Hallo even wat is er loos

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DubbelFun

Berichten: 88698
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:53

We geven het nog even de tijd iig.

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:56

Ik vind dat onbetrouwbare bokkers niet door andere bokkers openbaar gemaakt hoeven te worden..Dat is niet aan hen. Zulke zaken kunnen ook zonder meelezende en meegenietende "ramptoeristen" (die er toch altijd wel zijn) afgehandeld worden, onder supervisie van de mods. Tenslotte ben je nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt. Maar je naam is dan wel naar de knoppen..

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:59

Remy, wat ben je wijs! OK dan!

pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 21:59

Sugarmiss schreef:
We geven het nog even de tijd iig.


Ik weet van niks omdat ik het toestuurd wat ik verkoop vind het mega flauw dat het zo gebeurd terwijl er niks aan de hand is. Mijn vriend zit ook hier op bokt die de mod ook ingeschakeld heb. Ik heb hem mijn code van bankieren moeten geven dat hij het na kon kijken wat er binnen is gekomen. En de tdg dus parket nummers voor wie het bestemt is. IK moet ook nog dingen krijgen van mensen moet ik daar ook over gaan zeuren. Daar hoor je mij ook niet over. Het gaat wel over een zadel en nog wat dingen maar goed.

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:59

Remy schreef:
Ik vind dat onbetrouwbare bokkers niet door andere bokkers openbaar gemaakt hoeven te worden..Dat is niet aan hen. Zulke zaken kunnen ook zonder meelezende en meegenietende "ramptoeristen" (die er toch altijd wel zijn) afgehandeld worden, onder supervisie van de mods. Tenslotte ben je nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt. Maar je naam is dan wel naar de knoppen..


Daar heb je weer helemaal gelijk in.

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 22:02

Remy schreef:
Ik vind dat onbetrouwbare bokkers niet door andere bokkers openbaar gemaakt hoeven te worden..Dat is niet aan hen. Zulke zaken kunnen ook zonder meelezende en meegenietende "ramptoeristen" (die er toch altijd wel zijn) afgehandeld worden, onder supervisie van de mods. Tenslotte ben je nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt. Maar je naam is dan wel naar de knoppen..



Precies wat ik ook al zei alleen stukken beter verwoord Haha!

pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 22:03

Maar het moet wel terecht zijn terwijl het hier onterecht is

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 22:05

pollytje schreef:
Maar het moet wel terecht zijn terwijl het hier onterecht is


Daar denken de bokkers die jij in jouw profiel als wanbetaler aanmerkt, misschien wel hetzelfde over......

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 22:07

mickydo schreef:
Precies wat ik ook al zei alleen stukken beter verwoord Haha!


Ik wilde je woorden niet inpikken, hoor, maar volgens mij waren wij precies gelijktijdig aan 't typen......en ik was iets eerder... Haha!

Caira
Berichten: 26070
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 22:11

Zij die zonder schulden is werpe de eerste steen.

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 22:14

Remy schreef:
Ik wilde je woorden niet inpikken, hoor, maar volgens mij waren wij precies gelijktijdig aan 't typen......en ik was iets eerder... Haha!


Dat denk ik ook maar dat maakt helemaal niet uit Lachen , 2 gedachtes in verschillende woorden Haha! niets mis mee .

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 09:41

pollytje schreef:
IK moet ook nog dingen krijgen van mensen moet ik daar ook over gaan zeuren. Daar hoor je mij ook niet over. Het gaat wel over een zadel en nog wat dingen maar goed.


ja wel daar hoor je, je wel over want dat zet je in je profiel en dat is ook niet erg netjes.

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 09:50

ach ik wacht ook al meer dan een maand op geld , gaat gelukkig niet over een groot bedrag , maar wel banketstaaf , denk ook niet dat t nog komt en natuurlijk heb ik die persoon al een keer (of tig) ge pbt
ik was zelf zo stom te denken iemand te helpen en het daarom zo snel mogelijk op te sturen nog voordat ik daadwerkelijk het geld had

maar ja je gaat uit van de goed heid in de mens

en nee ik vertel lekker niet wie het is , maar ik denk als je een probleem hebt met betaling en levering je dit beter naar een moddie kunt sturen dan in een profiel te zetten , dat is inderdaad niet zo netjes/vriendelijk geef t n woordje , ik denk dat het zwart maken al dan niet geheel bewust bedoeld zowiezo not done is ! verteld meer over je zelf dan over die gene

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 10:25

Mag je eerlijk zijn in dit topic?

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 11:31

Ja hoor Stef.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:02

brand los stef zou ik zeggen Haha!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:02

Ben benieuwd!

pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 13:47

wat is er mis met mijn profiel ik zet de mensen erin waar ik wat van gekocht heb. verder niks

Bokt.nl Forum Index
Profiel van :: pollytje
[edit Sugermiss; hele profiel herhalen is niet nodig, dat kan men zo ook opvragen]

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:53

Ja hállo...zet het vooral hier ook nog even neer.....Kun je niet nóg meer manieren bedenken om het openbaar te maken. Djezus...sommige mensen...plank van 3 cm volgens mij....

pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 13:54

Remy schreef:
Ik vind dat onbetrouwbare bokkers niet door andere bokkers openbaar gemaakt hoeven te worden..Dat is niet aan hen. Zulke zaken kunnen ook zonder meelezende en meegenietende "ramptoeristen" (die er toch altijd wel zijn) afgehandeld worden, onder supervisie van de mods. Tenslotte ben je nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt. Maar je naam is dan wel naar de knoppen..


Goed gezegt

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:55

Er is niks mis mee om neer te zetten van wie je wat gekocht hebt {al vind IK dat een beetje onnodig}maar je zet ook neer hoe je dat vond, staat van de spullen, wie je ervoor gebeld hebt enz waarom doeje dat dan??
Kan toch ook een lijstje voor jezelf maken ipv in je profiel te zetten.

pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 13:56

Remy schreef:
Ja hállo...zet het vooral hier ook nog even neer.....Kun je niet nóg meer manieren bedenken om het openbaar te maken. Djezus...sommige mensen...plank van 3 cm volgens mij....


Weet je waarom ik dit doe omdat het niet terecht is en dat ik gewoon alles verstuur wat ik verkoop en ik kom voor mezelf op dat is mijn goed recht.

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:56

pollytje schreef:
Goed gezegt

Fout gelezen......

pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 13:58

kristie schreef:
Er is niks mis mee om neer te zetten van wie je wat gekocht hebt {al vind IK dat een beetje onnodig}maar je zet ook neer hoe je dat vond, staat van de spullen, wie je ervoor gebeld hebt enz waarom doeje dat dan??
Kan toch ook een lijstje voor jezelf maken ipv in je profiel te zetten.



Er is ook een topic over haar geweest en ik vond dat ikhet wel aan mocht geven in mijn profiel. Er zijn meer mensen die dat met haar hebben meegemaakt ik heb hulp van de moddie. maar ik mag er wel inzetten dat ik gebeld heb voor me geld anders had ik het nooit terug gehad ze reageerde ook niet op mijn pbs wat moet je dan.

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:59

Waarom is dit topic nog steeds open? Kan dit niet achter de schermen opgelost worden? Zometeen gaat Pollytje er nog de bankrekeningnr's bijzetten Scheve mond