voor allenieuwe studenten:INTRODUCTIE!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 18:19

Ik ben ook weer terug, zag er zo giga tegenop en het viel zo giga mee! Haha! Het was gewoon superleuk,wel heel vermoeiend maar dus wel heel leuk, heb een leuke klas met gezellige mensen, leuke begeleiders (en 2 hele leuke studentmentoren Schijnheilig Haha! ), gewoon top. Leuke en minder leuke dingen gedaan, hoogtepunt was toch wel de spelletjesmiddag op de basisschool die we moesten organiseren, echt zoooo leuk! Nou weet ik helemaal zeker dat ik juf wil worden! Haha! Weinig geslapen ook, wel op tijd naar huis (naja, rond 11 uur) dus weinig van t feesten meegekregen maar ik was alsnog gesloopt, zal wel moeten afkicken denk ik. Ben echt 3 dagen van de wereld geweest, nix anders meegekregen! Haha! Heb er nu veel meer zin in, gaat helemaal goedkomen met mn opleiding!

ikkuh15

Berichten: 1139
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 00:32

Ben blij jullie hebben tenmiste nog leuke introductiedagen!

Ik moest in men eentje een wildvreemde school binnen.
En wat gingen wij doen echt apart een rondleiding door de school, elkaar voorstellen en een tekening maken Scheve mond Boos! .Eigelijk was er ook nog een speurtocht (hallo das voor kleine kindjes ) maar die hebben wij hoogst persoonlijk afgelast en we zijn de stad ingegaan Lachen
Maar toen het jaar voorbij was kregen we alsnog een introductie kamp (goh we kennen elkaar al Schijnheilig ) van 2 dagen en dat was wel ontzettend leuk! Haha!

Dit was dus mijn introductie DAG voor verpleegkundige vorig jaar ben benieuwd wat we dit jaar krijgen volgensmij niks Knipoog

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 12:42

Ik ben nu aan het bijkomen van drie weken Commissie Introductie Asopos de Vliet (ook wel CIA, zeg 'sjee'), een roeivereniging in Leiden. Eerst was er de EL-CID, das de introductie voor geheel Leiden en mochten wij leden werven. Daarna kwamen twee introweken voor de mensen die voor onze vereniging hadden gekozen. De laatste week is gisteren afgelopen en ben nu dus aan het bijkomen van de weinige uurtjes slaap, maar onwijs gave weken. Iedereen nog veel plezier die nog een intro heeft!