeld van een vent die geen spiegel kan passeren zonder even zijn haar te checken Haha!

Ja dat beeld kreeg ik ook een beetje...
Soort van homo die op vrouwen valt... Haha!
No offence tegen homo's trouwens... Knipoog

En Leliev: je ziet er niet uit als een zacht eitje...

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 15:26

De tijd dat alleen homo-mannen aandacht voor hun uiterlijk hebben, hebben we wel een beetje gehad hoor denk ik... Knipoog
maar ik ben zelf ook wel een enorme tuttebel hoor, vandaar dat ik het van een man ook goed kan hebben Haha!

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:33

Justy schreef:
De hele dag is natuurlijk een overdreven voorbeeld Haha! Maar ik krijg dan zo'n beeld van een vent die geen spiegel kan passeren zonder even zijn haar te checken Haha!

Bloos! euhhmm......
is dat erg dan???
in de bakl bij onze manege hangen er zelfs nu spiegels vanwegen mij...
khad daarom gevraagd omdat je dan kan zien hoe je zelf rijd

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:34

Waarom is een man die zich goed verzorgt en kleed gelijk een mietje of watje en homo??. Uiterlijk is toch vaak het eerste waar je op valt. Hij moet wel man blijven dus dat stoere randje moet zeker blijven.


Vind het heerlijk als ze tijd aan zichzelf besteden niet is toch leuker dan een verzorgde man naast je te hebben of niet?. Oke wel mannelijk verzorgt he. Mijn vriend zal niet lang voor de spiegel hangen zijn haar het is vrij kort erg kort hihi.
Laatst bijgewerkt door UrbanL op 26-08-04 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 15:35

Leliev schreef:
:oo euhhmm......
is dat erg dan???
in de bakl bij onze manege hangen er zelfs nu spiegels vanwegen mij...
khad daarom gevraagd omdat je dan kan zien hoe je zelf rijd


Om te zien hoe je rijdt of om te checken hoe je haar zit? *LOL* Knipoog

Inkoppertje...... enne je ziet er niet uit als een watje, ik vind het juist geweldig als jongens &mannen zich goed verzorgen

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:35

xtwisterx schreef:
Ja dat beeld kreeg ik ook een beetje...
Soort van homo die op vrouwen valt... Haha!
No offence tegen homo's trouwens... Knipoog

En Leliev: je ziet er niet uit als een zacht eitje...

tnx Knipoog
kzal es ff n foto maken van hoe k er nu bij zit...
is ook niet bepaald n zacht eitje...
meer n maffiabaas

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:36

Het is gewoon echt een vooroordeel dat metro-mannen in ELKE spiegel moeten kijken! Mijn vriend ziet er graag goed uit en heeft daar gewoon wat voor over, en ik vind het fijn dat hij er aandacht aan besteedt! En hij is absoluut niet minder man dan de zogenaamde 'echte vent' hoor, en ik kan het weten Tong uitsteken ....!

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:41

bealy23 schreef:
Om te zien hoe je rijdt of om te checken hoe je haar zit? *LOL* Knipoog

Inkoppertje...... enne je ziet er niet uit als een watje, ik vind het juist geweldig als jongens &mannen zich goed verzorgen

eigenlijk allebei wel n beetje...
oke, ik hou ervan om mezelf te bekijken elke keer dat ik voorbij rijd, maar dan toch...
let ook veel op mijn houding en zit

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:05

Afbeelding
Afbeelding

kijk, thats me op dit moment

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 16:09

Nice pics OK dan!

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:11

niet bepaald zacht eitje toch???

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 16:16

Leliev schreef:
niet bepaald zacht eitje toch???


Nee hoor, gewoon en leuke verzorgde jongen Lachen

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:23

gewoon niet echt, leuk Bloos, verzorgd zeker wel, jongen, wel de laatste keer dat ik ben gecontrolleerd....

dus even de vooroordelen over dat de metroman eruit ziet als een zacht eitje even vergeten aub

Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:31

haha, wat zou ik me een breuk lachen als mn vriend met allerhande cremes op zn badkamer stond... daar let hij helemaal niet op en ik wrijf hem dan ook steeds stiekem in met nivea, zogezegd als massage, maar vooral om zn huidje te verzorgen... daarvoor is hij zelf te stoer Bloos

hij wil er, als hij onder de mensen moet komen, wel altijd verzorgd uitzien, goed luchtje op, haar goed(oo wat duurt dat soms lang), en nette kleren-> àààltijd hemden...

toch ken ik hem het meest als: helemaal zwart gezicht van roet en olie, zwarte handen die niet meer geheel schoon worden, kleren even zwart en gisteren heb ik een uur bezig gezeten de ijzerstukjes uit zn haar te kammen... maar zo helemaal zwart, in zn bloot bovenlijf en overall ... Vingers aflikken Wow!

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 16:48

Ontblote bovenlichamen zijn heerlijk... *LOL* Kwijl
En om even misverstanden te voorkomen:
Een heerlijk lichaam en stoer uiterlijk gaat prima samen met het zichzelf verzorgende van de 'metroman'
Pling

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:07

bealy23 schreef:
Ontblote bovenlichamen zijn heerlijk... *LOL* Kwijl
En om even misverstanden te voorkomen:
Een heerlijk lichaam en stoer uiterlijk gaat prima samen met het zichzelf verzorgende van de 'metroman'
Pling


Inderdaad!! Die van mij (wat klinkt dat toch, euhh, eigenaardig lekker Haha! ) werkt in de beton en is van zichzelf dus al behoorlijk breed, maar hij fitnesst ook 3 avonden in week. En ik kan het ook echt heerlijk vinden als ik hem bezweet en vies zie als even een bezoekje ga brengen op zn werk Vingers aflikken , maar eigenlijk is hij op zn lekkerst als hij er tiptop uitziet, lekker ruikt, en dan zn zorgvuldig uitgezochte kleren uittrekt.... (of valt dit onder boktcensuur Schijnheilig Bloos ?)

LillyRose
Berichten: 229
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:09

Ik houd niet van een metroman! Dan zie ik ook een zacht ei voor me. Misschien niet qua uiterlijk maar wel qua persoonlijkheid. Zo'n type die o.a. de mode bijhoudt, bah! Nee, ik houd van een hele grote lompe vent met grote handen en die niks geeft om zijn uiterlijk. Hygiene is wat anders... een man moet wel schoon zijn. Ik ben echt heel erg, als een man huilt knap ik op hem af.
Vind trouwens ook dat er tegenwoordig weinig echte mannen meer zijn. Het zijn allemaal watjes. Zeker de jongere generaties mannen.

LillyRose
Berichten: 229
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:12

Ik houd al helemaal niet van mannen die drie x in de week aan het fitnessen zijn. Sportief is wel ok, maar fitness vind ik zo triest...
Is ook maar mijn mening hoor.

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:56

MCSM schreef:
Ik houd niet van een metroman! Dan zie ik ook een zacht ei voor me. Misschien niet qua uiterlijk maar wel qua persoonlijkheid. Zo'n type die o.a. de mode bijhoudt, bah! Nee, ik houd van een hele grote lompe vent met grote handen en die niks geeft om zijn uiterlijk. Hygiene is wat anders... een man moet wel schoon zijn. Ik ben echt heel erg, als een man huilt knap ik op hem af.
Vind trouwens ook dat er tegenwoordig weinig echte mannen meer zijn. Het zijn allemaal watjes. Zeker de jongere generaties mannen.

neenee, die vooroordelen zijn dus echt niet zo...
ik ben dan (zoals dat blijkbaar genoemd word) een metroman, maar ben absoluut geen zacht eitje.
niet qua innerlijk cq. uiterlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 22:19

Metromannen, daar zouden er meer van moeten zijn!
Ik zie het graag hoor, mooi verzorgde man, mooi in de kleren ( en dan maakt het niet echt uit wat voor kleren, val zelf op skate typjes, als het maar netjes/verzorgd is ). Lekker luchtje, een creme enzo gebruiken ja top!
Mijn ex was helemaal niet zo...soms kocht ik wel eens wat ( scrubje, face wash etc. ), maar neuh, hij gebruikte het haast nooit... jammer hoor..

En, een mooi ( en lekker Tong uitsteken) voorbeeld van de metroman, vind ik toch wel Chris Zegers!