Politietaken en bekeuringen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 15:57

Ja, de politie is je beste vriend! Ik ben het er mee eens dat ook zaken als 'het zonder licht fietsen' aangepakt moet worden. Het is immers levensgevaarlijk. Maar moet het nu letterlijk 15 minuten duren om 1 bon uit te schrijven? En heb je 6 (!!!) man nodig om een paar fietsertjes te bekeuren? Ik stond een keer een half uur op de bus te wachten (het was laat, had hem net gemist) en had geweldig uitzicht op deze 6 dienders. Het viel me erg op dat er een heleboel lichtloze fietsers doorgelaten werden, kijk, als je dan toch met zn 6en bent, dan pak je ook iedereen, ipv een handjevol. En wie pakken ze? Juist, de personen die er 'makkelijk' uitzien.

Maar als mn bijrijdpaardje in de wei verknipt wordt door een of andere imbiciel (en nog 3 paarden), dan komen ze hun kantoortje niet uit (door 2 verschillende mensen aangifte gedaan).

Ik vind dat politie weer politie moet worden en niet een veredelde VVV medewerker, die toeristen de weg wijst. Met oog op de bezuinigingen, moeten ze de VVV en politie in Amsterdam maar samenvoegen, ze voeren toch dezelfde taken uit.

Gisteren liep ik over het Heinekenplein... zitten daar weer een aantal agentjes te relaxen op een brommertje... ga aub rondlopen, laat zien dat je aanwezig bent en dingen in de gaten houdt.

Ik vind dat de politie hier een beetje een soft imago heeft. Niet iemand die je beschermd in tijd van nood. Dat gevoel heb ik in andere landen wel, daar sol je niet zo snel met de politie.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 16:28

Jennygirl schreef:
Ik vind dat de politie hier een beetje een soft imago heeft. Niet iemand die je beschermd in tijd van nood. Dat gevoel heb ik in andere landen wel, daar sol je niet zo snel met de politie.


Hiervoor moet je bij de beleidsmakers zijn, dus de OVERHEID, maar omdat de overheid de regeltjes maakt die de politie uit moet voeren wordt de politie erop aangekeken dat ze iets fout doen. Als politie zijnde kan je nooit iedereen tevreden maken, het is nooit goed.

Staan we ergens op te bekeuren op snelheidsovertreders, dan zijn de buurtbewoners super blij en de burgers die opgeschreven worden beginnen te zeuren en vragen of we niks beters te doen hebben. Hetzelfde met parkeeroverlast, overlast van honden, jeugd enz.

Zoals Pervinco (dacht ik) al zei, als we een winkeldief aanhouden en die pleegt verzet, dus wij willen zijn verzet breken dus gebruiken geweld (zo min mogelijk), dan hebben wij een klacht aan onze broek hangen van mishandeling.

Daarbij heb je ook nog tijdens die kleine vergrijpen dat je heel veel papierwerk hebt, waardoor je dus minder buiten bent, en de verdachte binnen 6 uur alweer op straat moet staan. Ontzettend frustrerend dat die persoon al zo snel naar huis kan, maar toch ondanks dit frustrerende blijven we dit met plezier doen.

Het is het beleid zoals ze het in Nederland verzonnen hebben. In het buitenland heb je meer gezag voor de politie omdat ze ook meer mogen, zij hebben meer bevoegdheden die wij niet hebben.

Ik ben ook geen fan van het bekeuren, maar moet toch een bepaald aantal halen. Ik probeer mijn aantallen ook te schrijven op voor mij grote overtredingen, het asociale gedrag in het verkeer. Hoe meer ongevallen je meemaakt, hoe anders je beeld in het verkeer is en hoe meer je gaat schrijven omdat je een aantal dingen ontzettend belangrijk vind dat men zichzelf er toch aan houdt.

Ik vind mijn vak super leuk, ik spreek meer tevreden burgers dan ontevreden burgers. En zoals je het topic hier is, deze verhalen krijg je ook regelmatig te horen. Eigenlijk doet het me maar weinig omdat ik toch de positieve kanten van mijn werk zie en die zijn er veel meer dan negatieve kanten. Wel vind ik het ontzettend jammer waarom wij als politie altijd zo afgezeken worden. Heb het eens over de positieve dingen van de politie.

