Hoe ziet jullie droom badkamer eruit?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 18:00

maar ff serieus , eenn half verzonken bad , een douche (gezien de ruimte hier de douche dus boven t bad)
een waskraan , als t ff kan 2 , met stenen blad met mooi kastje er onder spiegel er boven en daar weer 2 kleine kastjes naast
handoekwarmer verwarming
en natuurlijk een toilet maar dan wel met een wandje er tussen
(mag ook appart hoor , dat past hier wel)
waarschijnlijk helemaal wit / marmere kleur
daar past alles bij bv nautisch , of zeegroen of zwart of rood
alle stijlen dus als je de een zat ben kun je met een paar kleine veranderingen een hele nieuwe stijl nemen!

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 18:01


Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 18:02

Nee, ik vind die van Laura wat te truttig. Lachen

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 18:04

Dit is een blad van 3 meter lang, zwevend
Afbeelding
Dit is de andere kant, helaas niet aan kant Haha!
Afbeelding

Mijn badkamer, toilet en halletje vloer inclusief kat
Afbeelding

en een deel van mijn douche, rechts is nog 60 cm. dat is de doucheruimte zelf. Daar zou ik nog iets mee kunnen
Afbeelding

Maar het gaat om het granito, mijn vader is terrazzo werker, dus ik wordt verwend. *LOL*

Fiesta, freiberger, what else?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 18:04

Ik wil mijn badkamer onder de slaapkamer.
De kranen moeten op afstand bedienbaar zijn en ik wil een glijbaan van de slaapkamer zo het bad in.
Bad is uiteraard verzonken in de vloer en ruim genoeg.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 19:00

Behalve de kleur van de onze, vind ik hem wel ideaal.

- 2 persoons whirlpool
- hangcloset
- ruime douchecabine
- badkamermeubel met voldoende kastruimte
- richeltjes om spullen op te zetten
- groot raam erin, voor veel licht

Wat ik dus alleen mis is de kleur, de kleedjes maken de kleur erin en bij een volgende badkamer zou ik een stukje terugwerken met de tegels rond het bad, zodat je met je tenen eronder kan en verder zou ik geen cabine meer willen, maar een stenen muurtje om de douche.

Toos paardloos

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 19:04

ja een ingebouwd bubbelbad in de vloer is ook mooi, verder ook lekker veel ruimte, dat je echt die ruimte binnenkomt van jeetje wat een rust en ruimte... En lekker tv en radio.. En een telefoon, misschien ook nog wel een computer Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 19:06

Verhip, dat was ik nog vergeten te zeggen: wij hebben boxen in de badkamer, zodat we een lekker muziekje kunnen horen als we onder de douche staan of in bad liggen....

Toos paardloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 19:13

Fitzroy schreef:
Kawa, moet je eigenlijk ook een nieuwe keuken?
Ik moet me ook op keukens gaan orienteren.

Ja ook een keer, maar later dan de badkamer

En mijn huidige keuken zou ik wel mee willen nemen, die blijf ik mooi vinden

Afbeelding

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 22:37

Wel een mooie keuken maar niet mijn smaak Knipoog

Ik heb al wat keukensites afgestruind maar ik vind de 'keukenmode' van nu niet erg mooi.
Hoop maar dat ik wat naar mijn zin kan vinden.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Priscilla_xx

Berichten: 561
Geregistreerd: 05-03-04
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 22:50

Barb schreef:
Ik vind dat wij wel een droombadkamer hebben met ons 2 persoonsbubbelbad, stoomcabine en kleine fitnessruimte. Als mijn huis opgeruimd is zal ik foto's maken voor je.

In ons vorige huis hadden we onder het huis een stoomcabine, sauna en een klein zwembadje, helemaal geweldig maar de tuin was te klein om er een paard neer te zetten


een bubbelbad? dan kom ik binnenkort even bubbelen Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 09:18

Ik ben bijzonder happy met mijn eigen badkamer. Hij is lekker ruim, ca 3 bij 4 en daarom hebben we alles groot opgezet.
De douchecabine hebben we laten vergroten met 2 rijden glazen bouwstenen en meet 125 bij 125. Zo kunnen we lekker saampjes onder de douche en hebben toch de ruimte.
Afbeelding

Het bad heeft een diameter van 1,80 mtr. Heeft jets, bubbels en verlichting. Dat laatste is echt zo super romantisch als het donker is.
Afbeelding

De wastafel is vrij eenvoudig italiaans desing. In het plafond hebben we boxen laten installeren. De cd-speler staat in de kast. De badkamer heeft openslaande balkondeuren. In de zomer zet ik die lekker open. Omdat we aardig hoog zitten is er niemand die je ziet.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 09:39

In september is onze badkamer waarschijnlijk helemaal klaar.
We hebben een heerlijk ruim bubbelbad waar we makkelijk met z'n tweeen in passen. Een designradiator waar ik de handdoeken en kleding lekker op kan verwarmen in de winter. En een houten meubel met wasbak en wat kastjes.
De hele badkamer heeft een italiaans sfeertje. Lekker romatisch dus. Als het klaar is zal ik een foto nemen.

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 09:59

Ik zou wel een bad willen, en dan het liefst een beetje ruim en bubbels.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 10:07

Mijn badkamer, waar ik dus vreselijk trots op ben:

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Zelf bedacht en ontworpen, samen met mijn man zelf gebouwd in een totaal lege ruimte op zolder. Dus zelf de muren opgetrokken, getegeld, water en riolering aangesloten, alleen de electra hebben we laten doen.

