heb mijn paps weer gezien (lang verhaal)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-01 12:16

beetje rare titel want t is toch heel normaal dat je je vader ziet en spreekt. Nouja sommige weten het wel andere niet.
Wil graag alles kwijt dus wordt lang verhaal. in Oktober heb ik knallende ruzie geregen met mijn vader en zijn vriendin. Ik ben toen bij mijn mams gaan wonen. en heb mijn vader een tijd niet gesproken. Met Kerst is hij getrouwd (daar ging de ruzie ook over) en ik was er niet bij. en in januari heb ik mn vader heel kort een keer over MSN gesproken maar toen wist ik dus absoluut niet wat ik ermee wilde. Het ging ook steeds slechter met mij. ik raakte een beetje gestresst en afentoe uitte zich dat in paniekaanvallen. dan kon ik alleen maar huilen en trillen. ik spijbelde veel en was veel "ziek". van t spijbelen werd nooit wat gezegt dus op school ging ik t ook niet lekker meer. Ook mn vrienden verwaarloosde ik stelde me erg afstandelijk op en zij wisten ook niet wat ik had. Mijn beste vriend waar ik een enorme band meehad kreeg een andere vriendin (Maaike) en ik had t gevoel dat hij mij gewoon keihard liet vallen (wat natuurlijk ook aan mn eigen gedrag te danken was) Ik ben toen naar de huisarts gegaan (eind maart) en kreeg een verwijzing naar een psychiater (nouja is beetje vage man, weet niet of jullie t kennen maar t is psychosynthese een bepaalde behandelingsmethode maar dat is erg moeilijk uit te leggen) en ook kreeg ik druppels tegen paniek aanvallen. Sinds toen is alles eigenlijk wle verandert. indezelfde week dat ik naar die man toeging. werd ook mijn stiefopa begraven. En kreeg ik dus een beetje contact met mijn vader. De begravenis was heel mooi. Maar ik huilde niet om die man maar meer omdat t voor mij heel raar was om weer bij die familie te zijn. Toen we naar de begraafplaats liepen heb ik keihard lopen janken samen met de vriendin van mijn vader die het er ook moeilijk meehad (Ik heb altijd heel veel ruzie met haar gehad. En was met dit gebaar heel blij, dat zij er ook veel verdriet om hadden gehad) De zaterdag erop. was een goede vriendin van mij jarig. Op die avond zwegen mijn 2 beste vrienden mij zowat dood. k voelde me super ellendig. ik wist dat t mn eigenschuld was. maar ik wilde ook graag begrip van hun kant, maar zij snapte mij ook niet. ik ben toen 's avonds ingestort. en iemand anders heeft mij thuis gebracht. Ik heb diezelfde nacht meteen naar mn beste vriend gebeld om toch alles uit te praten. En alles kwam er toen ook uit. Met hem kon ik altijd super goed praten en ben blij dat ik toch weer t gevoel heb dat hij er weer voor me is. Vorige week sprak ik mn vader ook weer. hij wilde Ailin graag een keertje zien. en gister ben ik dus met hem en zn vrouw naar haar toe gegaan. hij heeft zelfs geholpen met poetsen. We hebben niets uitgepraat maar dat hoeft voor mij ook niet echt. wil gewoon weer dat mn paps en ik goed met elkaar op kunnen schieten. dat ik daar gewoon afentoe op bezoek ga mee eet enzo gewoon alleen gezellig en vooral geen ruzie meer. heb nu t gevoel dat mn leven weer op de rails zit. en dat ik gewoon er weer lekker tegen aan kan gaan. Heb besloten dat ik heel veel nieuwe kleren ga kopen en heel veel leuke kleren ga kopen. en me alleen maar lekker wil gaan voelen. en ik heb dat al veel vaker tegen mezelf gezegd. Maar ik heb nu t gevoel dat ik t ook echt aankan.
Ik denk dat veel mensen hier dit niet achter me gezocht hebben. omdat ik hier altijd supervrolijk was enzo. En dat ben ik ook wel alleen alles was zo dubbel. Ik moest dit gewoon een keer kwijt. ik heb al vaker zitten denken of ik t gewoon op zou schrijven en er allemaal uit zou gooien. en t geeft toch wel een opgelucht gevoel dat ik t ff allemaal heb kunnen spuien. ook al voel ik me vandaag heel lekker

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 12:23

wauw...
wat een verhaal...
k word er helemaal stil van. en dat ben k bijna nooit!!!

na een hele lange periode heb k nu ook het gevoel alsof mn leven weer een beetje normaal loopt..
alle stukjes vallen op hun plaats...

das zo'n lekker gevoel...
hou dat gevoel vast joh!!!!!!

zo zie je maar weer 'na regen komt altijd zonneschijn!!!'