En als je graag over het beleid van de politie klaagt, klaag dan over de overheid en niet over de dienders.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:12

Solide, ik ben het helemaal met je eens, dat is niet de schuld van de agenten zelf, maar van de 10.000 regeltjes waar de agenten zich aan moeten houden. Maar het is jammer dat het zo is. Jammer voor de burger en voor de agenten.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:32

faye"]
Lovely, jij vind loslopende honden geen zaak voor de politie. Als ik jou aan zou spreken op je loslopende hondje laat je hem hoogst waarschijnlijk gewoon, loslopen. Terwijl ik dat wellicht erg vervelend vind, zeker als ik met twee kleine kinderen in het park wil genieten. Het is dus maar net hoe je het bekijkt en zul je dus nooit iedereen tevreden kunnen stellen. Daarom zijn er regels, of je dat nou leuk vind of niet.
[/quote]
waarom mogen wel kinderen van een park genieten en honden niet? Honden kunnen al niet los op straat, dat is immers gevaarlijk. Dus dan naar het park. Eigenlijk geldt voor honden hetzelfde als voor kinderen: te weinig speel en loopruimte. En als verantwoordelijke ouder/hondeneigenaar wil je je lieveling niet blootstellen aan het gevaar van verkeer dus moet je wel uitwijken naar een rustigere plek met ruimte. Ouders houden van hun kinderen, maar hondeneigenaren houden ook van hun hond. Vlak dat niet uit, aub.

Verder vind ik het ook te ver gaan eigenlijk om iemand die zich niet aan een regel houdt, of dat nu te hard rijden is (vaak niet opzettelijk, meestal zonder erg) of een hond loslaten omdat dat in het belang/behoefte is van een hond, omdat te veroordelen als crimineel. Een crimineel heeft echt het doel om zijn eigen situatie te verbeteren TEN KOSTE van iemand anders. Dat gaat heel wat verder.[quote="Jennygirl schreef:
Ik vind dat de politie hier een beetje een soft imago heeft. Niet iemand die je beschermd in tijd van nood. Dat gevoel heb ik in andere landen wel, daar sol je niet zo snel met de politie.

Dat bedoelde ik dus ook. De politie mag hier niemand aanpakken, dat zei iemand eerder ook al. Want dan springt gelijk iedereen er bovenop. Nederlanders schijnen geen orde te willen want ze moeten altijd zeiken op gezag. Maar ze vergeten daarbij dat ze daarmee ook hun veiligheid en bescherming verliezen.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 22-08-04 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:34

Jennygirl schreef:
Solide, ik ben het helemaal met je eens, dat is niet de schuld van de agenten zelf, maar van de 10.000 regeltjes waar de agenten zich aan moeten houden. Maar het is jammer dat het zo is. Jammer voor de burger en voor de agenten.


Het is gewoon frustrerend van beide kanten, maar we moeten het hiermee doen. Uiteindelijk is de overheid die beslist, die willen het zo zien. Gewoon jammer dat de politie, die het moet uitvoeren wat hun verzinnen, erop aangekeken worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:45

Desiree, ga met je hond naarhet bos of strand als je hem los wilt laten lopen. In de stad is de ruimte al zo beperkt en ja dan gaan in mijn visie kinderen nog altijd voor honden. Niemand ruimt de hondendrollen op namelijk.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:53

Het is altijd wel iets Faye, maar dat kun jij niet weten. Ook in het bos mag je je hond vaak niet eens loslaten. HEt mag bijna nergens. En het strand is voor de meeste mensen te ver weg om dagelijks effe naartoe te gaan.

In jouw visie gaan kinderen voor honden, want jij hebt kinderen. In mijn visie hoeft het een niet van het ander te lijden te hebben en wederzijdse tolerantie zou fijn zijn .MAar het gebrek aan tolerantie van ouders, die denken dat de wereld alleen voor hun kinderen zijn, hebben die van mij nu ook sterk verminderd.