Hangend toilet, twee-persoons bubbelbad, Villeroy en Boch tegels en als finishing touch design-kranen. Alles in wit, blauw en beuken.

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 10:45

Ik wil als ik een huisje heb:

2 wastafels
mooie spiegel met lichtje erboven
luxe douche (niet krap met een zitje erin) en dan mooie deuren
Bubbelbad en dan een hoekbad (lijkt me heerlijk) met in bad verlichting
Wc

Sfeerverlichting

en dan de kleuren zalm en wit. Ik hoop dat ik dat ooit zou kunnen waar maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 10:46

Ik ga even nadenken hoe ik dit moet omschrijven. Vrienden van mij hebben echt de allermooiste badkamer ooit! Die heeft in diverse designbladen gestaan.

De slaapkamer is de vloer hout, en met openhaard.......als je dan het hoekje omgaat heb je nog steeds die houten vloer maar dan een opstapje van lichtgrijze/bruine tegels, van die oude klinkertjes lijkt het wel. Dit is ong door de helft van de kamer, alleen schuin. Het Philip Starckbad staat in het midden, en de douchecabine is rond en helemaal vol met kleine steentjes van cremebruin/grijs wat hoe meer het naar boven gaat een beetje donkerder word. De douchecabine is dus helemaal ingebouwd en echt een geheel. De muren zijn wat donkerder bruin/grijs.
De Hoe heet zo iets eigenlijk?????????? de wastafel Haha! Die staat op een oude houten soort van tafel. Dus echt een oude bak! Daarboven een spiegel met daar om heen een lamp die als een tak erom heen gedrappeerd is.

En een toilet van Philip Starck. En is de badkamer dus helemaal open, en eventueel kan je in de gehele lengte de balkondeuren opendoen............maaar dan sta je wel een beetje bloot Haha!

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 10:57

Mijn droombadkamer is helemaal Philippe Starck... Bad, douche, wastafel, kranen heeft hij allemaal ontworpen, dus dat moet wel lukken! Op de vloer zou ik het liefst hout willen (scheepsdekken zijn en waren ook van hout tenslotte).

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:00

Heeft iemand hier ervaring met een bad, waar je ook normaal in kan douchen, en met een glazen/kunststofwand ervoor, tegen water?
Wij willen in t nieuwe huis namelijk een bad, maar niet een gordijn ofzo voor als je gaat douchen.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:05

mijn droombadkamer heeft in het midden een groot rond bubbelbad met massagestralen !!!!!
en dan met zwarte tegels en een witte/ zilvere rand Vingers aflikken
minibar erbij *LOL*


samantha :
Afbeelding

dat is een bubbelbad, en een massagedouche in een
je kunt kunststof glazen wand dicht doen als je gaat douchen Knipoog

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 14:00

Die van Jippie vind ik gaaf!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 14:31

ik hou erg van hout, dus zou vast proberen om iets met hout voor elkaar te krijgen, maar dan moet de ventilatie wel erg goed zijn.
Verder veel planten erin.
En zo'n douche-cabine met spuitstralen van de zijkant enzo, lijkt me helamaal geweldig!
Wel moet de douche-cabine groot genoeg zijn voor 2 man, want we staan vaan samen onder de douche!
Uitzicht op de paarden zou leuk zijn, maar is voor mij helaas niet te realiseren...

Die badkammer van Jippie zit er ook wel errug mooi uit!!!

ach, ik blijf nog even dromen in mijn groen-beige badkamer waar de tegels met enige regelmaat van de muur beginnen te vallen Haha!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 14:36

ooh kijk eens ik zie al 2 mooie badkamers voorbij komen! Die van Jippie vind ik echt toppie OK dan!

Als je voor een bubbelbad gaat en je hebt de ruimte zou ik een bubbelbad bij Cleopatra kiezen waarbij je naast elkaar kunt zitten. Die hebben wij ook en je hebt alle ruimte, het bad heeft de vorm van een koffiefilterzakje. Er zitten bubbels en jets in (jets zijn harde stralen) ik zit in bad altijd lekker tv te kijken

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 14:38

ik wilde de grootst mogelijke tegels, is lekker handig schoonmaken. We hebben een mooi hoekbad (whirlpool), toilet in de hoek. Designradiator met spiegel, een hangend badkamermeubel (kun je zo met de dweil er onderdoor). Inbouwthermostaten, ook erg handig schoonmaken.
Mechanische ventilatie die de hele dag op een laag standje draait.

We zijn er nog niet. Maar we zijn onderweg. Maar ineens houdt de weg op te bestaan.

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 16:51

hmmm, ik ben al snel tevreden... Zit nu in 1.80 x 0.80. Douche -douchegordijn-wc. Wastafel is al verbannen naar de slaapkamer...

Maar een groot bad (met bubbels en massagestralen) lijkt me HEERLIJK!

Verder een beetje ruimte om je kont te keren, wastafel bij de hand en genoeg ruimte om mijn zooi in kwijt te kunnen. en ik ben tevree...

Oja, aparte douche zou ik ook wel fijn vinden...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amy495, AmyJamess, Bengell, craiester, Diddykong, Esbjerg, IASCrawler, Jet, kimmetje26, Lalladidoo, laurabe, Lotje033, Mnoonn, Nikkii026, Paardjes83, SemrushBot, spookyskippy, Telpeva en 214 bezoekers