Geen vaste baan te vinden????

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

WenK

Geen vaste baan te vinden????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 20:28

Ik begin nu toch langzaamaan wel wat wanhopig te worden. Ik ben al een jaar op zoek naar werk. Ik heb regelmatig uitzendbaantjes die tijdelijk zijn en waarmee ik me in leven kan houden, maar een vaste baan met zekerheid van inkomen kan ik gewoon niet vinden.

Ik heb een behoorlijk CV, heb 3 jaar werkervaring in verschillende functies (veel via uitzendbureau's gewerkt), heb HAVO, rijbewijs, ben bezig met eigen auto, krijg overal positieve beoordelingen. Waarom kan ik dan geen baan vinden???

Ik ben zo bang dat ik Lisje strax niet meer kan betalen... Verder rood dan ik nu sta kan ik niet komen, ik leef zo zuinig mogelijk, heb al maanden geen nieuwe kleding meer gekocht... Ik weet het gewoon niet meer.

Ik sta momenteel bij een stuk of 10 uitzendbureau's ingeschreven, reageer op elke advertentie die me leuk lijkt, stap overal voorde volle 100 % in, maar op de een of andere manier wil het niet. Als ik nou parttime zou willen werken, ok, das minder gevraagd, maar ik wil min 32, liefst 40 uur werken... Das toch niet zo moeilijk??? Bedrijf maakt me niet uit, liefst secretarieel, telefoniste/receptioniste of administratief bij mij in de omgeving (max 45 autominuten reistijd). Kan iemand mij vertellen wat ik verder nog kan doen????

www.extendedsteps.nl Massages voor mens en paard, instructie, training en coaching
Tevens verkooppunt voor: Equilin / F.I.T. Sportbalsem / Vitalbix / Skincalmin, gratis bezorging aan huis regio 't Gooi e.o.
Esperanza's Malissa *1e premie + STER* ** Z1** *Esperanza's Selenya* *Faithfull*
Rebecca *L2* Ellie *M1 * Raven *M1* Rockstar *M1* Gina *M2* Dunmore Lad *Z1* Fiesta *M1*

serena1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:37

Ik herken het helemaal, zit met het zelfde probleem.
En ik denk dat er wel meer zijn met het zelfde probleem.
Heb inmiddels wel een baantje als schoonmaakster aangepakt, het maakte mij helemaal niks meer uit wat voor werk ik moet doen.
Het is niet de dikst betaalde baan, maar heb wel loon.

Ben je misschien te vasthoudend op een bepaalde beroep?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:43

Tsja.... weinig te doen in De Hemel blijkbaar ? Lachen

PAARDVRIENDELIJKE ZADELS EN RUITERSPORTARTIKELEN ONLINE SHOP www.fijn-zadel.nl NU GRATIS VERZENDEN VANAF 50 EURO.
Heb je een vraag over een Barefoot-zadel? Kijk eerst even *HIER* Barefoot Nederland - alle nieuwtjes op FACEBOOK
KASSA-koopjes: Slowfeeder hooinetten 20mm, Biothane teugels in allerlei kleuren. *\o/* Klik hier

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:36

pmarena schreef:
Tsja.... weinig te doen in De Hemel blijkbaar ? Lachen

hahahahahahha ik zat ook al te kijken!
Waar woon je dan?

toscana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:41

ik ook maar vond het iets te bijdehand.. dacht dat verkeerd kon vallen.. is beroerd genoeg als je geen werk/vaste baan kunt vinden

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:44

Nee joh, beetje humor Haha!
Vraag me echt af waar ze woont, want zit in precies dezelfde situatie qua achtergrond, maar ik heb nu zelfs 2 vaste banen waar ik uit kan kiezen

toscana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 23:02

ja ik snap de humor wel maar zoiets kan in het verkeerde keelgat schieten.. maar was wel verleidelijk hoor om het te zeggen

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 11:07

geeft niet hoor, was ik helemaal vergeten... Woon in Huizen, het Gooi...

www.extendedsteps.nl Massages voor mens en paard, instructie, training en coaching
Tevens verkooppunt voor: Equilin / F.I.T. Sportbalsem / Vitalbix / Skincalmin, gratis bezorging aan huis regio 't Gooi e.o.
Esperanza's Malissa *1e premie + STER* ** Z1** *Esperanza's Selenya* *Faithfull*
Rebecca *L2* Ellie *M1 * Raven *M1* Rockstar *M1* Gina *M2* Dunmore Lad *Z1* Fiesta *M1*

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:40

Ik zou als ik jou was een part-time baan aannemen. Dan blijft je ondertussen gewoon zoeken naar een fulltime.
Of je neemt 2 parttime banen. Ik merk dat als je ergens iets langer werkt, en je geeft aan dat je naar 40 uur wilt het meestal wel kan.
Het is nu belangrijk gewoon een bedrijf binnen te komen wat je aanstaat. Dan krijg je na verloop van tijd wellicht wel wat je wilt, en heb je nu iig wat geld

toscana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:33

Ja is inderdaad wel zo dat als er meer werk komt een part-timer vaak eerst in aanmerking komt als die meer uren wil gaan maken en aangezien de economie lijkt aan te trekken heb je toch kans dat bedrijven in de komende maanden/jaren weer meer personeel nodig hebben.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie