bokt, waar is de goede oude tijd gebleven?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chade

Berichten: 458
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:16

Pauline schreef:
Ach de grote vakantie is bijna voorbij en dan hebben een hoop meisjes een stuk minder tijd, an kun je je weer vermaken met de die-hards Tong uitsteken

Wat is dit nou weer voor opmerking?? Scheve mond En voor welke meiden geld dat dan? Ook voor mij?????? Scheve mond

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:20

SP waar ben je .................?

Er komt een discussie op gang Tong uitsteken

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:22

Moet zeggen dat ik genoeg slap ge-prutsmuts tegen kom op bokt Haha! Maar een beetje interessante, leuke discussie ho maar Boos! de voors en tegens van de join-up heb ik nu wel gehad Haha!

Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:24

Chade schreef:
Wat is dit nou weer voor opmerking?? Scheve mond En voor welke meiden geld dat dan? Ook voor mij?????? Scheve mond

Je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen... Knipoog

Vroeger schijnt bokt veel leuker geweest te zijn... Kan ik me wel iets bij voorstellen, toen waren er een stuk minder bokkers...

En ik denk dat alle onderwerpen langzamerhand wel weer voorbij zijn gekomen... Gaaaap

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:24

Nimber"]
tsk je wil gewoon weer dat de sp venclup heropgericht wordt oid
[/quote]

Is er serieus ooit een SP-venclup geweest? Nagelbijten / Gniffelen dat heb ik dus helemaal gemist zeg... jeeeetje...! Wow!
[quote="Nimber schreef:
Maar ik begrijp het wel hoor. het is veel groter geworden je houd niet alles meer bij en ik mis ook een boel dingen. het slappe geouweprutsmuts is echt over.Vind het soms best jammer

Ik zat laatst oude topics terug te lezen, toen kende je nog iedereen die reageerde op je berichten en kreeg je meestal ook maar 4-5 reacties.

Slap ge-oh zie ik hier nog genoeg hoor Haha!

Ach, Nostalgia isn't what it used to be Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:25

Plús dat je vroeger heel veel mensen kende. Nu ken je nog geen 10% van Boktnaam misschien... Je leefde vroeger toen het kleiner was veel meer met elkaar mee, wist precies wie wat voor paard had en hoe het ermee ging.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:27

Jeetje mensen! Cheer up Knipoog

Haha..nee..het grootschalige enzo is precies de reden dat ik actiever ben op een kleiner forum.. Ik kan me jullie 'sentiment' wel enigzins voorstellen.. Maar ach.. het blijft toch wel gezellig, als je er zelf iets van maakt, toch? OK dan!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:32

Zo is dat. Maar je merkt gewoon wel dat er nu veel mensen veel tijd hebben (vrije teijd en slecht weer) en dus er veel nieuwe mensen komen. Vaak erg jong en dat geeft toch een bep. andere sfeer. Ook leuk in sommige opzichten, maar wel anders.
Maar idd. het is wat je er zelf van maakt.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:37

ja bokt is veranderd!! vorig jaar was het rond deze tijd een stuk leuker op bokt *LOL*
ik ben dan nog wel geen jaaaaren een bokker, maar toch lang genoeg om te weten dat het 'vroeger' een stuk leuker en gezelliger was op bokt, t is nu ook wel leuk, met af en toe een erg leuk/interessant topic, maar het is toch anders dan het is geweest....

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:47

Vroegah... toen ik nog een klein onschuldig jong meisje was en mijn berichtjes afsloot met 'groetjes van Laura' Nagelbijten / Gniffelen

pmarena

Berichten: 48129
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:48

Nou SP , nog oude , verloren gegane informatie , kosmische samenzweringen , grote vraagstukken over de wonderen des levens die je wil bespreken ? Lachen

Als wij je daar nou een beetje mee bezig houden ,
krijgt Laura ook meteen rust Tong uitsteken

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:50

Jurga schreef:
Plús dat je vroeger heel veel mensen kende. Nu ken je nog geen 10% van Boktnaam misschien... Je leefde vroeger toen het kleiner was veel meer met elkaar mee, wist precies wie wat voor paard had en hoe het ermee ging.

ben ik het helemaal mee eens Iloon!! Nu weet je van het overgrote deel vd bokkers de naam niet, weet al helemaal niet wat voor paard erbij hoort enz enz enz enz
Nostalgie...

Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:51

Vroeger toen er nog hele topics over Apeldoorners waren Tong uitsteken

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:52

Ik reageer ook bijna nergens meer op bokt, vind er tegenwoordig eerlijk gezegd nog weinig aan.

En ehm, Laura topics hebben we al genoeg toch? Tong uitsteken
Volgens mij heeft ze in de afgelopen maanden dubbel en dwars het record van meeste topics posten ooit verbroken Scheve mond.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:53

JA??
*LOL*

STATJE!!! Knipoog
En anders misschien wel eerste prijs in langste en meest-offtopicgaande topics Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:57

Sypheron schreef:
Ik reageer ook bijna nergens meer op bokt, vind er tegenwoordig eerlijk gezegd nog weinig aan.


Ik heb even in je profiel gespiekt, gemiddeld meer dan 14 berichten per dag Schijnheilig Dat zijn nu echt verslavingsverschijnselen en jij zit zwaar in die ontkenningsfase Tong uitsteken

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:58

Fitzroy schreef:
Vroeger toen er nog hele topics over Apeldoorners waren Tong uitsteken

Oftewel Aapjes volgens Prisca Haha!
Enneh topics over chocoboktbroodjes
Batsdag leeft wel nog steeds *LOL*

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:59

Jippie schreef:
Ik heb even in je profiel gespiekt, gemiddeld meer dan 14 berichten per dag Schijnheilig Dat zijn nu echt verslavingsverschijnselen en jij zit zwaar in die ontkenningsfase Tong uitsteken


*LOL* *LOL* *LOL*

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:00

Dat heeft Syph overgehouden aan zijn ADHD periode toen hij net op bokt kwam. 100 berichten per dag minimaal Haha!

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:00

Ach SP, zie op de pagina nieuwe, je grote gebande vriendin is vandaag jarig Haha!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:01

lies schreef:
Dat heeft Syph overgehouden aan zijn ADHD periode toen hij net op bokt kwam. 100 berichten per dag minimaal Haha!


Mét inhoud allemaal?? Bloos! Knipoog

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:01

Ik ben het helemaal met SP eens! Ik kijk ook altijd op AM, maar de laatste tijd is het inderdaad voornamelijk hondjes, katjes en konijntjes die ziek zijn of dood gaan. Heel zielig voor de eigenaar natuurlijk, maar wel een overdosis.

Ik zit ook sinds het begin op bokt en ik merk zelf dat ik eigenlijk alleen de topics van 'bekenden' lees en verder niet. Ik lees sowieso meer dan ik plaats. Vroeger keek ik ook veel op rijtechnisch maar ook daar zijn de mensen met de interessante, leerzame meningen vertrokken. Af en toe nog een zinnig topic maar daar blijft t bij.

Ach, misschien worden we oud Lachen

Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:03

Manon 2 schreef:
Ach, misschien worden we oud Lachen


Het wordt tijd voor een Sr.Bokt forum Knipoog

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:05

Neeeeeee ik ben pas 20, daar beginnen we nog niet aan hoor, een Sr.Bokt forum....

Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:07

Uhmmm ... een Bokt-oude-tijd forum voor alle gebruikers die geregistreerd zijn in 2001 Knipoog