Jullie raad gevraagd zit in een dipje :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loesss

Berichten: 4186
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 17:05

een vrouwelijke playster...ofzo.... maar inderdaad het eerste wat ik dacht toen ik het las was: vraag het haar gewoon duidelijk!

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 17:18

He heb je foto eens ff bekeken ( OK dan! ) enne jij bent toch volgens mij echt een van de laatste die in een dipje hoort te zitten Als die meid niks meer laat horen..... ga dan lekker verder met je leven en wacht op iemand die jou wel waard is.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:03

Hmmm, ik ken het wel een beetje. Ik heb er zelf ook een handje van. Leuk aan het flirten zijn totdat de persoon in kwestie wle heel erg happig wordt en dan is er voor mij de lol af en vind ik het te gemakkelijk en voel ik me opgelaten. Misschien dat zij ook zoiets heeft. Of misschien viel de meeting idd gewoon tegen.
Tsja, gewoon even vragen!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:08

erg banketstaaf..
ik ken het.. tja ik zou het gewoon vragen dan weet je tenminste waar je aantoe bent.. mss was het onzekerhied, mss was het idd anders dan ze verwacht had.. je weet het niet, je kan het te weten komen door te vragen!
Succes!!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:13

Oeps, ik zit in je profiel te kijken maar je bent helemaal niet het 16-jarige Pennyjongetje dat ik verwachtte Bloos!

Ik zou rechtstreeks op de vrouw afvragen of de meeting tegengevallen is. Dan weet je dat maar en kun je het afsluiten.
Heel Bokt zit volgens mij vol leuke meiden dus leef je uit zou ik zo zeggen Knipoog

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:35

Jurga schreef:
Ben ik de enige die dit niet positief vindt? Klinkt nl. een beetje of de meeting tegenviel bij haar. Scheve mond Direct op de man of vragen, dan jij uit je onzekerheid. Geeft ze geen rechtstreeks antwoord, dan is het ook wel duidelijk. Succes hoor.


dit denk ik ook, helaas voor jou Ach gut

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:36

Laura schreef:
Hmmm, ik ken het wel een beetje. Ik heb er zelf ook een handje van. Leuk aan het flirten zijn totdat de persoon in kwestie wle heel erg happig wordt en dan is er voor mij de lol af en vind ik het te gemakkelijk en voel ik me opgelaten. Misschien dat zij ook zoiets heeft. Of misschien viel de meeting idd gewoon tegen.
Tsja, gewoon even vragen!


idd som is het flirten enzo gewoon veel leuker dan wanneer het 'iets' wordt, ik was vaak ook verdwenen of 'nooit meer online (voor die persoon dan Knipoog als ik diegene een paar keer had gezien of bv mee naar de film was geweest, het spannende is er dan vanaf

maar gewoon aan haar vragen wat er nou is, en hopen dat ze eerlijk antwoord geeft!


* heb ff je profiel bekeken, maar aan je uiterlijk ligt het iig niet OK dan!
vraag haar rechtstreeks wat er is, en anders, jammer voor haar maar je hebt zo 10 anderen

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:17

djuno schreef:
De spanning is voor haar eraf. Ze weet nu alles van je, heeft je gezien en nu is het over. Die is allang weer bezig met haar volgende "slachtoffer" die ze zomaar heeft toegevoegd op haar MSN-lijst. Sorry dat ik het zo hard zeg maar zou het sneu vinden als jij hier te lang mee zou blijven zitten.


Ik denk ook dat het zoiets is...heel banketstaaf maar het gebeurt.
Je kan het nog 1 keer proberen te vragen aan de telefoon, gewoon rechtuit en dan afsluiten die hap hier wordt je toch niet wijzer van.

En had hetzelfde als Fitz, had een 16-jarig pennymannetje verwacht Haha!
Maarruhh dat ben je helemaal niet hoor Tong uitsteken Knipoog

Succes

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:32

Volgens mij schieten je profielviews ineens met 10-tallen omhoog na dit topic Knipoog Ik beken, heb ook ff zitten kijken en was ook onder de indruk van wat ik daar zag, dus aan je uiterlijk ligt het niet Knipoog

Heb je dr al gesproken? Dat is nl. de enige manier om duidelijkheid te krijgen, niet over MSN, want dat is maar al te makkelijk te omzeilen, opbellen of langsgaan is het beste. SMSje is ook makkelijk om niet te zien zegmaar, je kan ook een SMSje sturen en als ze daar niet op reageert dan is de meeting toch tegengevallen ofzo... Maar heb je ook weer kans dat dat niet aankomt, dus nogmaals, gewoon ff bellen of langsgaan en duidelijkheid vragen. Vragen waarom ze zo vaag doet, en zeggen dat ze het eerlijk moet zeggen als het tegenviel, das ff hard maar dan weet jij ook gelijk waar je aan toe bent... Succes!

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 20:50

Heel erg bedankt voor jullie antwoorden! Ik zal haar vanavond eens opbellen, want ik vrees ook dat ze langs gaan mischien op stalking kan gaan beoordelen. Groetjes, Tom.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 21:16

Laura schreef:
Hmmm, ik ken het wel een beetje. Ik heb er zelf ook een handje van. Leuk aan het flirten zijn totdat de persoon in kwestie wle heel erg happig wordt en dan is er voor mij de lol af en vind ik het te gemakkelijk en voel ik me opgelaten. Misschien dat zij ook zoiets heeft. Of misschien viel de meeting idd gewoon tegen.
Tsja, gewoon even vragen!

Daar kan ik me ook in vinden, zo zou ze ook nog kunnen denken idd. Het wordt te "makkelijk" als t ware Haha!
Ben benieuwd hoe ze reageert op je telefoontje!!

Farjen

Berichten: 7970
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 21:36

Tomm schreef:
Heel erg bedankt voor jullie antwoorden! Ik zal haar vanavond eens opbellen, want ik vrees ook dat ze langs gaan mischien op stalking kan gaan beoordelen. Groetjes, Tom.


Laat iets weten hé?
Succes straks OK dan!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 21:43

Ik ga ook mee met Jurga, en denk dat de meeting tegengevallen is, hoewel je er inderdaad best mag wezen, en ze je karakter al wel kende... Oftewel, een vrouwelijke playster...

Heb je haar nu al gebeld? Zo niet, veel succes!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 21:49

Ik denk dat ze ook even met je heeft gespeeld. Ze vond het flirten leuk, maar toen het wat serieuzer werd (volgens haar dan) is ze er maar mee gestopt. Gewoon vragen wat er aan de hand is, dan is het ook meteen duidelijk voor jou. Succes en ik ben benieuwd hoe ze het oppakt...

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:44

Ik ben ook benieuwd wat ze er over te zeggen heeft!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:48

heel goed dat je het gaat vragen!
Laat je het wel even weten?

En ik heb ook je profiel bekeken, het ligt inderdaad zeker niet aan je uiterlijk! Bloos

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 01:53

Sjuimpje schreef:
Ik sluit me bij Jurga aan...
Hoe oud is ze trouwens?


19jaar

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 01:56

Blackje schreef:
heel goed dat je het gaat vragen!
Laat je het wel even weten?

En ik heb ook je profiel bekeken, het ligt inderdaad zeker niet aan je uiterlijk! Bloos


Zo lief dat jullie doen over men uiterlijk, ik hoop dat jullie toch eerlijk zijn met mij hé, want mijn zelfvertrouwen is nu wel 0 hoor over men uiterlijk.

Ik ga deze avond zeker bellen en laat jullie het slechte nieuws weten.

Groetjes, Tom.

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 02:03

Sily schreef:
En had hetzelfde als Fitz, had een 16-jarig pennymannetje verwacht Haha!
Maarruhh dat ben je helemaal niet hoor Tong uitsteken Knipoog
Succes


Neenee ben ik helemaal niet, heb al het een en ander meegemaakt en ben ook nogal een gevoelig persoon.

RolfX
Berichten: 2155
Geregistreerd: 29-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 02:08

Tomm schreef:
Zo lief dat jullie doen over men uiterlijk, ik hoop dat jullie toch eerlijk zijn met mij hé, want mijn zelfvertrouwen is nu wel 0 hoor over men uiterlijk.

Ik ga deze avond zeker bellen en laat jullie het slechte nieuws weten.

Groetjes, Tom.

Gozert (een 'de kromme' imitatie)

Jij bent niet lelijk..en (op zijn homo's gezegt) nog redelijk knap ook.
Ik zou zo ruilen met jouw uiterlijk Lachen

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 02:09

Fitzroy schreef:

Heel Bokt zit volgens mij vol leuke meiden dus leef je uit zou ik zo zeggen Knipoog

Hehe ja idd er zijn nogal leuke meiden op bokt dat is waar, maar ik ben altijd bang dat ik hen zou lastig vallen enzo... en echt dicht wonen ze ook niet hé.
Was nu eens iemand uit men buurt.

RolfX
Berichten: 2155
Geregistreerd: 29-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 02:10

Belgié is inderdaad niet echt in de buurt nee Tong uitsteken

(je kan trouwens ook meerdere reacties in 1 post plaatsen hoor Knipoog

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 08:29

Tja Tomm, er is nog altijd het Belgentopic (zie onderschrift) hoor Knipoog. Dat is wel niet als "datingtopic" bedoelt, maar je kan altijd gezellig mee komen kletsen hoor.

En wat zei ze nu aan de telefoon?

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 08:30

Verhuizen naar Nederland! Knipoog

Hier een kamer huren en lekker daten met boksters Knipoog

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 08:34

NoaC schreef:
Verhuizen naar Nederland! Knipoog

Hier een kamer huren en lekker daten met boksters Knipoog


Hahahah die is zeker goed ja, hij moet zeker in Utrecht komen wonen dan he ?