2 mama's met 1 baby!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

2 mama's met 1 baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 20:19

Pipo en Confetti ( poezen ) zijn allebei 1 jaar en zusjes. Waren allebei vlakna elkaar zwanger en Confetti beviel eerst. 2 jongen gehad geloof ik en allebei dood. Nu is Pipo een paar dagen later bevallen, de eerste ook dood en de 2de leeft nog! De zusjes hebben een erg hechte band, liggen samen in de zon enz. Nu liggen ze in MIJN box ( van Excalibur dan ) toevallig Lachen lekker in t stro met zn 3tjes! tegen elkaar aan en de jongkie tussen in luid piepend! hoop dat ie t overleeft Scheve mond Er heb nog een kat gejonkt, een paar weken terug en die komen nu onder de berg houtresten uit. 5 kittens Haha! moeder is niet tam dus de kittens ook nog niet. Gelukkig dat Pipo wel helemaal verliefd op me is Tong uitsteken en dr baasje en dr zus is ook wel mak maar wel een beetje bang afentoe. Ik ging net ff naar de paardjes toe en bij de oudere kittens kijken en miste Pipo al en Confetti dus ging al zoeken in de boxen en ja hoor, vond daar t 3 tal *LOL* Pipo ging meteren op dr rug liggen zo van * kijk mij nou mama zijn ben je niet trots???* en kneep dr oogjes dicht Lovers dus ging ik de box in en heb ik dr lekker geknuffelt Ben peet tante! T kleine rooie katje drinkt geloof ik ook bij zn tante.... heb t wel gehoord, dat t kon maar nooit met eigen ogen gezien Bloos Ik kan je verzekeren dat ik tot nu toe nog nooit zo iets moois heb gezien! morgen digi mee als hij nog leeft.
Laatst bijgewerkt door _DuN_ op 28-05-04 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:36

Hhah, wat leuk, veel plezier verder
Wel foto's maken he;)

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:15

Leuk he Lachen.

Mijn tante had 2 poezen uit het zelfde nest, die uiteraard bijna gelijk krols werden en bijna tegelijk een nestje kregen(scheelde 2 dagen). Ze hadden eerst 2 dozen aan beide kanten van de kamer staan, maar de kleintjes werden steeds op en neer gezeult. Dus toen eerst 2 dozen naast elkaar gezet. Maar het bleef een puinzooi, dus toen hebben ze maar 1 hele grote doos gehaald waar makkelijk 2 moeders met 2 nestjes in paste Lachen.
En toen was het goed en werd er niet meer op en neer gezeuld Lachen. Alle kittens dronken bij bijde moeders.

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 21:32

vet gaaf alleen ben best bang dat ie dr morgen niet meer is. t is hun eerste levende jong.... en ze zijn zo onervaren... een van onze katten had ook veel te jong gejonkt, ze krijste erg bij de weeen. Beet alles wat bewoog en sloeg ernaar. We hbben de jongen ook moeten bij voeden. anders hadden ze t niet overleefd. Maar ik blijf duimen!!! Weet nu dan wel al een mooie naam voor m Haha!

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:43

wat lief Lachen wel sneu dat er zoveel dood waren!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:44

Klinkt gezellig... En idd wil wel foto's zien van dat gebeuren *LOL*

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 23:16

Komt goed de fotos *LOL* zal ze zondag erop zetten!!! moeten jullie wel kijken he Haha!. en ga ik ff kijken of ik de andere ook kan vast leggen op de foto Lachen

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 17:20

Heb ik eindelijk een digitale camerea, en fotos gemaakt, zit er geen dinges aan de achterkant van mn comp waar de stekker in past... lekker appart.

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 20:40

heb eindelijk mn fotos op mn pc kunnen zetten... de eerste foto ligt linkt Confetti met als je goed kijkt t jonkie van Pipo bij dr buik en lrechts de trotse onwetende Pipo... De 2de foto is een dag ouder ongeveer ern toen was t katje een paar uur dood.... hij kreeg niet veel drinken dus heb t niet gered... Verdrietig
ik had Lucky wel toepasselijk gevonden in t begin maar achteraf toch niet Ach gut

Afbeelding

Afbeelding

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 20:43

Wat een hummeltejs ng zeg!
wel lieve foto's!

Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 20:48

er gebeuren daar laats ook. zat er toch een kip op zijn eireren hij zat e ral heel lang. later zag iemand dat de kip dood was(uitgehongerd) en het ei verot

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 21:00

ja... stinken dat t deed. er lagen een stuk of 10 eieren... die geur vergeet je niet snel