Soms zijn regels moeilijk om aan te houden. Paar voorbeelden;
- als je een constant tempo wilt rijden met je auto, bijv. 70 km/uur, dan moet je vaak je voet van het gaspedaal AF houden, want hou je hem vast, ga je sneller, pas als je je voet er iets afhaalt kun je dat tempo vasthouden. Het is gemakkelijker en comfortabeler je voet op het gaspedaal te laten rusten, en zo komt het dat mensen onbewust te hard rijden. Niet hun bedoeling hoor.
Ik rijd zelf vaak te hard, maar toch zou het een nachtmerrie zijn om iemand onder mijn auto te krijgen, werkelijk afschuwelijk. Het is dus NIET mijn intentie om iemand dood te rijden. En een crimineel is er van te voren WEL op bedacht om iemand zwaar te duperen. Dat is nogal een verschil.

Ander voorbeeld: soms zijn regels te beknottend voor je vrijheid. Een klein stukje natuur in je buurt en je mag er niet komen als ruiter. En jij en je paard richten totaal geen schade aan, maar Overrijssels of brabants landschap wil jou daar toch niet hebben. Dit houdt in dat je altijd maar over de verharde weg moet met verkeer. Het wordt dan erg moeilijk om je dan aan de regels te houden, want dit houdt in zo'n geval in, datje eigen vrijheid beperkt wordt, en dan eigenlijk ook nog vaak ten onrechte.

Dit is met het loslaten van honden her en der eenzelfde verhaal. Mensen betalen hondenbelasting die gebruikt wordt voor algemene middelen. MAar alleen hondenmensen moeten daarvoor betalen, de rest profiteert er alleen van. MAar met die hondenbelasting zouden hier en daar prullenbakken moeten worden neergezet. Dan kun je daar je zakje poep in kwijt dat je net hebt op gedaan van je hond.

manzano

Berichten: 23940
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 18:01

Solide schreef:
Wel vind ik het ontzettend jammer waarom wij als politie altijd zo afgezeken worden. Heb het eens over de positieve dingen van de politie.


Denk dat dit een logisch gevolg is van het feit dat ALS mensen in contact komen met de politie dit gebeurd in negatieve zin. Ze krijgen een bekeuring/waarschuwing etc. Als alles goed gaat, dan is de politie niet nodig.
Tuurlijk zijn er ook mensen die de politie in positieve zin meemaken, bijv. als er geholpen wordt, maar dit zal minder zijn. Ook wordt er dan vanuit gegaan dat de politie helpt en wordt het niet gezien als iets "bijzonders".

Wat mijn ervaring betreft: ik heb nooit een echt positieve confrontatie gehad. Heb nooit hulp gehad ofzo. Een keer een boete, maar ja dat is eigen schuld. Maar we hebben ook een keer een klacht doorgebeld over geluidsoverlast. Ja.......ze zouden wel komen. Nou NIET DUS!!! En dat is het punt.....op die manier krijg je een negatief beeld. (en dat lag in dit geval niet aan de overheid).

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 18:28

manzano schreef:
Denk dat dit een logisch gevolg is van het feit dat ALS mensen in contact komen met de politie dit gebeurd in negatieve zin. Ze krijgen een bekeuring/waarschuwing etc.


Politie is voor de handhaving, dus het verkeer zit daar ook onder. Waaronder dus een bekeuring uitschrijven of een waarschuwing geven. Dit is per agent anders, ieder heeft zijn of haar eigen referentiekader waarin de één het één belangrijker vind dan de ander. Dit is bij de burger hetzelfde, de één vind het belangrijker dat er wordt geschreven voor de snelheid en de ander vind het belangrijker dat er wordt geschreven voor honden die hun ontlasting op plaatsen doen waar het niet mag.

