Ik word geopereerd! :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-01 16:13

Omdat mijn teen afgelopen zomer gebroken was doordat ik met paard en al onder het rijden was uitgegleden. Was ik onder het paard terecht gekomen en had me teen gebroken. Het ziekenhuis hier (Flevoziekenhuis) slecht trouwens, zeiden dat het niet gebroken was dus ze zeiden ga maar weer naar huis er is nix aan de hand! Boos! Boos! Wel dus! Nu is mijn teen nog steeds dik en ik kan hem niet buigen, dus zijn we naar het AMC gegaan en jahoor hij was WEL gebroken! Frusty Nou moet ik vrijdag eraan worden geholpen en dan moet ik een week thuis blijven! Wat ik heel erg vind natuurlijk Schijnheilig . En dan kan ik de hele week bokken, bokken en bokken! Want ik kan dan ook minstens drie weken niet rijden Verdrietig En dan moet ik met krukken lopen enzo en daar heb ik dus geen zin in! Verdrietig Verdrietig

Play Like A Man, Win Like A Woman!


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 16:16

wat zijn die artsen toch geinteresseer in hun patienten tegenwoordig zeg. Waarom konden ze nou niet even een foto maken? echt belachelijk. veel sterkte. Wel jammer dat je niet kunt paardrijden al die tijd. Gelukkig nog wel bokken...

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-01 16:35

Ja dat gelukkig nog wel!

Play Like A Man, Win Like A Woman!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, Fientj, Firebug, hagelslag, IASCrawler en 164 bezoekers