Bedreiging, Nederland plat gebombardeerd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:25

Volgens mij als ze een aanslag willen plegen maakt het niet zo veel uit waar je woont... Tuurlijk, als er in Groningen een bom ontploft zou je daar in Limburg niks van merken, maar het heeft niet zo veel zin om te gaan bedenken waar het wel eens zou kunnen gebeuren... Daardoor fok je je zelf eigenlijk alleen maar op...
Ik ga echt niet via Den Bosch naar Rotterdam omdat er op Utrecht wel eens een bom zou kunnen ontploffen... Rolleyes

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:34

wie weet is de website waar de waarschuwing op staat opgezet door een zielig studentje die om aandacht is verlegen.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:54

Tja, ik vlieg elke week naar Londen. Een collega raadde het al af... want als ze iets daar zouden gaan bombarderen... dan was het Heathrow. Ook moest ik maar geen tube meer nemen naar werk. Hemeltjelief, hoe kom ik dan op kantoor?

Ik woon in Amsterdam, werk in een van de drukste business centers van Amsterdam. Dus ik loop heel veel risico. Laat ze maar komen!

Als het mijn tijd is, dan is het mijn tijd. Ik ga niets doen of laten voor deze idioten. Ik denk dat we enkel kunnen zorgen dat etnische minderheden in dit land een goede opleiding krijgen, zodat ze zelf beslissingen leren nemen, en die radicale bewegingen hier geen zieltjes meer kunnen winnen.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:28

Desiree schreef:
ben ik effe blij dat ik helemaal in het oosten des lands woon! En mijn familie zitten in het zuidoosten, dus die zitten ook veilig. HEb die hoge zeespiegel al nooit vertrouwd....

Ik zit hier ook ongeveer 10 meter boven de zeespiegel... Maar de rest van mijn familie... Maar goed er is nooit sprake van geweest dat ze de dammen zullen doorbreken. (of dat ze uberhaupt iets gaan doen)

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:23

het zou inderdaad niet slim van ze zijn om de grote steden aan te pakken, meer dan de helft is volgens mij daar moslim... (of modom)

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:40

Rolleyes Denk je nou écht dat die AL-Jinogwat Nederland gaat aanvallen? Joh, die liften gewoon mee op 'het succes' van de Al Quaeda in de Twin Towers. Dat één man de maan bereikt wil niet zeggen dat er daarna een hele groep die mogelijk heeft...

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:25

Rainie schreef:
Ik zit hier ook ongeveer 10 meter boven de zeespiegel... Maar de rest van mijn familie... Maar goed er is nooit sprake van geweest dat ze de dammen zullen doorbreken. (of dat ze uberhaupt iets gaan doen)

ik zit er 1,5 meter onder, hier vlakbij wilden ze een woonwijk bouwen 6,5 meter eronder, maar dat ging niet door Tong uitsteken

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:32

Ik kan me er echt niet meer druk om maken.
Al die troepen moeten weg uit Irak de situatie daar wordt zo alleen maar erger maar dat wisten we al voordat dat hele oorlog gedoe was begonnen.
over drie dagen hoor je weer dat er idd een zielig studentje een leuke vertaalsite had gevonden om een mooie terroristennaam te bedenken.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:41

NaadFuryo schreef:
Ze gaan NL niet bombarderen maar aanslagen plegen zeggen ze...Denk dat ze dan idd grotere steden aanpakken zoals Den Haag hier zitten namelijk alle belangrijke dingen ministeries, ambassades enz.enz.


Onze ministeries belangrijk.... Rolleyes

Ze proberen ons psychologisch aan te vallen. Als we maar denken dat we aangevallen worden.....

Het dorpje waar ik in woon zullen ze toch wel nooit vinden...... Clown