zag gister mijn ex met een ander..................

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:43

Zo'n gozer zou ik niet eens meer willen.. Er word niet tegen mij gelogen, anders kunnen ze het vergeten..

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 11:04

hahahahah juist ja.
Maar het ergste is dan.......hij zegt dat ik niet meer te vertrouwen ben terwijl ik altijd alles eerlijk heb gezegd.
Zelfs dat ik toen gevoelens voor iemand had, heb ik met hem erover gepraat, zoiets doe je toch????
volgens hem had ik dat voor me moeten houden want nu vertrouwd hij me niet meer
Ik snap em niet hoor, ik vertrouw iemand pas niet meer als ik erachter kom dat ie gelogen heeft en niet omdat iemand me iets verteld, of ligt dat nu aan mij?????

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:18

Dat laatste klopt wel... Ik vertrouw iemand eerder als hij alles tegen me zegt, ook al is hij verliefd op een ander op wat dan ook, dan dat hij het verzwijgt en ik het viavia of jaren later moet horen. Dan voel ik me pas bedrogen...

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:31

Meid ben je er nu nog zo mee bezig. Ga leuk met je vriendinnen wat doen je kan je energie toch wel beter gebruiken..
Laat hem het lekker uitzoeken en ga lekker door met je leventje

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 16:44

Riant schreef:
Meid ben je er nu nog zo mee bezig. Ga leuk met je vriendinnen wat doen je kan je energie toch wel beter gebruiken..
Laat hem het lekker uitzoeken en ga lekker door met je leventje


pfff ik wou dat ik het kon.
Het houd me iedere dag nog bezig en best veel.
Het ene moment ben ik boos het andere moment verdrietig.
Als iemand weet hoe ik hier overheen kan komen mogen me dat zeggen want ik wordt langzaam gek van mezelf. Verdrietig

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 16:48

Ja das altijd klote, ik had een jaar een relatie gehad en 2 dagen nadat ze me had laten vallen was ze al mee met een ander, doet idd pijn.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 19:04

net weer aan het smsen hij begon over morgen want mijn tante wordt begraven.
nou ik hem weer gevraagd of het waar is van kim
krijg ik een smsje terug ik wil van jou niks maar dan ook niks meer over kim horen
nou ja!
ik wil alleen de waarheid weten!
bah of ja eigenlijk moet ik hem dankbaar zijn want dalijk wordt mijn haat voor hem zo groot dat ie mijn tenen kan kussen om het netjes te houden

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:09

Moet je terug sturen. Oke dan wil ik niks maar dan ook niks meer te maken hebben met jou...

Machie

Berichten: 16021
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:12

meisje, laat die jongen toch! Denk je nou echt dat iemand die zich zo gedraagt jou waard is? En jij moet hem ook los laten. Dit wordt niks meer.... Ga stappen met vrienden, kijk om je heen en geniet. Er zijn zoooveel jongens Knipoog

Yuri

Berichten: 3190
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:23

Wat een situatie zeg....

Ik sluit me wel aan bij de rest. Ik heb ook 2 jaar terug een relatie gehad wat over ging, en die jongen wilde ik ook echt niet kwijt. hield echt van hem, maar later gingen we net zo met elkaar om als jullie nu langzamerhand ook gaan doen.

Neem afstand van elkaar, sms niet meer, bel niet meer, schrijf en spreek elkaa rniet meer, zet eerst allebei je leven wee rop rails. Alleen zo zit er in mijn ogen een kans in dat je straks als je allebei een beetje opgekikkerd bent nog normaal met elkaar om kan gaan en vrienden kan blijven.

Dit gaat anders van kwaad tot erger, je wordt allebei kwaad en gaa je ergeren aan elkaar. dat, in combinatie met het verdriet en de emotie, zorgt er vaak voor dat je dingen doet/zegt die je niet meent.

dus mijn advies is om elkaa rgewoon te laten rusten.

Als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn komt het echt wel weer goed, zoniet heb je die afstand nodig om hem een plekje te geven en door te gaan


sterkte ermee!

Ik dacht ook dat ik nooit gelukkig meer zou worden. 2 jaar later ben ik inmiddels alweer 14 maanden samen met de grootste kanjer ter wereld

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:43

Tomm schreef:
Ja das altijd stinkmodder, ik had een jaar een relatie gehad en 2 dagen nadat ze me had laten vallen was ze al mee met een ander, doet idd pijn.


Heh mag je hier sommige woorden niet gebruiken mischien? Ik had in plaats van "stinkmodder" een ander woordje gezet hoor Lachen

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:01

Tomm schreef:
Heh mag je hier sommige woorden niet gebruiken mischien? Ik had in plaats van "stinkmodder" een ander woordje gezet hoor Lachen

Boktcensuur Haha!

Kom je daar nu pas achter? Tong uitsteken

Charaz

Berichten: 24350
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:07

meisje, meisje, meisje toch je krijgt iemand niet terug door aan zijn hoofd te zeuren en achter hem aan te blijven lopen.

