Moeilijker dan ik dacht (alleen thuis blijven)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 12:32

Trouwens al tnx voor jullie reacties. Ik heb zo toch iets waar ik het een beetje kwijt kan. Bij een vriendin van me ook, is ook geen probleem, maar ik voel mezelf zo ontzettend dom als ik steeds maar bij haar begin te zeuren over hoeveel ik hem wel niet mis. Dadelijk krijgt ze nog het gevoel dat ik mezelf helemaal niet vermaak als we iets leuks doen 's-avonds en dat is helemaal niet waar want ik vind het altijd super leuk. Maar ja hier kan ik het net iets makkelijker kwijt, voel ik mezelf niet zo bezwaard.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:59

Ik had gisterenavond even een 'ik voel me zielig' moment... Had een avondje dvd kijken voor mezelf gepland (vind ik heerlijk, alleen thuis, in pyama gezellig dvd kijken), maar had zoiets van 'ik mis iemand om lekker tegen te kruipen'... Maar dat was snel over want hij heeft eventjes gebeld nog Lachen

Ik ben zelf ook niet het type dat zich snel zal vervelen... Ik heb altijd wel iets te doen... of ik nu m'n dag alleen moet omkrijgen of niet... Vanavond en donderdagavond sporten, dinsdag of woensdag met m'n vader afspreken die net terug is uit Rhodos, nog eens naar de film met de zus van m'n vriend, iets drinken gaan met een vriendin en dan is het alweer weekend... En zondagvoormiddag is hij terug...

Ik heb het er irl ook niet zo vaak over Solide... heb altijd het gevoel dat ik "zeur" als ik zeg dat ik hem toch wel mis... Maar dat is nu eenmaal zo, we wonen van begin juli samen en het is gewoon vreemd dat hij er nu niet is.

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:00

Gewoon vrolijk verder zeuren hoor, dat lucht bij mij iig vaak al een heleboel op. Heb gelukkig vriendinnen die er tegen kunnen, maar idd Bokt is ook een prima uitlaatklep. Beter dat je je frustraties hier neertypt dan dat je ze op hem uitleeft als hij een keertje belt....die fout heb ik meerdere malen gemaakt Scheve mond en das niet erg gezellig

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 19:24

Natalie"]
Ik had gisterenavond even een 'ik voel me zielig' moment... Had een avondje dvd kijken voor mezelf gepland (vind ik heerlijk, alleen thuis, in pyama gezellig dvd kijken), maar had zoiets van 'ik mis iemand om lekker tegen te kruipen'... Maar dat was snel over want hij heeft eventjes gebeld nog Lachen

Ik ben zelf ook niet het type dat zich snel zal vervelen... Ik heb altijd wel iets te doen... of ik nu m'n dag alleen moet omkrijgen of niet... Vanavond en donderdagavond sporten, dinsdag of woensdag met m'n vader afspreken die net terug is uit Rhodos, nog eens naar de film met de zus van m'n vriend, iets drinken gaan met een vriendin en dan is het alweer weekend... En zondagvoormiddag is hij terug...

Ik heb het er irl ook niet zo vaak over Solide... heb altijd het gevoel dat ik "zeur" als ik zeg dat ik hem toch wel mis... Maar dat is nu eenmaal zo, we wonen van begin juli samen en het is gewoon vreemd dat hij er nu niet is.
[/quote]

Ja ik ken het, lekker tegen iemand aankruipen. Dat kan op het moment niet. Thuis hebben ze op het moment even genoeg van mij, ben de laatste 2 dagen flink sjaggie. Heel slecht van mij, maar als ik mezelf even vertel dat ik rustiger moet reageren doe ik het alsnog nog niet. Snap er niks van, komt gewoon omdat ik hem zo ontzettend mis.

Vandaag ben ik naar school geweest en heb net huiswerk gemaakt en ga zo lekker paardrijden. Dan is mijn dag ook weer om. Morgen een hele dag naar school en 's-avonds weet ik nog niet. Ik heb deze week 's-avonds nog niet volgepland, maar ik zie het wel. Lekker op bed liggen vind ik ook niet erg.

Lijkt me ook super wennen als ik zou samenwonen en hij er nu niet zou zijn. Daarbij vind ik het nu ook moeilijk, hij is namelijk bijna altijd hier als hij vrij is. Ook al ga ik werken, naar school of paardrijden. Hij vind het hier veel leuker dan alleen thuis en ik vind het altijd leuk dat als ik thuis kom of zo dat hij hier is.

