Zo was ze er nog en zo niet meer...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:12

Jij ook veel sterkte Michael, misschien ontmoeten we elkaar nog wel in de naaste toekomst

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:36

Het is idd heel bizar.. het idee dat iemand er net nog was.. je kon er nog tegen praten ze danste ws nog.. niks aan te merken.. en dan ineens is ze er neit meer.. helemaal weg... verdwenen.. in een keer!!
Het egbeurd nu bijna twee jaar geleden bij een goede vriend van mij.. die heeft zichzelf dood gereden.. sávonds zie je hem nog.. ben ej nog boos omdat ie zo stomdoet.. en dan de volgende dag is ie er niet meer.. dan doet het pas pijn.. en het is zo onwerkelijk!!


veel sterkte!!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 17:37

michaelb schreef:
Zondag ochtend, het is nog steeds niet te bevatten. Later op de dag hoor ik dat ik de 21 jarige ken, en ook nog goed ook.Bij deze wil ik JAN een hele goede maat van en ook een hele goede vriend van Vena heel veel sterkte wensen. Ook mijn vriendin Maaike wens ik heel veel sterkte toe, en je weet het pop als er wat is bel me aub.Ook voor de mensen die haar goed kenden of vrienden van haar, heel veel sterkte.Zelf lig ik zowat de hele nacht wakker, zie heel veel beelden van haar voor me verschijnen.Het houdt me nu dag en nacht bezig! Dit had ze echt niet verdient.
Ze heeft al zoveel mee gemaakt in haar leven en hele moeilijke tijden achter de rug! Ze heeft zich er echt door heen geslagen en dan zoiets. Het is gewoon niet eerlijk

Vena, ik zal altijd aan je denken.

veel liefs,

Michael Verdrietig


Goed gezegd Ach gut

Dank je Mirzam, jij ook nog sterkte en het is inderdaad echt heel moeilijk te beseffen Scheve mond Verdrietig

Mellow

Berichten: 6469
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:42

jeetje.

das schrikken.

heel veel sterkte toegewenst.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:44

jeetje zo ineens is het over...dan kan iets zo snel gaan, 19 is hardstikke jong...
veel sterkte voor de nabestaanden gewenst

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 13:01

Nog even een kleine update!
Het was NIET haar vader die bij het ongeluk was maar een vriend/kennis die haar thuis bracht. En die jongen die haar heeft aangereden zit momenteel in een inrichting omdat hij helemaal doorgeslagen is na het ongeluk, hij kreeg zelfmoordneigingen, enz.
Verder is morgen de crematie en zie er heel erg tegenop.... Scheve mond