Laat hem los, bemoei je niet met zijn liefdesleven en ga gewoon als vrienden verder

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 20:11

ja das makkelijk praten als vrienden verder gaan.
We hebben inmiddels al ruzie duss dat gaat al niet meer

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 20:12

ik kom volgens mij erg onmogelijk over in dit topic.
sorry, maar ik kan hier af en toe mijn hart luchtten, ik wil dat niet steeds bij vriendinnen doen.
die denken dalijk daar komt die zeur weer snappie??

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:18

Charos schreef:
Laat hem los, bemoei je niet met zijn liefdesleven en ga gewoon als vrienden verder


Laat hem los, mee eens. "ga gewoon als vrienden verder" lijkt me vrij onmogelijk.
Loslaten en dan ook helemaal loslaten. Dat is echt het beste voor je zelf. En werk aan jezelf. Als ik je berichtjes lees, zit je nog in een manisch-depressieve toestand. Zoek hulp (of had je die al?) om daar uit te komen.
Zodat je je eigen leven op kunt pakken. En weer lekker kan genieten.
Misschien ben je vergeten dat er dingen zijn waar je helemaal dol op was, maar door je relatie niet aan toe kwam.
Zelf ben ik zo'n 14 jaar geleden zwaar manisch-depressief geweest. Toen heb ik het paardrijden weer opgepakt, want dat was wat ik het allerleukste vond. En het heeft mij enorm goed gedaan. (ik liep ook bij een psychiater en leerde daar ook bepaalde dingen los te laten en hoe ik dat moest doen)
Dus focus op jezelf en zet hem uit je hoofd, hoe moeilijk dat ook is.

In elk geval sterkte ermee.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 20:35

ja zelfs paardrijden vind ik niet leuk meer.
maar wat is manisch depressief???

Suzanne F.

Berichten: 49413
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:46

youngster schreef:
Zo'n gozer zou ik niet eens meer willen.. Er word niet tegen mij gelogen, anders kunnen ze het vergeten..


Kijk, en weer zijn we t eens!! Haha!

Ongelooflijk zeg. Je verdient zeker beter. Laat die loser lekker met die snol als hij denkt dat ie beter af is. Scheve mond

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 20:53

ik weet het ik weet het ik weet het.
En waarom is het dan zo verdomde moeilijk om kwaad op hem te blijven of hem uit mijn hoofd te zetten...
zijn dat dan die 2.5 jaar?
waarom waarom waarom.
kon ik hem maar een poepie laten ruiken

Marjolein

Berichten: 11642
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:54

meisje laat die jongen zn eigen leven eens leiden, dan kan jij ook lekker aan je eigen beginnen. Wat ik nu zo lees zijn jullie beide niet foutloos. je komt er wel weer overheen, lijkt misschien nu wat moeilijk maar t is echt zo. Hij is je niet waard laat m met rust hoe eerder jij er ook vrede mee kan hebben, niet makkelijk maar misschien wel de snelste manier.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 20:57

ja ik wil het heel graag echt waar.
ik wil hem ook vergeten ik wil ook zo graag verder.
Misschien ben ik TE emotioneel in die dingen.
We zijn ook allebei fout geweest.
Ik wil het gevoel kwijt zijn.
ik wil verder maar op de een of andere manier lukt dat niet, en daar baal ikzelf ontzettend veel van.

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:59

Een poepie laten ruiken? Weet je hoe je hem een poepie kan laten ruiken? Door door te gaan met je leven, jezelf bij elkaar rapen, hem loslaten, je realiseren dat het over is, en er wat van te maken!!! Wraakacties bedenken heeft geen zin, daar ga je je echt niet beter door voelen.

Kop op!

Marjolein

Berichten: 11642
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:01

xxxmelody schreef:
ja ik wil het heel graag echt waar.
ik wil hem ook vergeten ik wil ook zo graag verder.
Misschien ben ik TE emotioneel in die dingen.
We zijn ook allebei fout geweest.
Ik wil het gevoel kwijt zijn.
ik wil verder maar op de een of andere manier lukt dat niet, en daar baal ikzelf ontzettend veel van.


Heb je nog vakantie dagen staan? Doe je nog ff een last minute naar de zon, knap je vast wel van op. gewoon ff hard zijn, de pijn gaat wel over en dan hoef je geen wraak meer. Laat zien dat je erboven staat.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 21:03

Justy schreef:
Een poepie laten ruiken? Weet je hoe je hem een poepie kan laten ruiken? Door door te gaan met je leven, jezelf bij elkaar rapen, hem loslaten, je realiseren dat het over is, en er wat van te maken!!! Wraakacties bedenken heeft geen zin, daar ga je je echt niet beter door voelen.

Kop op!




hahah dat bedoelde ik ook met een peoje laten ruiken.
ik ga echt geen wraakacties nemen hoor, nee met poepie laten ruiken bedolede ik: hem laten zien dat ik zonder hem heel gelukkig kan zijn

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 21:04

Marjolein schreef:
Heb je nog vakantie dagen staan? Doe je nog ff een last minute naar de zon, knap je vast wel van op. gewoon ff hard zijn, de pijn gaat wel over en dan hoef je geen wraak meer. Laat zien dat je erboven staat.




mijn vaklantie is om na dit weekend.
We zouden nu in turkije zitten deze week, maar ja das geannuleerd.
dus dat zit er niet in.
Maar het was geen slecht idee hahahaha OK dan!