Moeilijker dan ik dacht (alleen thuis blijven)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 17:23

Afscheid nemen... daar heb ik zo een hekel aan hé...
Nu ook, we hebben thuis afscheid genomen, dikke knuffel en kus enzo... En ik heb hem naar de vertrekplaats gereden, heb hem afgezet en gewacht tot z'n bagage uitgeladen was en ben toen vertrokken met 'tot binnen 10 daagjes en een kus op de wang'.
Als ik moet gaan wachten tot ze vertrekken en daar uitvoerig afscheid nemen, daar wordt ik echt niet happy van...

Maar ach, 'k ga 't nu niet hebben over afscheid nemen... Ik ga lekker denken aan het 'welkom back' heten Lachen

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 17:58

Mijn afscheid was ook zo. Ik vond het helemaal niks. 3 zoenen en niet te uitgebreid. Ik had wel flinke buikpijn en was die morgen ook erg stil. Dat zeiden mijn vriend en een vriend van ons die meeging om hem weg te brengen. Ze vonden me opmerkelijk stil. Maar mijn vriend was ook een stuk stiller dan normaal. Och ja het hoort zo te moeten denk ik dan.

Ik mag ook over het "welcome back" gaan denken. Morgen zit hij alweer bijna in het vliegtuig zodat hij maandag lekker op Schiphol aan komt. Ik denk dat ik de digi meeneem om zijn gezicht te zien als hij mij daar ziet staan. Hij weet namelijk van niks en ik ga het hem ook zeker niet vertellen (al vind ik dat wel moeilijk). Ik wil hem verrassen.

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 23:01

Hey, nog maar 2 daagjes: heerlijk voor je! Het is al bijna zondag, en dan hoef je nog maar één nachtje Lachen
Solide schreef:
Maar gelukkig laat hij het ook merken dat hij me mist en belt of mailt hij bijna dagelijks. Bellen niet, want dat mocht hij niet van mij. Een mail is altijd wel leuk om te lezen, maar hij moet het niet. Hij doet het gewoon, wel erg lief

Lief hoor! Mijn vriendje had ooit geregeld dat hij vanuit China (!), waar hij zat naar Amerika, waar ik zat, kon bellen op m'n verjaardag: dat was echt het leukste verjaardagscadeautje wat ik kon krijgen Lovers


Over dat wel of niet missen: ik denk dat daar iddop zich niet echt een verschil zit tussen jongens of meiden, alleen dat jongens er volgens mij over het algemeen beter in zijn hun gedachten te verplaatsen en zich er bij neer te leggen. Meiden maken zich er meestal meer actief 'druk' om en laten het zo meer merken.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 12:50

Nog maar 1 dag en 1 nachtje!!!! Morgen rond deze tijd is hij weer hier. Heerlijk gevoel zeg. Ik begin nu wel zenuwachtig te worden om hem op te gaan halen. Ben ook heel erg benieuwd hoe hij gaat reageren als hij me op Schiphol ziet want het is echt een verrassing. Hij verwacht dat ik gewoon op school zit als hij op Schiphol aankomt. Wel moeilijk om geheim te houden want ik zou het hem zo graag willen vertellen dat ik er morgen ook ben. Maar hij kan nog 1x bellen en dan moet ik mezelf nog even inhouden.

Vandaag nog paardrijden, uit eten met een vriendin, misschien stappen en een collega komt even langs met foto's van zijn vakantie. Dus mijn dag is zo voorbij. En morgenvroeg opstaan en richting Schiphol!!! Haha!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 07:14

Jippie, ik ga hem nu halen. Ik heb wel al op tv gezien dat hij een half uur vertraging heeft, maar dat gaat goed komen. Ik ga nu eerst mijn paardje buiten zetten en dan een collega ophalen. Vanuit hem gaan we naar Schiphol. Ik heb wel kriebels in mijn buik, ben hartstikke zenuwachtig en heb een bar nachtje achter de rug. Och ja allemaal spanningen. Ben ook erg benieuwd hoe hij het gaat vinden als ik in 1x voor zijn neus sta. We'll see en ik laat het jullie nog wel even weten (vanavond of morgen Knipoog), eerst weer genieten dat mijn mannetje terug is.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 08:03

Heeeeeeeeeel veel plezier Lachen
En geniet ervan (en van elkaar Knipoog )

_flo_

Berichten: 1269
Geregistreerd: 02-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 08:06

Nou Solide, eindelijk... hij zal al wel in het vliegtuig zitten !
Flying home !

Ik wens jullie een hele fijne dag en.... nacht toe ! Knipoog Hyper!

Gr. Britt.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 17:20

Zo hij is weer heel thuis en ikke helemaal happy. Wat was ik blij om hem te zien en andersom ook. Ik werd opgepakt, rondgedraaid en helemaal doodgeknuffeld. Was echt super, en ik had niet gedacht dat hij zo enthousiast zou zijn. Toch wel. Ik had weer een super gevoel in mijn buik (net alsof je weer net verliefd bent). Hij zei ook meteen dat hij nooit meer zonder mij op vakantie zou gaan. Niet dat hij een slechte vakantie had gehad, maar hij had me ontzettend gemist. Dat is toevallig, ikke hem ook. Dus het is weer helemaal goed.

Iedereen hartstikke bedankt voor jullie reacties. Ik heb hier lekker mijn hart kunnen luchten en zo weer verder kunnen gaan. Natuurlijk hou ik het topic nog wel in de gaten als er nog gereageerd wordt.

Nogmaals super bedankt voor jullie lezend oog Knipoog

jacob112

Berichten: 412
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:58

hahaha topppie Haha! elkaar weer zien is echt leuk Haha! verliefd zijn is het lekkerste gevoel

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:21

Nou, hij is weer terug, en kijk ns: je hebt het zowaar overleefd Knipoog

Geniet maar samen van het gevoel

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 12:24

Zo de afgelopen 2 dagen waren alweer super. We hebben nu een aantal leuke dingen gedaan met elkaar (maar hij is ook nog erg moe, zijn jet-lag werkt een beetje tegen) en vandaag is hij weer voor de eerste dag aan het werk. Valt hem erg zwaar zei hij, hij heeft nog heel veel last van zijn jet-lag en is midden in de nacht klaar wakker. Och ja komt wel goed. Ik ben happy dat hij terug is en hij is ook weer happy dat hij hier is. Alles goed nu... Haha!

VoXiS

Berichten: 231
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 00:17

Gelukkig is ie weer terug..
Om ff een oude topic op te pikken, anders moet ik dr weer een nieuwe voor aanmaken en da's ook zonde toch? Knipoog
Die van mij komt de 3e terug na 2 weken Ibiza.
Er ligt een nieuwe sloot achter mn huis van al m'n gejank hahaha, echt ernstig hoor..

Hij komt wel elke dag op msn en smst en belt regelmatig.
Gelukkig maar, want als ik nix van hem hoor raak ik behoorlijk opgefokt..

Zucht, nog 7 nachtjes slapen...