Weer geopereert ..... Up-date!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 18:15

Dan was het dus absoluut niet voor niks! Super dat het zo goed met je gaat Phia! Fijn om te horen.

Jammer dat Henk niet geholpen kon worden. Misschien dat als hij straks naar de Neuroloog is geweest er wat meer verduidelijking komt.

Ik zelf heb ook in de MRI-scan gelegen en daar was ook niets vanaf te zien. Op de gewone foto's wel (oa. een scoliose) maar verder is er geen oorzaak van de overige pijn.

Nadeel is inderdaad het wachten... daar kun je helemaal gek van worden...

Sterkte voor jullie allbei.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 18:37

Beterschap!!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 19:30

Morgen ga ik proberen of Bep nog zadelmak is. Ze heeft al 3 weken geen zadel gezien. Ik haar wel zo nu en dan gelongeert. Ze heeft lekker de hele dag in de paddock gelopen.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 12:15

Ik heb vanacht heerlijk geslapen. Toch een paar nachten ervoor best slecht. Je hoopt dat het goed is, als het niet goed is, wat dan? Alles eruit, ziekenhuis in een paar dagen, lang herstel, wat doe je met de paarden dan. Je kan dan net zien dat het huis verkocht is en dan huis leeghalen en inpakken. Pfffffff ik ben echt heel blij!!!
Nu Henk nog. Morgen moet hij naar de ARBO. Niet dat je daar wat aan heb , maar hij mag weer vertellen dat hij weer is doorverwezen en pas begin oktober pas aan de beurt is. Boos!

Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 12:18

Heel veel sterkte met je herstel!
Hou je wel een beetje rustig, niet te veel hooi op je vork nemen... Knipoog

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 14:55

Citaat:
PhiaBink schreef:
Henk is door de MRI scan gegaan. Op de foto's was te zien dat de werfels L5 en S1 afwijkingen hadden. Er was ook een afwijking aan zijn bekken te zien. Op de MRI scan was niks te zien. ? Hier wordt je echt wanhopig van als dat verteld wordt vooral als je de hele dag pijn en er ongemak van heb.
Henk moet nu naar een Neuroloog, over een maand, dus weer wachten en weer langer met pijn en onzekerheid.



Stuur Sibold maar eens een pb die kan hier ook over meepraten...niet meer kunnen lopen en niks kunnen vinden. Is uiteindelijk bij een of andere houdings therapeut geweest en dat werkte. Nu alles weer okay.

En over dat wachten kan ik wel meepraten...daar wordt je echt knetter van helemaal als er ook nog een Arbo en werkgever achter je staat.
Die lijken je wel nooit te geloven


Maar fijn dat het bij jou allemaal weer goed is zeg! OK dan!
In iedergeval een zorg minder dus weer energie voor de andere.