Liefs,
Sharda

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 13:41

heej meis, wat lekker joh, dat het weer de goede kant op gaat!
volhouwen!!
en veel sterkte verder nog

"Some memories are best forgotten"

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 14:10

He Marjolein....alles komt weer goed hoor Pling
Tis net alsof ik mijn eigen jeugd aan het lezen ben.....ik heb het bijna net zo meegemaakt als jij, dus ik weet hoe je je voelt, en ik vind het heel goed dat je het zo goed van je af kunt schrijven......dat is dus iets wat ik niet kan. Verdrietig

Knuffel van Jacqueline Knipoog

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 15:39

Alles komt een keer goed.
Echt!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 18:08

Ben blij dat het nu weer beter gaat. Familie is toch erg belangrijk! Ik heb een tijdlang fikse ruzie met mijn ouders gehad. Dat ging over mijn vriend, we wilden ons verloven en hij was niet van de kerk! Ik vond dat geen probleem (ben al lang gen lid meer) maar voor hen was het een doodzonde. Gelukkig hebben we nu met z'n allen wer goed contact. Mijn ouders gaan ook regelmatig bij mijn schoonouders op visite enzo!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 20:28

Hey Marjo!
Hartstikke goed van je! Je kunt altijd op bokt komen spuien hoor... Hebben wij weer iets te doen.. *wink*
Ik denk dat het party-en ook wel een beetje oplucht, als ik me *piep* voel, dan lucht het al heel erg op om gewoon eens flink vrolijk te doen. Kan niet zo goed tegen Huilen dusseh, ik maak er altijd één grote Party!! van!

Knuf en veel liefs!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 21:38

Nou gelukkig hoef je je hier niet te schamen of in te houden.

Maar wel lekker dat het beter gaat. Ene we zien je 5 mei dus in allemaal nieuwe kleren ??

Echte vrienden leer je pas kennen wanneer je ze nodig hebt en vaak blijven er dan verdomt weinig van over. MAAR WIJ ZIJN ER HOOR (sommige zelfs 24 uur).

Gr Pris

gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 21:44

Hee Marjo, dat lucht best op hè, even van je af schrijven wat je dwars zit/zat. Bij Horses deed ik dat niet zo snel, maar hier bij Bokt is de drempel toch wat lager om zulke persoonlijke dingen op te schrijven. Ben blij dat het nu weer goed met je gaat. Als je er midden in zit, dan weet je wel dat het ooit beter wordt, alleen weet je niet wanneer en dat kan je knap onzeker (en onrustig) maken. Geniet van het gevoel dat je nu hebt en hou het vast! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 21:49

Fijn dat het weer wat beter met je gaat, houwe zo!! Clown

Internet is zo gemakkelijk als je je vervelend voelt, je schrijft het op en bent daarna meestal wel een beetje opgelucht, terwijl het eigenlijk "vreemden" zijn tegen wie je praat Verward

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-01 21:51

sjeetje allemaal lieve reacties (ha dook niets anders verwacht maar weet niet waar ik anders mee moet beginnen Knipoog )
Ik had t eigenlijk al veel eerder allemaal op willen schrijven alleen dan staat t er en dan moet je alleen nog op verzenden drukken en dan doe je t toch niet omdat...je t toch nog niet allemaal kwijt wil.
echte vrienden leer je zo ook idd wel kennen. Ben er wel achter gekomen dat sommige echt in hun eigen wereldje leven en de rest hun eigenlijk niet intresseert en je dus ook niet willen begrijpen als je t moeilijk hebt.
Ik heb gelukkig de liefste moeder die je maar kan wensen ze is er altijd geweest voor me. en daar ben ik haar ook heel dankbaar voor.
raar eigenlijk dat je sommige mensen helemaal niet kent alleen over inet en toch je hart hier lucht als je je niet lekker voelt.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 22:37

Volgende keer wel doen hoor?? Frusty

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 00:33

heej meis,ik begrijp precies hoe je je voelt.ik heb het zelfde meegemaakt(1 jaar lang geen contact met mijn vader gehad,ook om het verleden en zijn nieuwe vrouw)ik ben blij voor je dat het de goede kant op gaat,ik heb zelf echt jaren lang in de put erom gezeten.als je je hart wilt luchten sta ik voor je klaar!ik begrijp je precies,en als je je een dag helemaal niet heppie voelt dan is dat toch ook niet erg?dan kom je lekker bokken!maar vooral wees trots op jezelf en blij met jezelf.als je niet van jezelf houdt dan maak je het jezelf moeilijker dan nodig(spreek uit ervaring)kus sanderijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 08:02

Marjolein,
Gewoon lekker van je afschrijven op Bokt hoor! gelukkig maar dat het nu weer wat beter gaat. Ik hoop maar voor je dat het contact met je vader goed blijft gaan!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 17:48

hey Marjo
Ik kende het verhaal inderdaad al wel een beetje.
Ben blij voor je dat de eerste stap is gezet mee naar Ailin.
Dat moet toch wel een beetje speciaal zijn geweest ene als je een keertje mee wilt shoppen gaan we es een keertje met z'n 4-tjes zoals op koopman:) en dan naar Nicky's want daar hebben ze super kleren!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 18:41

ik vind het super van je dat je dit allemaal opschrijft van je afschrijven helpt!
ik heb ook een hele moeilijke periode achter de rug en ik uitte mijn gevoel altijd op papier en dat helpt zeker
ik vind het echt goed van je! Pling

gr. thirza
lebber van Sya aan ailin

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 19:02

heeeeej meis ik wil ook mee stadten hoor!!! en we gaan ook nog een X naar de bios met zn 2tjes he???
we zorgen dr gewoon voor dat t nu alleen nog maar beter en beter met je gaat en dat gaat lukken hoor!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 19:52

Goed zo dat je dit opgeschreven hebt. Ik ben ook zoals velen het levende bewijs dat 't echt oplucht om hier even te spuien.

Ik ben blij voor je dat je het nu allemaal zo goed inziet voor de toekomst.

Dikke knuf Mayo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lastig, Xyris en 210 bezoekers