[quote="Ellebel schreef:
Gewoon vrolijk verder zeuren hoor, dat lucht bij mij iig vaak al een heleboel op. Heb gelukkig vriendinnen die er tegen kunnen, maar idd Bokt is ook een prima uitlaatklep. Beter dat je je frustraties hier neertypt dan dat je ze op hem uitleeft als hij een keertje belt....die fout heb ik meerdere malen gemaakt en das niet erg gezellig


Ik heb ook goede vriendinnen en 1 vriendin die is echt super, die belt iedere dag en daar mag ik zoveel tegenaan "zeuren" als ik wil, dat vind ze helemaal niet vervelend. Maar vind het toch makkelijk om even op Bokt mezelf te laten gaan. Ik weet niet, ik heb toch het gevoel dat ik vervelend ben als ik bij haar kom zeuren over het missen enz, al zegt ze tig keer op een dag dat het niet zo is.

En ik leef me zeker niet uit op hem als hij belt. Dan ben ik zo super happy om hem te horen dat ik niet eens down kan doen. Als hij belt ben ik die tijd helemaal weer in de wolken... Lovers Ja ik heb het gevoel alsof ik heel erg ben. Maar volgende week rond deze tijd ben ik als het goed is bij hem. I hope so....

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 22:05

Zo ik ben weer een dagje verder. Straks weer slaapjes doen en dan nog 5 dagjes voordat hij thuis is. Ik ben al over de helft. Vind dat ik mezelf nog best goed red. Morgen van 11.00 uur tot 13.00 uur of 17.30 uur naar school (ligt eraan of de sportdocent nog ziek is). En donderdag van 15.30 uur tot 17.30 uur naar school, tenminste als de sportdocent niet ziek is. Anders heb ik morgen om 13.00 uur al weekend. Eigenlijk belachelijk.

Maar ja het gaat wel goed, vandaag lekker bezig geweest op school. Het goede nieuws gekregen dat een neef van me vader is geworden van een 7 pond zware dochter Aylina en paard gereden (was minder, want Solide was flink opstandig). Wat ik wel weer moeilijk vond was dat ik het niet met mijn vriend kon delen dat mijn neef vader is geworden. Heb het hem wel gesmst, maar had hem liever gebeld. Maar ja zit er ook weer niet in. Nog maar even wachten tot hij belt. Ik hoop toch echt dat hij morgen belt of mailt.

Nou ja ik ben weer een beetje mijn verhaal kwijt. Heb verder niks meer te vertellen. Wel lekker om zo nog even mijn verhaal op bokt te zetten. Net wel even tegen een nichtje van me aan zitten 'zeuren', ze vond het gelukkig ook niet erg. Maar ja moet mijn verhaal nog maar even kwijt. Ik zit in ieder geval vandaag iets beter in mijn vel dan gisteren, maar ja het is nu ook echt aftellen. We zijn gewoon al over de helft, al vind ik dat het einde nog niet echt in zicht is...

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:33

Ach, je zeurt helemaal niet! En misschien zeur je wél...maar dat is toch helemaal niet erg? Iedereen vind het toch vervelend als ie zn vriend(in) moet missen? Helemaal als het de eerste keer is

Toen ik net een half jaar iets met mn vriendje had gingen we allebei 2-en-een halve week op vakantie apart van elkaar. En dat was me toch een ramp, vantevoren briefjes geschreven, cadeautjes meegegeven, etc. et.c Nagelbijten / Gniffelen Achteraf vond ik mezelf echt een muts, maar ja, op zo'n moment mag dat toch ook?

En bokt lijkt me een prima uitlaatklep!

black_kelpie

Berichten: 7820
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:46

Snap best dat het zo moeilijk is
Laatst kwam mn vriend ermee dat ie wel op stage wou naar Zuid Afrika voor een half jaar.. Alleen van het idee werd ik al helemaal gek!
Gelukkig was het te kort dag, maar hij voor een half jaar daar zou ik niet trekken.

Gelukkig zit je alweer op de helft Lachen

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 17:55

Eliane"]
Ach, je zeurt helemaal niet! [size=7]En misschien zeur je wél...maar dat is toch helemaal niet erg?[/size] Iedereen vind het toch vervelend als ie zn vriend(in) moet missen? Helemaal als het de eerste keer is

Toen ik net een half jaar iets met mn vriendje had gingen we allebei 2-en-een halve week op vakantie apart van elkaar. En dat was me toch een ramp, vantevoren briefjes geschreven, cadeautjes meegegeven, etc. et.c Nagelbijten / Gniffelen Achteraf vond ik mezelf echt een muts, maar ja, op zo'n moment mag dat toch ook?

