Jullie raad gevraagd zit in een dipje :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caira
Berichten: 26067
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 09:06

NoaC schreef:
Verhuizen naar Nederland! Knipoog

Hier een kamer huren en lekker daten met boksters Knipoog



Ja ik denk toch echt dat dat de oplossing is! En die meid? Die is gek als ze je zomaar laat gaan!

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 09:10

Tomm schreef:
Hehe ja idd er zijn nogal leuke meiden op bokt dat is waar, maar ik ben altijd bang dat ik hen zou lastig vallen enzo... en echt dicht wonen ze ook niet hé.
Was nu eens iemand uit men buurt.


Hey, kom op joh, wat meer zelfvertrouwen kan echt geen kwaad Ach gut
Ik denk dat menig meisje door jou 'lastig' gevallen wil worden Knipoog

En heb je geen rijbewijs ? Afstanden zijn te overbruggen, we leven niet meer in het stenen tijdperk.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 09:14

Ben ik dan de enige die het een beetje naïef vind om na 4 weken al compleet hoteldebotel te zijn van iemand die je alleen kende via internet en telefoon ?
Lang chatten/bellen met elkaar is leuk, maar dat hoeft ook niet meer te betekenen...
Tips of raad... Praat met haar en vraag hoe de vork in de steel zit...
En een tip voor een volgende keer: niet te hard van stapel lopen als je iemand nog maar net kent of iemand leert kennen via internet...

Caira
Berichten: 26067
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 09:17

Natalie schreef:
Ben ik dan de enige die het een beetje naïef vind om na 4 weken al compleet hoteldebotel te zijn van iemand die je alleen kende via internet en telefoon ?
Lang chatten/bellen met elkaar is leuk, maar dat hoeft ook niet meer te betekenen...
Tips of raad... Praat met haar en vraag hoe de vork in de steel zit...
En een tip voor een volgende keer: niet te hard van stapel lopen als je iemand nog maar net kent of iemand leert kennen via internet...



Jij kan niet in iemands hoofd kijken, de een is nu eenmaal sneller verliefd als de ander.

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 09:31

Tadano schreef:
Hahahah die is zeker goed ja, hij moet zeker in Utrecht komen wonen dan he ?


Hij valt helaas niet in mijn "doelgroep" qua leeftijd, maar anders; Vingers aflikken

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 09:32

Natalie schreef:
Ben ik dan de enige die het een beetje naïef vind om na 4 weken al compleet hoteldebotel te zijn van iemand die je alleen kende via internet en telefoon ?
Lang chatten/bellen met elkaar is leuk, maar dat hoeft ook niet meer te betekenen...
Tips of raad... Praat met haar en vraag hoe de vork in de steel zit...
En een tip voor een volgende keer: niet te hard van stapel lopen als je iemand nog maar net kent of iemand leert kennen via internet...



Wat denk je van "liefde op het eerste gezicht"?
Da's nog sneller Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 10:28

*worden er mensen jaloers als ik zeg dat ik hem irl heb gezien* ??? Tong uitsteken

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 10:33

Jurga schreef:
*worden er mensen jaloers als ik zeg dat ik hem irl heb gezien* ??? Tong uitsteken

Bloos! details please Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 11:51

Natalie schreef:
Ben ik dan de enige die het een beetje naïef vind om na 4 weken al compleet hoteldebotel te zijn van iemand die je alleen kende via internet en telefoon ?
Lang chatten/bellen met elkaar is leuk, maar dat hoeft ook niet meer te betekenen...
Tips of raad... Praat met haar en vraag hoe de vork in de steel zit...
En een tip voor een volgende keer: niet te hard van stapel lopen als je iemand nog maar net kent of iemand leert kennen via internet...


