Spijbelen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 11:19

Spijbelen jullie ook wel eens?
Ik zit nu thuis maar hoor dus eigelijk op school te zitten Scheve mond\
Ik voel me ook niet echt lekker (was van het weeken ziek), en om nu 2,5 uur heen en 2,5 uur terug te reizen voor die saaie 3 uurtjes, nee dankje.
De eerste 2 uurtjes zitten we toch alleen maar te niksen want de meeste opdrachten he ik al gedaan en het 3 uur gaat over klantenbehandeling, dat is ook niet zo erg als ik het mis.
Ga zo even wat stageopdrachten maken en daarna ga ik even naar de pony's

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 11:29

ik spijbel zo vaak. Als ik naar een les moet waar we toch nooit wat doen ga ik er ook niet heen.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 11:49

aaaaaaaah stelletje criminelen!!! Haha nee grapje hoor, wij spijbelen ook zo vaak. Laatst hebben we een duinrit gemaakt tijdens school. We zaten wel goed in de stress want we hadden ons niet ziek gebeld en er wordt nogal een s naar huis gebeld. En toen waren we in de duinen nog eens verdwaald ook!!! En niet een beetje.. we zaten gewoon zo'n 4/5 dorpen verder op!!!!! En tot slot ging het nog eens keihard plenzen ook... haha was niet zo'n succes maar we hebben wel lol gehad!!

Onderschriftloos :Y)

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 11:50

ik zit nu in mavo-4 en bij ons op school hebben ze nu strengere regels, duz ik blijf de lessen nu wel gewoon volgen, vorig jaar en zo spijbelde ik ook wel eens!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 12:00

Ik heb het 1x gehad dat ik mee moest met school, 3 dagen slapen in een soort bos, maar het was herfst het we zouden gaan slapen in tentjes en we moesten elke dag werken aan bomen en struiken.
In die dagen waren mij ouders op vakantie en kwam een vriendin van mijn moeder bij ons slapen.
Ik heb het haar en mijn zus verteld dat ik niet was meegegaan omdat ik het onzin vondt.
Ze vonden alletwee dat ik gelijk had en stonden achter mijn idee om thuis te blijven.
School had 1x gebelt en mijn zus had gezegt dat ik ziek was Haha!
Toen ik weer op school kwam hoorde ik dat ik moest nakomen omdat ik die dag niet was geweest.
Ik moest een uur op school helpen met troep opruimen.
Toen ik op school kwam waren we aan het wachten op onze leraar die ons de taken zouden geven.
Hij kwam vervolgens een half uur te laat, dus bleef er nog maar een half uurtje over Haha!

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 12:13

ik 'spijbel' nu. Ik moest om 11 uur bi de tandarts zijn en was om half 12 thuis, als ik metteen aaangereden was had ik het makkelijk kunnen halen, maar ik heb nog ff lekker wentelteefjes gemaakt en gegeten en nu tot kwart voor 1 bokken. 1 uur in de les is vroeg zat! Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 12:17

hmmm heb ook veel gespijbeld en afentoe nog steeds. maar ik zou er niet aan beginnen als je eenmaal doorhebt hoe makkelijk t is dan blijf je steeds meer uurtjes weg en dan kost het een hoop moeite om er echt mee te stoppen. en om een heel weekje achter elkaar naar school te gaan. naja eigen schuld ik draag er nu ook de consequentie van dat ik vaak niet geweest ben. en als ik t allemaal mocht overdoen zou ik t niet meer doen. dus iedereen die er over na zit te dneken gewoon niet doen. aan dat uurtje op school heb je veel meer als gewoon thuis zitten niksen of naar je knol toe.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 12:31

ik doe nu spw (mbo) en ik zit in de 3e klas. ik spijpelde de eerste 2 jaar echt onwijs veel en ging ook heel wijnig naar mijn stage toe. nu spijbel ik alleen nog onder engels, heel af en toe. ik haat engels! ik word depri van engels!
waarom ik nu niet zoveel meer spijbel? er zijn onwijs strenge regels gekomen en ik heb maar 10 uur les per week!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 12:44

vorig jaar af en toe wel gedaan, maar ben t dit jaar niet weer van plan. je schiet er in feite gewoon niets mee op, je mist veel, haalt daardoor mindere cijfers met als gevolg blijven zitten of zelfs zakken. en dat is t me gewoon niet waard. tuurlijk wel af en toe een uurtje vrij nemen, maar niet elke week tig uren

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 13:00

Schijnheilig Lips are sealed

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 13:26

Spijbelen? Dat was toch een vak op school ofniet? Haha! Schijnheilig

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 13:47

ik moest laatst van 9 tot 10 over half 4 naar school.7 uur en maar 3 uur les.De rest van de tijd mocht ik dus gaan niksen.Dus opweg naar school ben ik omgekeerd en teruggefietst.
Verder heb ik nog niet echt gespijbeld maar dat komt nog wel,met mij rooster... Boos! Frusty

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 16:13

Bij ons zijn de regels ook heel erg streng. Als je niet bent afgemeld op school word er gelijk naar je huis gebeld of je daar ben. Nou dan is het niet echt verstandig en al helemaal niet nu ik mijn tentamens heb.
Toevalig hadden we 2 weken geleden wat leuks en stond klas 4Ak, 4AB en 4ZK valt uit mno maar die hebben wij helemaal niet. O zei de hele klas we zijn het 3de uit,maar ik bleef met nog 3 andere op school en we hadden dus gewoon les. Werden al die kinderen opgebeld dat ze naar school moetsten komen. en tot 4 uur moesten blijfen en ik was gewoon om 1 uur uit Haha! Haha!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 16:14

Nee eigelijk nooit,

ja wanneer ik ziek ben geweest, en bv een dag er na beter, dan blijf ik de dag daarna nog thuis om uit te zieken,

maar echt spijbelen nooit of zelfden

Chita

Berichten: 664
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 16:20

Nou vorig jaar heb ik echt onwijs veel gespijbeld(niet zo gek als je van 12.10 tot 15.10 tussenuur hebt en dan nog 1 uur les). Ik ging dus vaak op woensdag het laatste uur niet. Ik zat toen voor de 2e keer in 4 havo en haalde allemaal goede cijfers. Ik zou het toch niet te vaak doen, vooral niet als je slecht in een vak bent!

Dit jaar zit ik in 5 havo en nu hoef ik niet meer te spijbelen (ben 18, dus mag mijn eigen briefjes schrijven). Moet nu ook ff een briefje schrijven voor vanochtend, had me verslapen en ben dus de eerste 2 uur thuisgebleven. Maar dat is nu dus hartstikke handig!

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 16:20

Hey,
tja eigenlijk iets te veel! Maar als ik niet naar school ga, dan doe ik thuis wel huiswerk. Ik heb op school het gevoel dat ik niet echt veel leer, ik vind het lesgeven op mijn school ook niet echt goed, dus ik heb er veel meer aan om thuis te leren. Zoals vandaag, eigenlijk van kwart voor 2 tot kwart over 4 les, maar ook nog een uur heen en een uur terug. Dus vandaag thuisgebleven en vanmiddag alsvast dingen samengevat en dingen uitgezocht, werkt veel beter! Voel me soms wel een beetje schuldig, maar ja! Groetjes Danielle

***Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard***

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 17:37

Denkt dat ik donderdag het eerste maar eens "vrij" neem wat donderdag heb ik echt een rot rooster 1e les 2,3,4 tussenuur en het 5,6,7,8 nog les Huilen Huilen

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 17:41

1 woord: dûh!!!!

zita

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 17:42

ik ben een beetje veel op de manege in de tijd dat ik eigenlijk op school zou moeten zijn Schijnheilig . vooral vroeger, maar ik beter mijn leven nu Haha! !!!
xx
zita

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 18:03

af en toe neem ik eens "vrij" van gym Haha!
doen ze niet moeilijk over want ze weten dat ik van alles met m'n enkel heb waardoor ik niet altijd mee kan doen, daar maak ik wel eens misbruik van dan.

en als ik soms heel veel tussenuren heb en daarna nog 1 uurtje les dan ga ik ook naar huis.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 18:58

nu spijbel ik nie meer, dit jaar is toch wel belangrijk.
vorig jaar spijbelde ik heel vaak dan zei ik dat ik doorgelekt was en dan mocht ik naar huis en kwam ik nie meer terug.. in de eerste hetzelfde. maar da kon maar 1 x in de maand Schijnheilig heel soms ging ik ook gewoon weg en als ze dan vroegen waarom ik weg was, zei ik dat ik ziek was en de congierge er niet zat. Haha!

jen

Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 19:13

oohoohh nathalie

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 19:15

het verhaal van Missy ken ik, haha
Ik heb he een keer opweg naar school gedaan en opweg naar me stage.
Ik fietste steeds langzamer, ...langzamer,......en toen ben ik omgekeerd. Haha!
Op de middelbare school zeiden ze bij ons ook dat je opgebelt zou worden.
Ik was een keer aan het spijbelen en toen werdt er gebelt, ik heb heb gewoon laten gaan.
Later bleek dat mijn tante had gebelt Haha!
School heeft nooit gebelt.

Op de school waar ik nu zit mag je 15% van 1 vak missen, als je er boven komt, krijg je een bbrief thuis met een waarschuwing als je bij de 20% zit moet je het hele jaar over doen.
Dit is de eerste keer dat ik in dit jaar spijbel, dus het is nog niet zo erg bij mij, en dat zal het ook niet worden.

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 22:28

Ik spijbel bijna nooit Schijnheilig
Het probleem is dat je met de tweede fase niets mist als je er niet bent....En als je dan twee tussenuren hebt....Ben je dus vrij! Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Astrid_Brann, Astridhorse, Bielsje, Bnet, carin0903, Carowl, ChiVet, cissy, Dammie, Enzo_Ollie, Evito_06, Exorcizamus, F_Orumster, Fenders, Ginny135, HarmanyL, Karmandi, Laj1, Lipstick, Liselot, LvA, ManonGrr, Maren, Nalonyda, ogidni, Sannens, savieralover, Siebel, Sita_xx, Sourire, spookyskippy, supervon78, Walkure en 64 bezoekers