En bokt lijkt me een prima uitlaatklep!
[/quote]

Lijkt me ook wel dat iedereen zijn vriend(in) zal missen als die weg is, anders zit er iets niet goed lijkt me. Het is gewoon moeilijk. Je geeft veel om elkaar en wil graag veel bij elkaar zijn. Nu zitten er 1000en km's tussen ons. Je kan niet spontaan even langs, ik kan niet eens spontaan even bellen om iets te vertellen. Zoals vorige week kreeg ik het nieuws te horen dat een nicht van me ging trouwen en gisteren kreeg ik te horen dan een neef van me vader is geworden. Dat zijn gewoon super leuke dingen om met je vriend te delen, maar ja dat moet ik nu even alleen doen. Kan het hem alleen smsen en mailen in de hoop dat ik een mail of een telefoontje terug krijg. De laatste keer dat hij gebeld heeft is zaterdagmorgen om 6 uur (of ja zijn broer had gebeld). Verder heb ik mailtjes van hem gekregen al zal ik toch blij zijn als ik zijn stem weer even hoor.

Wij hebben voordat hij ging de laatste dagen leuke dingen gedaan. Veel samen geweest, dagje Nijmegen, hier uit eten, daar uit eten, verjaardag van een neef, ff lekker stappen, bioscoopje pikken enz enz. Wel heel leuk.

En ik blijf erbij bokt is zeker tot maandag nog een perfecte uitlaatklep! Blijf hier nog even bezig Knipoog


[quote="Immanitas schreef:
Snap best dat het zo moeilijk is
Laatst kwam mn vriend ermee dat ie wel op stage wou naar Zuid Afrika voor een half jaar.. Alleen van het idee werd ik al helemaal gek!
Gelukkig was het te kort dag, maar hij voor een half jaar daar zou ik niet trekken.

Gelukkig zit je alweer op de helft Vingers aflikken


Lijkt me verschrikkelijk als je vriend zolang bij je weg is. Zou niks voor mij zijn. 12 dagen vind ik genoeg. Maar inderdaad we zijn al op de helft. Het aftellen begon al toen hij vertrok, maar nu al helemaal. Morgen nog 2 uur school (of ja sport) en dan heb ik weekend. Hopelijk vliegt het weekend voorbij en dan is hij weer thuis.

Heel misschien dat ik van school de toestemming krijg om hem te gaan halen. Ga het morgen gewoon even proberen om het te krijgen. De lessen die ik a.s. maandag allemaal heb, daar heb ik in principe vrijstelling voor. Maar ik moet de lessen wel volgen van mijn werkgever. Maar als school zegt dat ze er geen problemen mee hebben dat ik niet kom, mag ik hem gaan halen. I hope so. Nee heb ik en ja kan ik krijgen, dus ik ga het nog even proberen. Even mijn stoute schoenen aantrekken.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 23:11

Zo vandaag zit er ook weer op. Ik werd vanmorgen om 09.00 uur door mijn lieverd wakker gebeld, alleen jammer dat hij een beetje dronken was en dus flink aan het kletsen was en ik alle moeite deed om wakker te worden. Uiteindelijk was ik wel redelijk wakker en hebben we toch een half uur lekker gekletst. Was weer super om zijn stem te horen. Net weer een mail van hem gekregen, dus dat ik niet genoeg van hem hoor kan ik niet zeggen.

Vandaag nog niet kunnen vragen of ik maandag hem op mag gaan halen, de vrouw waar ik dat bij moet regelen was niet aanwezig Boos! heb ik weer. Maar ja morgen nog een kans. We proberen het gewoon.

Dadelijk weer een keer slaapjes doen en dan ben ik weer een dagje verder. Nog ff en dan is hij gelukkig weer thuis!!!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:19

Jup, de dag is weer om...
Vriend heeft net ook gebeld, was ook weer fijn hem te horen... en ook altijd fijn om te horen dat hij blij is dat hij bijna terug thuis is...

Vannacht was 't alleen minder leuk... hoorde de hele tijd vreemde geluiden en daardoor toch minder geslapen terwijl ik als hij er is, gewoon lekker tegen hem aan ga liggen en verder slaap... Vannacht kon dat dus niet en daardoor ging ik steeds meer luisteren op die geluiden en tja dan voel je je dus een beetje ongemakkelijk... Ik had geen schrik ofzo, maar voelde me gewoon wat onwennig... Nadeel van een nieuwe stek, je kent niet alle geluiden direct Lachen

Nog 3 nachtjes slapen, waarvan eentje zodadelijk al ingaat Haha!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:02

Ik heb mn vriend 3 mnd in Nederland achter moeten laten en waar ik zat (mongolie) viel niet eens naar huis te bellen.
Ik ben met tranen in mn ogen door de douane gegaan en heb me een dag k*t gevoeld, echt heel erg.
Daarna treed een soort gewenning op; je mist hem zeker, maar je geeft je er aan over.
Nu ging ik deze zomer 10 daagjes weg, en dan voelt het weer net zo. Maar wat heeeerlijk dat ik hem dan gewoon kan bellen

Ik begrijp wat je voelt, maar hij is zo weer bij je Lachen

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:08

De dag dat hij terugkomt is echt superleuk geloof me maar!!!!
Dan merk je ook pas hoeveel je hem gemist hebt en dat alles in jullie relatie wel goed zit!
Je zal zien dat die 1,5 week zo voorbij is:)

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:19

Mn mannetje komt vanavond weer terug.... niet dat ik hem deze week nog niet gezien heb (een avondje)... maar ik ben blij hem het hele weekend bij me te hebben.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 11:01

Elise"]
Ik heb mn vriend 3 mnd in Nederland achter moeten laten en waar ik zat (mongolie) viel niet eens naar huis te bellen.
Ik ben met tranen in mn ogen door de douane gegaan en heb me een dag k*t gevoeld, echt heel erg.
Daarna treed een soort gewenning op; je mist hem zeker, maar je geeft je er aan over.
Nu ging ik deze zomer 10 daagjes weg, en dan voelt het weer net zo. Maar wat heeeerlijk dat ik hem dan gewoon kan bellen

Ik begrijp wat je voelt, maar hij is zo weer bij je Lachen
[/quote]

Geloof graag dat je dan met tranen in de ogen door de douane gaat. Ik heb nu zelf al tranen in mijn ogen terwijl ik dit lees. Komt misschien omdat het nu heel herkenbaar voor me is. Vind het echt knap dat je die 3 maanden hebt volgehouden.

Het is zeker heerlijk als je even iets van hem hoort of leest. Ben ook super blij dat hij dat daar wel kan. In eerste instantie dachten we dat het mailen onmogelijk was omdat zijn broer thuis geen computer heeft. Maar hij heeft speciaal voor ons een laptop in huis gehaald (via het werk) en mijn vriend mag me met zijn telefoon ook weleens bellen. Hij heeft echt een SUPER broer!!!!

[quote="Flower"]
De dag dat hij terugkomt is echt superleuk geloof me maar!!!!
Dan merk je ook pas hoeveel je hem gemist hebt en dat alles in jullie relatie wel goed zit!
Je zal zien dat die 1,5 week zo voorbij is:)
[/quote]

Ja die dag zal zeker super zijn en al helemaal als ik die vrij krijg van de opleiding. Daar ben ik nu nog mee bezig. Degene die erover gaat zegt eigenlijk nee, maar ik moet het nog maar met de docent bespreken waar we dan les van hebben en als die zegt dat ik die uurtjes wel kan missen dan mag ik toch gaan. Dus die docent gebeld, maar die neemt niet op. Hopelijk krijg ik zo een telefoontje van hem terug.

En de 1,5 week is bijna voorbij. Maandag is hij weer thuis Lachen hoop ik....

[quote="Jennygirl schreef:
Mn mannetje komt vanavond weer terug.... niet dat ik hem deze week nog niet gezien heb (een avondje)... maar ik ben blij hem het hele weekend bij me te hebben.


Maakt eigenlijk ook niet zo heel veel uit of hij 2 dagen of 2 maanden weg blijft (dit als voorbeeld), het afscheid is moeilijk en je mist hem toch. Alleen bij 2 maanden duurt het gewoon heel lang voordat je elkaar weer kan zien. Ik moet zeggen dat ik 1,5 week genoeg vind en voor mij hoeft het niet langer.