Hoe het met die geluidsoverlast is gegaan weet ik niet. De mensen die op straat zitten zullen daar niet over beslist hebben. Daar hebben ze een meldkamer voor die dit aan de mensen op straat doorgeeft. Misschien was er iets wat een hogere prioriteit had. Dat weet ik niet en ga ik verder ook niet op in....

manzano

Berichten: 23940
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:09

Ja het is wel het werk, maar voor de mensen die er op dat moment in aanraking mee komen is het natuurlijk een negatieve ervaring!
Ik vind het goed dat er gecontroleerd wordt op de handhaving van de snelheden ed. Maar op het moment dat de politie er wat aan doet, dmv een bon dan merk ik er niks van zolang hij niet voor mij is. Dus je merkt niet dat de politie wat doet. Je merkt het alleen als je zelf die bon krijgt en dan ben je echt niet blij met de politie . Dat bedoelde ik ermee te zeggen.

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:22

Desiree schreef:
waarom mogen wel kinderen van een park genieten en honden niet? Honden kunnen al niet los op straat, dat is immers gevaarlijk. Dus dan naar het park. Eigenlijk geldt voor honden hetzelfde als voor kinderen: te weinig speel en loopruimte. En als verantwoordelijke ouder/hondeneigenaar wil je je lieveling niet blootstellen aan het gevaar van verkeer dus moet je wel uitwijken naar een rustigere plek met ruimte. Ouders houden van hun kinderen, maar hondeneigenaren houden ook van hun hond. Vlak dat niet uit, aub.


Theoretisch gezien mogen honden van mij vrij door het park lopen in de prakijk is het echter zo dat ze veel overlast van hondepoep geven omdat een groot deel van de hondenbezitters niet bereid is de stront van zijn hond op te ruimen! Dus zijn er speciale hondenuitlaatplaatsen en hier in Apeldoorn zijn dat in de parken in ieder geval hele behoorlijke velden waar honden zich even lekker uit kunnen leven. Dat ze de rest van het park dan aangelijnd moeten lopen (zijn hier trouwens meestal meer dan 1 veld in een park voor honden) is dan jammer maar de schuld van degenen die niet bereid zijn om een schepje en zakje o.i.d. meen te nemen. Daar moet je dus je collega-hondenbezitters op aankijken.
Afgezien overigens van de hondenpoep: niet alle honden zijn even lief en rustig. Sommige rennen wild op iedereen af die ze tegenkomen (ook op (kleine) kinderen en en dan heb ik het nog niet over de nog moeilijkere gevallen die vaak ook gewoon door hun baasje losgelaten worden. Heb trouwens ook regelmatig meegemaakt dat bepaalde aggressieve honden vrij rond liepen en andere honden aanvielen. Zit je daar op te wachten? Als je die op een hondenveld je ziet loop je door naar de volgende maar als ze vrij door het hele park mogen lopen...

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:36

Solide schreef:
Zoals Pervinco (dacht ik) al zei, als we een winkeldief aanhouden en die pleegt verzet, dus wij willen zijn verzet breken dus gebruiken geweld (zo min mogelijk), dan hebben wij een klacht aan onze broek hangen van mishandeling.


Van mij mag er meer geweld gebruikt worden hoor bij verzet tegen aanhouding. Net zo goed als dat ik het belachelijk vind dat als iemand een winkeldiefstal pleegt je haast niks ertegen mag doen als ondernemer.
Als iemand bij mij in huis inbreekt moet ik hem vriendelijk verzoeken om op een stoel te gaan zitten en op de politie te wachten (althans daar komt het op neer) Nou ik kan je wel vertellen dat als hij niet luisterd dat dat bijzonder kwalijke gevolgen heeft voor zijn gezondheid en dat het mij geen barst interesseerd dat ik me daar dan voor de rechter voor moet verantwoorden. Kan je nu al vertellen dat ik ontoerekenings vatbaar ben wegens ernstige psychische problemen door gebeurtenissen tijdens mijn leven. Haha! Heb genoeg meegemaakt dus wat dat betreft Schijnheilig

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:06

Desiree, ik veroordeel niemand tot crimineel gedrag, ik zeg enkel dat als je heel zwart/wit gaat kijken te hard rijden óók crimineel gedrag is.

