Brrrrr....morgenochtend sollicitatie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 14:04

Dank je wel!

Goedzo, zeg dat maar vaak tegen me, dat soort dingen stimuleren mij om daar weg te gaan! Lachen
Ik vind Purmerend op zich best gaan, maar als iedereen zegt dat het hier zo leuk is, vind ik het moeilijker om te gaan. Maar gelukkig zegt bijna iedereen dat ze het niet leuk vinden! Zelfs de mensen die er (vlakbij) wonen! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 10:07

Nou, Purmerend is echt niet leuk hoor, ben er zo'n beetje half opgegroeid, heb er een tijdje op school gezeten en er een half jaar gewerkt (schoenenwinkel).

Beetje asociaal volk vind ik het, maar dat komt vooral omdat er veel (o jee, wat zeg ik nu) Amsterdammers wonen met een grote bek, flink geblondeerd, met kilo's goud om hun nek. Dat soort types.

Heb niks tegen A'dammers hoor, kun je meestal wel mee lachen, maar het soort wat in Purmereutel woont is een soort kamperachtig spul waar ik niet goed mee overweg kan. Beetje armoedig.

Alkmaar is wat dat betreft heel anders, beetje dorps en de mensen zijn allemaal laconiek en vriendelijk. Grappig dat dat per plaats zo kan verschillen!

Ik duim me ondertussen een duimhernia voor je, dat het een beetje wil lukken vandaag!

ik lees het maandag wel als ik weer op bokt ben (heb thuis geen pc, vandaar dat ik op mijn werk bok)

Groetjes Mieke

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-01 22:19

Ja dat hoor ik ook altijd van iedereen dat er zulke types wonen. Maar mijn vrienden daar komen uit de Beemster en omgeving. Veel Purmerenders zijn inderdaad behoorlijk aso. Bijvoorbeeld mijn flat: elke week wordt het slot op de buitendeur gemaakt en elke dag daarna is ie al weer stuk. Ook wordt er vaak brand gesticht enzo. Verder woon in wel in een rustige omgeving, niet in die enge criminele gebieden. Oja wat er 1,5 jaar geleden gebeurde: mijn auto was gestolen!! En ik was bijna jarig, leuk verjaardagscadeautje was dat! De politie heeft tijden gezocht en het stond zelfs in de krant en weet je wie die auto terug vond: IK!! Lachen
Dat is nog een heel bijzonder verhaal, mar goed. Dat soort dingen gebeuren daar gewoon makkelijker dan ergens anders als in Breukelen ofzo. En over Alkmaar hoor ik ook altijd leuke dingen.

Oja over mijn verslag, zie het berichtje van Sonja, daar heb ik het bij geschreven!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl