Ik voel me zo verdrietig ***Kat vermist !!!***

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:04


lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:06

natalie1977 schreef:
En Lies, ik heb geen beloning uitgeloofd. Dit omdat AMIVEDI dit afraad aan gezien je dan zoveel valse reactie's kan krijgen.


Wat raar dat Amivedi dit afraadt Verward Het is toch niet hun probleem als je veel valse reacties krijgt?
Ik heb liever 100 reacties met een kans op de gouden tip, dan helemaal geen reactie eigenlijk.

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:48

Oke 1 jaar. Ja onze poes die was 26 maar die is toen weggelopen. Wat ze nog nooit had gedaan. En toen belde we de dierenarts en die zei toen dat poezen dat vaker doen: Een rustig plekje op te zoeken om dood te gaan. Maar dat geld dus niet voor een 1 jarige kat Schijnheilig

Op zich zou een beloning wel slim zijn want misschien heeft een inderdaad een zwerver of iemand die op geld uit is hem wel meegelokt. Ik weet niet of de kat aanhankelijk of schuw is.
Nou ik hoop dat ie snel weer voor de deur staat!

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 11:49

Summertje schreef:
De basisscholen zijn ook weer begonnen, dus misschien kun je daar ook wat affiches ophangen dan bereik je best wel veel mensen



goei tip!!

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 08:59

Pfff,

Ze is er nog steeds niet!! Wel belde er iemand dat ie haar gezien had. Bleek achteraf gewoon de kat van haar buren te zijn geweest. Nu is alle hoop weer weg.

Ben zo bang dat iemand haar wat heeft aan gedaan!! Hopelijk komt ze straks binnen lopen en kan ik haar in m'n armen sluiten.

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Belgiƫ, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 11:05

Onze kat is vorige week 6 dagen weggeweest. Hij blijft normaal maximum een dag of 2 weg (het is een gecastreerde kater). Ik heb mij ook verschrikkelijke ongerust gemaakt, ik ben meerdere keren door de velden rond ons huis gewandeld en hem geroepen, langs de straten gekeken of hij daar nergens lag (dat was zo moeilijk). Ik stond op het punt om de DA enzo te bellen als mijn moeder vrijdagavond een zwarte kat op onze oprit ziet. Ik hoopte nergens op want onze buren hebben ook een zwarte kat en ik was de dag ervoor nog als een zotte naar buiten gelopen omdat ik een zwarte kat zag, bleek het die van de buren te zijn.

Mijn moeder begint de naam van mijn kat te roepen, eerst reageert ze niet, maar de tweede keer zie je zijn hoofdje bewegen. Ze roept nog is en opeens loopt hij zo snel mogelijk naar mijn moeder Lovers Onze kat was terug thuis. Waarschijnlijk heeft hij gewoon door de velden gedwaald, en zich gevoed met muizen.

Met andere woorden: zeker de moed niet verliezen! Ik hoop dat je je kat ook snel terugvindt!