In ieder geval een heel fijn weekend met je mannetje. OK dan!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 11:40

Jippie, nog 2 dagen alleen en maandag komt hij weer thuis. En het leukste is dat ik na van de één naar de ander en weer terug gestuurd te worden, toch vrij heb gekregen van school. Mijn klassendocent zei dat ik naar mijn leerproces-begeleider moest bellen en zei vertelde me dat ze er geen vrij voor zou geven, maar als mijn klassendocent vond dat ik die les wel zou kunnen missen dat ik dan mijn vriend wel op mocht gaan halen. En mijn klassendocent vond dat ik hem wel op mocht halen omdat we waarschijnlijk na het sporten een presentatie zouden hebben en daarna naar huis konden. Dus niks bijzonders. Dus IK MAG HEM GAAN HALEN!!! Ikke natuurlijk helemaal happy.

Gisteren heeft hij nog even gebeld en vanmorgen ging mijn telefoon weer. Ik lag nog in bed, half wakker te worden. Was natuurlijk super dat hij nog even belde. Hij zei dat hij nu wel blij was dat hij weer naar huis kon, alleen had hij het daar ook super naar zijn zin.

Och ja, vandaag nog, heel mijn dag is al vol gepland, morgen ook en maandagmorgen als ik opsta ga ik al naar Schiphol om hem op te halen. Ik heb nu al kriebels in mijn buik. Ben helemaal happy dat de leraar mij toestemming heeft gegeven om te gaan.

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:47

Ik zit dit topic te lezen en het enige wat ik voel is: Gelukkig ben ik niet de enige die lichtelijk gek wordt als vriendlief weg is. Gelukkig ging hij dit jaar niet alleen op vakantie, anders zou ik echt verdrietig zijn.. Mijn vriend denkt altijd dat ik de enige ben die verdrietig is als ik hem een dag niet zie, maar als ik dit zo lees, is het eigenlijk een meisjes-eigenschap.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 12:15

Tulandro schreef:
Ik zit dit topic te lezen en het enige wat ik voel is: Gelukkig ben ik niet de enige die lichtelijk gek wordt als vriendlief weg is. Gelukkig ging hij dit jaar niet alleen op vakantie, anders zou ik echt verdrietig zijn.. Mijn vriend denkt altijd dat ik de enige ben die verdrietig is als ik hem een dag niet zie, maar als ik dit zo lees, is het eigenlijk een meisjes-eigenschap.


Inderdaad, je bent echt niet de enige. En ik weet zeker dat er ook genoeg jongens daar last van hebben. Toen ik nog geen relatie met deze jongen had, maar wel heel veel met hem omging (hij was al verliefd op mij), ben ik 2x op vakantie geweest en hij heeft mij 2x ontzettend gemist. Vooral de laatste vakantie had hij het heel moeilijk zei hij. Nu is het voor hem iets minder omdat hij heerlijk op vakantie is, maar hij is ook heel eerlijk en zegt dat hij mij toch ook erg mist en blij is als hij weer thuis is.

Meisjes zullen er net zoveel last van hebben als jongens, maar jongens laten het niet zo snel merken. Meiden wel. Maar don't worry, je bent echt niet de enige. Met jou nog 1000en...

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 12:17

Ik weet dat wel, maar ik kan me er af en toe dood aan ergeren als die jongens het niet laten merken, dan voel ik me weer klote omdat ik denk dat hij helemaal niet zoveel om mij geeft.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 12:18

Het laatste dagje alleen vandaag... Morgenochtend rond 8.30 komt de bus terug aan en moet 'k hem gaan ophalen...
Die 10 dagen zijn echt omgevlogen...

Lichtelijk gek wordt ik niet als m'n vriend er niet is... Maar ik mis hem toch wel... Ik kan goed alleen zijn, maar ben superblij dat hij bijna terug is.

Vandaag een rustig dagje... Heb net het hele appartementje gepoetst (altijd op zaterdag), boodschappen gedaan en namiddag ga ik nog even bij zijn ouders langs.
Vanavond nog geen idee of ik weg ga of thuis blijf... Heb ook wel zin om rustig thuis een filmpje ofzo te kijken dus dat zie ik dan wel Lachen

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 12:50

Tulandro"]
Ik weet dat wel, maar ik kan me er af en toe dood aan ergeren als die jongens het niet laten merken, dan voel ik me weer stinkmodder omdat ik denk dat hij helemaal niet zoveel om mij geeft.
[/quote]

Ja dat ken ik, dat gevoel zou ik ook hebben. Maar gelukkig laat hij het ook merken dat hij me mist en belt of mailt hij bijna dagelijks. Bellen niet, want dat mocht hij niet van mij. Een mail is altijd wel leuk om te lezen, maar hij moet het niet. Hij doet het gewoon, wel erg lief Lovers


[quote="Natalie schreef:
Het laatste dagje alleen vandaag... Morgenochtend rond 8.30 komt de bus terug aan en moet 'k hem gaan ophalen...
Die 10 dagen zijn echt omgevlogen...