Ik wil overigens even opmerken dat ik niet bij de politie werk Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:26

Ik ben voor het bekeuren van fietsers zonder licht, vooral veel doen! Graag ook hier en daar een pizzakoerier-fuik om die lui eens even fors aan te pakken, vergeet de testband niet!
Te hard rijden MOET harder aangepakt worden, net als alle andere opzettelijke miskleunen in het verkeer zoals bumperkleven, door rood rijden, rechts inhalen enzovoort.
In het verkeer kan het mij niet streng genoeg. Vooral ook tegen fietsers, die denken namelijk dat ze onschendbaar zijn en dat zijn ze absoluut niet.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:28

Opzettelijke miskleunen in het verkeer zoals door rood rijden? Ik ben in de 2 jaar dat ik mijn rijbewijs heb geloof ik 3 keer door rood gereden, en absoluut niet met opzet... Nagelbijten / Gniffelen

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 23:29

Solide schreef:
Politie is voor de handhaving, dus het verkeer zit daar ook onder. Waaronder dus een bekeuring uitschrijven of een waarschuwing geven. Dit is per agent anders, ieder heeft zijn of haar eigen referentiekader waarin de één het één belangrijker vind dan de ander. Dit is bij de burger hetzelfde, de één vind het belangrijker dat er wordt geschreven voor de snelheid en de ander vind het belangrijker dat er wordt geschreven voor honden die hun ontlasting op plaatsen doen waar het niet mag. .....


Helemaal mee eens !!! En waar het in dit topic om draait: "opgelegde quota vloeken dus met deze stellingname.
Quota hebben ook niets te maken met het handhaven van regels, maar puur met geld ophalen is mijn idee.

De bedoeling van boetes is dat ze uiteindelijk niet meer nodig zijn toch ?

De opbrengsten van boetes zou eigenlijk ten goede moeten komen aan goede doelen. Het is fout dat ze deel uitmaken van de begroting. Niets quota ! Pas dan kan een weloverwogen besluit genomen worden of een boete op enig moment al dan niet op zijn plaats is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:29

Pffff, ik ga het niet uitleggen. Jij wilt het zo opvatten, mij best.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:35

goh, wat een vreemde reacties lees ik hiertussen zeg.
Met name lovely, ik krijg de indruk dat die een nare ervaring mee heeft gemaakt en niet zo`n droge burger is als ze zelf beweert.

Solide zei ergens in dit topic: Waar zou Nederland zijn zonder politie "?
Ja, Nergens dus, je moest eens weten waar alle burgers de politie voor bellen. Voor de gekste, onzinnige dingen. De politie moet op 10 plaatsen tegenlijk zijn en ze doen het toch nooit goed. Ik hoor overigens ook hier meer negatieve dingen dan in de werkelijkheid. Er zijn er hier een stel bij die zijn niet van gisteren, maar van eergisteren !

De politie heeft een reden waarom ze doen wat ze doen, al is die voor vele niet begrijpbaar. Waarschijnlijk omdat ze niets meegemaakt hebben of niemand kennen die hen het een en het ander over hen beroep heeft verteld. Ze zien alleen die PAKEERWACHT die een bonnetje uitschrijft, terwijl hij "echt" werk zou moeten gaan doen.
Weten jullie hoeveel meldingen er binnenkomen over parkeerproblemen ?
Mensen "zeiken" over een auto die scheef staat in de straat, een auto die er 2 dagen staat die ze niet kennen, een auto die op "hun" plaatsje staat.
Maar dat heeft dan weer te maken met een ellelange burenruzie waarvan het einde zoek is. de politie moet dan komen bemiddelen. Maar dan worden ze weer geroepen voor een aanrijding met 2 personenauto`s, blikschade. Godver, je kunt toch wel een schadeformulier invullen zonder de politie(uitzonderingen daar gelaten), nee dus !
Mensen bellen over loslopende honden en geluidsoverlast, een zwerver die in het park ligt. Ze bellen over verloren voorwerpen en willen hun beklag doen over de troep in de gangetjes en moeten even komen kijken wat voor een troep het is, ja daaaaaag. Moet ik even doorgaan ?
Dat is dus de gemiddelde burger. Maar dan krijgen ze een proces verbaal aan zijn broek omdat ze te hard reden of door het rood reden. Dit werd echter gesignaleerd door een agent in vrije tijd, dan is het WAARDELOOS, GA TOCH BOEVEN VANGEN !!! Veiligheid in het verkeer is alleen belangrijk als de politie rondrijdt, want je wil geen bekeuring. Als politie uit het zicht is, is veiligheid niet belangrijk meer ???

Dit soort onderwerpen blijven altijd vermoeiend. Want de politie moet maar boeven gaan vangen. Feit blijft dat de politie er is voor algehele veiligheid en handhaving. Mag ook wel heropvoeden van de burgers bij genoemd worden hoor. politie is er voor de burger, maar niet alléén voor de burger.
Al denken velen dat wel. Politie is een beroep met véééééle verschillende functies. De politie is meer dat een agent op straat.

Dat de politie onderbetaald wordt ben ik het helemaal mee eens en ik ben het er ook mee eens dat ze meer geweld mogen gebruiken. Respect is er niet meer, dan maar the hard way.

En daar komt Desiree weer aan met haar hond-kind vergelijkingen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:37

Sando schreef:
goh, wat een vreemde reacties lees ik hiertussen zeg.
Met name lovely, ik krijg de indruk dat die een nare ervaring mee heeft gemaakt en niet zo`n droge burger is als ze zelf beweert.

Je kan er bij verzinnen wat je wilt, maar niemand heeft iets aan dit soort insinuaties.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:39

lageveld schreef:
Quota hebben ook niets te maken met het handhaven van regels, maar puur met geld ophalen is mijn idee.


Het handhaven idd niet, maar ik vind dat het handhaven van de regels een taak van de burgers is. Niet dat die die taak aankunnen, gezien de omvang van het politie-apparaat...

Ik snap gewoon echt het probleem van die quota's niet, boetes worden toch met reden uitgeschreven?

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:44

Lovely schreef:
Je kan er bij verzinnen wat je wilt, maar niemand heeft iets aan dit soort insinuaties.


Ik insinueer niets, ik vind dat je nogal gefrustreerd reageerd op bepaalde argumenten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:48

Sando schreef:
Ik insinueer niets, ik vind dat je nogal gefrustreerd reageerd op bepaalde argumenten.

Ik kan niet zeggen dat jij iets toegevoegd hebt aan deze discussie. Ik heb geen last van frustratie, ik denk dat je dat er niet bij moet gaan verzinnen.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:52

nee, natuurlijk heb ik niets toegevoegd. Ook ik weet niet waar ik over praat. Jij bent alwetende Lovely en bent niet van gisteren. Ik mag niets insinueren en je bent voor verkeerscontroles.... anders nog iets ?????
Je allereerste bericht sloeg al als een tang op een varken, om maar niet te spreken van de rest van je antwoorden in dit topic.
Maar wil je nog iets kwijt, want dat mag wel hoor. jij wel...... Want jij weet tenminste waar je over praat. DIt is overigens niet de eerste keer dat ik een nutteloos gesprek met je voer. En ik ben niet de enige geloof ik.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:57

Lovely schreef:
Graag ook hier en daar een pizzakoerier-fuik om die lui eens even fors aan te pakken, vergeet de testband niet!
In het verkeer kan het mij niet streng genoeg. Vooral ook tegen fietsers, die denken namelijk dat ze onschendbaar zijn en dat zijn ze absoluut niet.
Nog een Amsterdammer die zich doodergert aan pizzakoeriers OK dan! . Ik ben in staat wat bandjes lek te prikken.
Ik ben zelf ook zo'n fietser die overal langsscheurt, maar ik stop voor rood licht (ben ooit een keer bekeurd, ik gaf de agent ook groot gelijk. Er was wel geen verkeer te bekennen en ik stond al effies te wachten.... maar hij had gelijk ) en weet wie er wel en niet voorrang hebben. Ik heb wel ns een toerist omver gereden, maar die liep stomdronken te zwalken over het fietspad. Ik heb gebeld. Is dit ook strafbaar? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 00:04

Jen, je mag wel bellen hoor Lachen. Tenminste: thuis mag dat gewoon en onderweg met mate Haha!. Beetje koest met de fietsbel dus Haha!.