Hoe ziet jullie droom badkamer eruit?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:07

jep de winter is een ideale periode (spreek uit ervaring)
Vraag trouwens ook na wat aannemers, loodgieters, electriciens nog aan tweedehandsspul hebben liggen. Kan je een hoop schelen voor goed materiaal
Bij ons is de douche deur een deur die verkeerd besteld is en die wij goedkoper konden overnemen, omdat de loodgieter hem anders niet kon verkopen. Het meubel en wastafel had mijn vader (de aannemer) nog liggen van een klant. Is ooit een spiegel op gevallen en zitten 2 miniscule putjes is, maar was zo voor de heb.

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:43

Wij hebben ook net de badkamer verbouwd, het bad zit er net in OK dan!
Wel klein kamertje maar ik heb er alles in wat ik nodig heb.

Een bad met bubbels en stroom ~~}> , een vrijhangend toilet, een aparte douche en een was tafel.

Diagonaal dambord met donker grijs en licht grijs, donker grijze streep tegel onder en boven het zelfde en dat met gif groene aankleding.

Ach ik ben tevreden OK dan!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 11:38

wat ik zelf heel mooi vind zijn de de tegels hier, hoewel het contrast nog wat groter mag.
Wit met terracotta, echt van die beetje ruwe, natuurlijke tegels.


Afbeelding

Of wat ik ook heel leuk vind zijn die hele kleine tegeltjes in een aqua kleurtje en dan tegen het ligbad aan.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 11:43

hier vond ik nog een plaatje van een badkamer, behorende bij een hotelkamer waar ik laatst heb overnacht. Was een superoud pand, en dit hadden ze gerestaureerd.

Afbeelding

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:01

Mijn ideale badkamer...

Een grote badkamer met daarin een groot rond (bubbel)bad... dat bad op een soort verhoogje... Een ruime douche (niet zo een krap ding waar je met moeite met 2 inkan)... 2 ronde spiegels met daaronder een soort kast/lavabo-achtig ding... Wc achter een half muurtje... En leuke spots als verlichting.

shadowflower

Berichten: 5385
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 15:35

woehoe mag k ook mensen stiekum jaloers maken met wat wij in de tuin hebben staan ?? een bubbelbadje voor 5 mensjes ... *bubbelbad party*
sorry moest er even uit Tong uitsteken

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 15:40

Een groooote badkamer met met met een bubbelbad Vork, wel een beetje hoge. Een grote douche en en en een grote spiegel met spotjes langs de rand en natuurlijk een tv. Een wc niet te vergeten maar hij moet wel op een ruime plek staan en en en...dat was t denk ik wel Tong uitsteken

MeiaLuna

Berichten: 1211
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Aalst(Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 15:48

Jacuzzi op zo'n verhoogje met knopjes waar je zo de geur van het badschuim kan kiezen(zoals je in sommige zwembaden hebt),open haard voor in de winter,maar ook veel vensters voor het zonnetje in de zomer... enneh...een grote douche en een grote spiegel!oja en dan moeten er ook nog kaarsjes staan en een radio. Knipoog

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 15:55

Een radio helemaal vergeten Bloos!

Een hele muziekinstallatie Haha! Idd kaarsjes en je moet een kastje hebben met allerlei knopjes voor vanalles en nog wat. Voor het licht feller of wat zachter te zetten enzo Tong uitsteken

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:20

hmmm wrom is onze badkamer maar 1.20m breed en 2.50m lang ? ( jaja een 1persoons badkamer Tong uitsteken )