Het kan toch echt... het is mij (en dus ook mijn wederhelft Knipoog ) ook overkomen... en dan woonde ik in Nederland en hij in Australie... ik ben dus in het diepe gesprongen en heb (kort na ons eerste contact) een ticket naar Aussieland geboekt, heb daar een geweldige vakantie met mijn lief gevierd en inmiddels woont hij al weer ruim 9.5 maand in Nederland.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 11:58

Jurga schreef:
*worden er mensen jaloers als ik zeg dat ik hem irl heb gezien* ??? Tong uitsteken

ik ook ik ooooook Haha! Tong uitsteken

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 12:09

iedereen zegt wel, aan je uiterlijk kan het niet liggen (en ik deel die mening Haha! ) maar misschien was je qua uiterlijk niet haar type? Niet iedereen valt op hetzelfde

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 12:23

Ik zeg ook niet dat het niet kan...
Maar als het via internet gaat weet je dat er een risico inzit dat het 'nep' is... dat is toch iets waar je rekening mee houdt...
Ik zeg niet dat je niet halsoverkop verliefd kan worden en dat liefde op het eerste gezicht niet bestaat... Ik heb alleen m'n twijfels over dat halsoverkop gedoe.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 12:26

Jurga schreef:
*worden er mensen jaloers als ik zeg dat ik hem irl heb gezien* ??? Tong uitsteken


Worden mensen dan nog jaloerser dat ik hem ook irl ken??? *LOL* Tong uitsteken

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 12:59

ja! Haha!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 16:05

Tomm schreef:
Zo lief dat jullie doen over men uiterlijk, ik hoop dat jullie toch eerlijk zijn met mij hé, want mijn zelfvertrouwen is nu wel 0 hoor over men uiterlijk.

Ik ga deze avond zeker bellen en laat jullie het slechte nieuws weten.

Groetjes, Tom.


Nou wat ik schreef was echt 100% waarheid hoor, van mij mag je best deze kant op verhuizen (en dan is Utrecht een prima plek Knipoog! Schijnheilig

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 16:09

en weet je al iets??

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:32

Afbeelding

Tja, Lunterenmeeting hè, je beleeft nog eens wat! Ze komen zelfs van over de grens (ja, voor mij Schijnheilig ).

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:34

Minä is ook benieuwd!!
Wilt Tomm ook eens irl zien!!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 19:18

''verliefd'' worden op iemand zonder dat je diegene gezien hebt ?? O ja dat kan zeker !!

Is mij menig keren gebeurt. Maar het is mij ook menig keren gebeurt dat de persoon in kwestie ook ineens tegenviel.
Je maakt gewoon een plaatje in je hoofd hoe iemand zal zijn en eruit gaat zien. Daar wordt je verliefd op.

Je kan maar beter mensen meeten op vrienden basis, dan kan het nog wat worden Knipoog

Sterkte...en je weet wat ze zeggen..geen hand vol maar een land vol. Geldt ook voor Belgié Haha!

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 19:22

En ik maar denken dat je alleen met mannen zulke dingen voor kan hebben Haha!.

Hoop voor je dat het een beetje meevalt Lachen

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 19:35

Sja, alles is al gezegt hier, dus vanaf mijn kant geen toevoegingen meer, behalve dat ik je een hele knappe vent vind! Echt hoor, jij hoeft niet onzeker te zijn over jezelf Ach gut

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 20:22

Tom, ik heb al ooit eens eerder gezegt dat je er verre van verkeerd uitziet, dus krik dat zelfvertrouwen over je uiterlijk maar eens een heel stuk op Lachen

Nathalie, als je het ooit meemaakt dan weet je dat het wel degelijk kan... Ik heb mijn vriend - ik geloof dat jij 'm met de clinic gezien hebt? -ontmoet in de chatbox van World Online. 2 uur gechat, sindsdien elke avond een uur of 2 a 3. Na 2 weken was ik tot over mijn oren verliefd, en toen had ik nog niet eens een foto gezien...

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:29

Nou ik vind je ook best knap hoor!!! Ik dnek dat dat weinige zelfvertrouwen helemaal nergens voor nodig is.

Ik ben wel benieuwd wat ze gaat zeggen, en als het niet zo positief is zijn er nog genoeg andereleuke meiden die wel helemaal voor jou willen gaan hoor.

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:32

Ik ga met Jurga mee.

om even off topic te gaan, is die foto van je advatar in de drie vijvers genomen en is dat pasoa?

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:27

Pervinco, ik denk dat je een andere Natalie voorhebt Haha! (ben nog nooit naar een meeting geweest...)

Ik zeg ook niet dat je niet verliefd kan worden via internet... Heb het zelf ook al meegemaakt... Maar ik laat het mezelf niet toe om te hard van stapel te lopen dan... Je weet toch diep vanbinnen ook dan, dat het evenzeer drie keer niks kan zijn... Verliefdheid kan ik best begrijpen... maar het té hard van stapel lopen niet.