Overheen gelezen

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

peeky

Overheen gelezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 18:49

Hebben jullie ook weleens het idee dat je iets in een (meestal groot) topic schrijft en dat er totaal overheen gelezen wordt en niet op gereageerd wordt? Niet zo'n probleem als het om iets onbenulligs gaat, maar niet echt leuk als jij een probleem hebt en je het idee hebt dat iedereen het straal negeert.....nou ja was al gefrustreerd maar nu geloof ik dat ik maar beter mijn verhaal tegen mijn paard kan gaan vertellen, die 'luistert' tenminste Scheve mond

Eliane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:53

Ik ken het: dan stel je een vraag en antwoord er niemand op. Nou, dan heeft iedereen hem vast toevallig gemist en stel je hem nóg maar een keertje, quotend dat het de tweede keer is. En als er dan wéér geen reacites zijn, heb ik ook zoiets van laat maar zitten Scheve mond

Maar als je een probleem hebt: kom maar op hoor!

You can either agree with me or be wrong.

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:54

ja idd snap wat je bedoelt! Iedereen heeft dat hier op bokt denk ik wel. Ik maak me er zelf ook schuldig aan zelfs (denk ik) en meestal helpt het als je een nieuw topic opent met een pakkende naam dan trek je veel lezers en krijg je meer antwoorden.

Fly & Caitlyn
Lieve Natasja rust in vrede 05-10-04 en Maico 21-03-03
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

toscana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:54

Tsja dat kan gebeuren he.. kunt ook niet overal op reageren maar voor iemand die ergens mee zit of denkt een goede brijdrage aan een discussie te leveren kan dat best eens frutrerend zijn...

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 18:58

Ben blij dat ik niet de enige ben die hier weleens mee zit Haha! Maar ja....ik kom hier nu mee omdat ik emotioneel ben door 'die tijd van de maand' dan word ik altijd zo'n zeurdoos Knipoog Dus alvast sorry voor de mensen die zich nu ergeren *haha*

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 19:06

Ik denk ook dat iedereen dit wel kent, zeker in een groot (HK) topic... Dan zijn er veel dingen die gelezen moeten worden en uiteindelijk onthoud je alleen de dingen die je aanspreken. Als jij dus met een probleem zit waar mensen op dat moment helemaal niet mee bezig zijn, of voor wie een dergelijke problematiek niet (meer) actueel is kan het zijn dat je 'overgeslagen' word...

enneh, je bent geen zeurdoos hoor, beter dat je het aangeeft dan dat je erover gaat zitten mokken... En die tijd van de maand kennen we allemaal (alle vrouwen dan) wel .... Haha!

www.extendedsteps.nl Massages voor mens en paard, instructie, training en coaching
Tevens verkooppunt voor: Equilin / F.I.T. Sportbalsem / Vitalbix / Skincalmin, gratis bezorging aan huis regio 't Gooi e.o.
Esperanza's Malissa *1e premie + STER* ** Z1** *Esperanza's Selenya* *Faithfull*
Rebecca *L2* Ellie *M1 * Raven *M1* Rockstar *M1* Gina *M2* Dunmore Lad *Z1* Fiesta *M1*

Priscilla18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 19:55

is niet zo fijn nee

Sanne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:11

Ik heb dat ook welleens en daar baal ik dan best een beetje van. Bloos . dat start ik eens een topic en dan komen er totaal geen reacties of ik post iets in een topic en daar reageert dan niemand op terwijl er bij sommige altijd gereageert word, waar zou dat aan liggen? soms ook wel een beetje bekendheid denk ik...

Go jij! Go jij!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie