Jullie raad gevraagd zit in een dipje :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:29

Klopt, ik bedoelde Nathalie Bloos!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:35

En hoe zit het nu? Heb je haar al gebeld?

En trouwens zoals de meerderheid van de bok(st)ers hier zeggen. Je ziet er zeker niet verkeerd uit. Ik vind het helemaal niet vervelend om een foto van je te zien. Natuurlijk kan ik niet met de mensen meepraten die je IRL gezien hebben.

Maar misschien wat je haar type niet zoals ook al eerder gezegd is. Jammer maar helaas. Maar er zijn nog genoeg meiden op de wereld. En België-Nederland moet redelijk te doen zijn, vooral met zo'n sportieve auto als die jij hebt...

peracles

Berichten: 12
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:37

Lieve tom.

Ik denk dat zo iemand het niet waard is om jou liefde te krijgen. En je zult wel denken dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar lieve tom het moet van twee kanten komen. het is altijd geven en nemen.. Dat is blijkbaar niet het geval. Dan is deze dame toch niet jou energie waard??
En je bent een mooie jongen om te zien... dus zorgen om de damens hoef jij je niet te maken.

Veel liefs,
linda

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 22:44

Net weer meer of een uur gebeld: dit is haar reden: ze weet het opeens allemaal niet meer, het ligt zeker niet aan men uiterlijk zegt ze. Ze moest opeens weer denken aan haar ex wanneer ze bij mij was en voelde haar daarna weer niet echt goed. Op dit moment wil ze niet echt iets beginnen om mij daarna dan niet te moeten kwetsen als het toch niks zou worden.
Ze zei dat ik de hoop niet moet opgeven, maar dat ze op dit moment geen relatie aandurft met me omdat ze teveel met haar ex in haar hoofd zit. Ze had dus zo lief tegen me gedaan, omdat ze dacht hem zo te kunnen vergeten, wat dus niet het geval is..... Wat moet ik hiervan nu gaan denken....

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:55

Lekker op een laag pitje zetten en absoluut nergens anders meer over hebben dan het weer! Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:59

Tomm............. I hate to burst your bubble.............. maar die zinnen kan ik ondertussen droohoomen zo vaak heb ik het zo uitgelegd dat het nooit en te nimmer iets zou worden maar dat ik de persoon ik kwestie wel aardig vond.

Dit gaat m gewoon niet worden, de volgende mevrouw staat om de hoek....... daar kan je beter voor gaan..

sterkte en succes

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:10

Dit inderdaad op een laag pitje zetten. In ieder geval proberen om het rustig te houden en lekker andere dingen te doen en andere meiden leren kennen. En heel veel mensen hebben inderdaad de zin: "Ik durf nog geen relatie aan." Laat haar eerst maar zelf alles op een rijtje zetten voordat ze jou er helemaal in mee trekt. Als ze echt zo verliefd is en straks je echt wil dan komt ze vanzelf weer een keer aankloppen.

Ik weet hoe het is om verliefd te zijn en het niet echt zo loopt zoals je het heel graag wil zien. En ik weet ook hoe moeilijk het is om zo'n persoon los te laten (ben er zelf een zwakkeling in Bloos ) Maar het is wel de beste oplossing. Laat haar maar naar jou komen.

Of doe wat je gevoel je zegt, maar gebruik daar ook wat verstand bij.

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:26

Wat je hiervan moet denken? Vooral niet teveel en doorgaan met je leven!!! Zat anderen te krijgen geloof je aan de reacties te lezen vind iedereen je OK dan! Vingers aflikken

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 00:32

Solide schreef:
En België-Nederland moet redelijk te doen zijn, vooral met zo'n sportieve auto als die jij hebt...


Mijd Eindhoven, daar staat Solide nl met d'r laserpistool Knipoog

Wat je moet doen? Heel "simpel": vergeten die handel. Je gaat toch niet serieus wachten op haar?! Kijk eens in de spiegel... Dat wil je de rest van België en Nederland toch niet onthouden door op iemand te wachten die je helemaal niet waard is? Haha!

Lante

Berichten: 11385
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Frl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 00:41

Prima, je weet nu waar je aan toe bent.
Vergeet haar en lees deze topic: Man je ligt goed in de markt!!!
Maak plezier, miss Right komt, geloof me maar, tot die tijd moet je lekker genieten van je hobby en vrienden, uitgaan etc. Vooral niet gaan zoeken, want vrouwen vallen niet op wanhopige mannen.
Kop op en have fun!

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 01:29

Bedankt voor jullie eerlijke en lieve reacties (hopelijk ook niet uit medelijden), wist niet dat jullie het hier zo voor me hadden, dacht net het omgekeerde. Ik heb me dus lelijk vergist in jullie bokkers... bedankt voor jullie raad en al jullie meningen en antwoorden!
(bokt begint zo stilaan men klaagmuur en raad-troostzoekend forum te worden denk ik hehe)

Samy

Berichten: 11077
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 08:48

Tomm we doen het niet uitmedelij, bijna iedereen heeft dit wel een keer mee gemaakt en dat is niet leuk om te horen. Als iemand problemen heeft is bokt wel een oplossing Knipoog Toch handig dat er hier altijd wel iemand naar je luisterd!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 08:59

Ik wil niet heel vervelend zijn, maar ik hoor meerdere malen voorbij komen dat je je niet druk hoeft te maken omdat je een mooie jongen bent (ik zeg niet dat het niet zo is Haha! ) en zij zei zelf dat het niet aan je uiterlijk lag... maar het draait niet allemáál om het uiterlijk.. Ik heb ook wel eens een blinddate gehad met iemand die qua uiterlijk prima naar de volgende ronde zou kunnnen, maar die gewoon die klik niet had, die humor die ik zo leuk vind of een karakter had dat botste met dat van mij. En dat soort dingen zie je gewoon niet via internet of van een foto.

Ik was in elk geval gillend weggerend als iemand had besloten na een paar weekjes internetten dat hij smoorverliefd op me was *LOL*

Maargoed; je weet de reden nu, in elk geval prettig dat ze het nog even wilde uitleggen, en ik sluit me bij mijn voorgangers aan: dit wordt hem niet. Geen hoop houden, verdergaan! NEXT! Haha!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:11

Is je mailbox zo onderhand nog niet vol met pb-tjes van boksters die een leuke vrijgezelle bokker hebben ondekt? Haha!

Maar goed, deze zal het waarschijnlijk niet gaan worden.
Lekker verder gaan....

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 11:03

Ah spijtig ik zag het nochtans weer wat positiever in omdat ze zei dat ik de hoop niet helemaal moest opgeven...

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 11:11

Tomm, je gaat toch niet serieus op haar zitten wachten?!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 11:17

Tomm schreef:
Ah spijtig ik zag het nochtans weer wat positiever in omdat ze zei dat ik de hoop niet helemaal moest opgeven...



Tsja, dan maar een beetje thuis hoop gaan zitten houden?
Je bent een erg leuke jongen hoor; zoals al eerder is gezegd; om de hoek staat de volgende leuke meid.
Vind je jezelf niet een beetje te goed om maar op haar te gaan zitten wachten of ze je wel of niet wil? Gemiste kans voor haar hoor!
De kans dat ze met haar ex "blijft zitten" is toch aardig groot als ze er nog niet over heen is.

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 12:37

Zou je geloven dat ik het nu zelf allemaal niet meer begin te weten, heb nu wat gebabbeld met haar moeder en die zei ook dat ik zeker de hoop niet mocht opgeven. Dat ze eerlijk is als ze zegt dat ze op dit moment niet direct een relatie durft aan te gaan. Dat we eerst wat vrienden moeten worden zodat ze men vertouwen krijgt en zich goed of slecht voelt bij mij...... hmmmmmmmmmmmmmmmmmm TROUBLES

Quest

Berichten: 764
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: In Duitsland naast mijn paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 12:46

Vrienden blijven kan altijd, en dan elkaar op die manier beter leren kennen. Maar sluit jezelf niet af voor anderen.

Je moet gewoon uitgaan met andere meiden, en wie weet zit er wel een hele lieve meid tussen, waar je helemaal stapel op wordt.

Hopen is niet verkeerd, maar laat het niet alles bepalen en laat hoop vooral je leven niet leiden!

En echt, je ziet er leuk uit, komt hier over als een gevoelige lieve jongen, dus wat dat betreft hoef je je idd (zoals al veel vaker gezegd!) geen zorgen te maken! Ach gut

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 14:47

zooooooooooooooooo even gekeken in je profiel uiteraad, Haha! was bere nieuwschierig geworden, als jij nu een dateline openzet, ben je de eerste 2 jaar bezig om al die meiden te ontmoeten. Dus aan jou ligt het niet, Bloos je rijdt bovendien paard. Haha!
Maar wat hier al meerde keren is geschreven, het is geen hand maar een land vol. Nu heb je het even rot, zit je lekker in je dipje, want dat hoort bij verliefd zijn Knipoog (is alleen niet zo leuk). Maar ik zou zo zegge, laat waaien die meid, en zoek een andere Lachen . Je heb een auto, en paard dus zonder vervoer zit je niet. Tong uitsteken Komt allemaal wel goed.Laten we een nieuw topic open, wil wil er uit met tomm Haha! sorry niet helemaal aardig, maar denk wel dat je het druk krijg, en omdat je het dan zo druk heb met al die bokt meiden, hoef je ook niet meer aan die meid te denken

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 15:33

Laura schreef:
Hmmm, ik ken het wel een beetje. Ik heb er zelf ook een handje van. Leuk aan het flirten zijn totdat de persoon in kwestie wle heel erg happig wordt en dan is er voor mij de lol af en vind ik het te gemakkelijk en voel ik me opgelaten. Misschien dat zij ook zoiets heeft. Of misschien viel de meeting idd gewoon tegen.
Tsja, gewoon even vragen!

Hier nog zo iemand. BOKT-players! Bloos Haha!

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 18:36

Echt jammer Tom, maar ik ben het met de meeste hiero eens...

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:33

Ik denk dat je niet te hard moet hopen, zie haar gewoon als een toffe vriendin, waar je wel mee kan afspreken, maar sluit je niet af voor de rest van de wereld. Zoals zovelen al zeiden: "Geen hand vol, maar een land vol Knipoog".
En daarvoor moet je niet eens naar Nederland(zoals zovelen zeggen, aangezien het zelf Nederlanders zijn Tong uitsteken), in België zijn er ook zat toffe meisjes.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:38

Pervinco schreef:
Mijd Eindhoven, daar staat Solide nl met d'r laserpistool Knipoog


Nou mij met laserpistool zal je niet snel zien, misschien mijn collegae. Maar rond Eindhoven moet je zoiezo voor de palen en mobiele flitsbrigade uitkijken... Eigenlijk overal wel, en in België al helemaal, want volgens mij hebben ze er daar nog veel meer.

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 01:45

haar smsjes zijn ook al helemaal anders geworden hoor, geen xxx-jes meer en op msn is er ook al niet veel meer gezegd. waarom zegt zij eigenlijk dat ik zeker niet mag laten van haar te bellen, te sms-en..... ik begrijp het niet hoor.