Lichtelijk gek wordt ik niet als m'n vriend er niet is... Maar ik mis hem toch wel... Ik kan goed alleen zijn, maar ben superblij dat hij bijna terug is.

Vandaag een rustig dagje... Heb net het hele appartementje gepoetst (altijd op zaterdag), boodschappen gedaan en namiddag ga ik nog even bij zijn ouders langs.
Vanavond nog geen idee of ik weg ga of thuis blijf... Heb ook wel zin om rustig thuis een filmpje ofzo te kijken dus dat zie ik dan wel Lachen


Lekker zeg dat hij morgen al komt. Heerlijk, en dat je hem op MOET gaan halen is helemaal niet erg denk ik. Lijkt me super om hem dadelijk weer te zien als hij uit de douane komt.

Ik heb een paar dagen gehad dat ik wel lichtelijk gek werd omdat hij er niet was. Niet omdat ik mezelf verveelde, maar gewoon dat ik hem mis. Ik vermaak mezelf goed, heb mezelf nog geen seconde verveelt, maar heb hem heel graag bij me. Nu heb ik zoiets van, over 2 dagen is hij weer hier en wat zijn die 13 dagen dan geweest? Helemaal niks.

Doe lekker rustig aan vandaag en de dingen die je graag wil doen. En heel veel plezier morgen als je hem op gaat halen.

jacob112

Berichten: 412
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 12:57

ik had het ook me vriendin was 12 dagen naar spanje, Huilen heel moeilijk, toen die 2 weken daarna ging ik op vakantie moesten we elkaar weer 10 dagen missen, heel apart, je gaat niet lang bij elkaar weg maar het is toch gevoelig afscheid nemen Bloos

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 13:02

Ik vind het idd absoluut niet erg dat ik hem 'moet' gaan ophalen... Ik ga blij zijn als ik de bus de parking ga zien oprijden... Eindelijk terug een knuffel Hyper!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 13:06

jacob112"]
ik had het ook me vriendin was 12 dagen naar spanje, Huilen heel moeilijk, toen die 2 weken daarna ging ik op vakantie moesten we elkaar weer 10 dagen missen, heel apart, je gaat niet lang bij elkaar weg maar het is toch gevoelig afscheid nemen Bloos
[/quote]

Ja dat vond ik dus ook. Had echt een afscheidgevoel toen hij richting de douane liep en niet meer omkeek. Daar had ik het wel moeilijk mee...

En zie je Tulandro, ook jongens hebben er last van. Hier is nog een bewijs OK dan!


[quote="Natalie schreef:
Ik vind het idd absoluut niet erg dat ik hem 'moet' gaan ophalen... Ik ga blij zijn als ik de bus de parking ga zien oprijden... Eindelijk terug een knuffel


Dat denk ik ook wel. Ik mag nog 2 dagen wachten....

jacob112

Berichten: 412
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 13:31

toen ik duss op vakantie was die 10 dagen ( met me ouders mee totaal 14 dagen en voor die laatste 4 zou ik dr op halen)
zou ik haar op een vrijdag bellen. maaaaar ik was dat *schaam* helemaaaal vergeten, me vriendin belde me op (maar ik was aan het paardrijden) duss ik bel dr daarna op half 11, ik zeg wat is er. ja je zou bellen en nou ja ..... heeeeel verdrietig merkte echt dat zij mij ook miste
Boos! en ja dan moet je nog 4 dagen, dan krijg je het toch nog een beeeetje moeilijk, zij had gelukkig dr werk want er was net kermis bij ons in de stad en zij moest daar 5 dagen lang werken in de snackbar duss ze had een beetje afleiding.
ik ging de volgende dag maar weer een keer paardrijden om toch nog een beetje troost te zoeken in een lief dier

jacob112

Berichten: 412
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 13:43

boos gezichtje moet een huilende wezen