zag gister mijn ex met een ander..................

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 11:14

XoNo schreef:
*zucht* Dit heb ik al zoveel mensen horen zeggen die net uit een relatie kwamen...stel je verdorie niet zo aan!!! Het leven is niet over zodra je beiden een andere kant op gaat! Ga verder met je leven!

Jezus lekker aardig om haar een aansteller te noemen Je weet toch niet hoe zij zich voelt Verward

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 11:30

XoNo schreef:
*zucht* Dit heb ik al zoveel mensen horen zeggen die net uit een relatie kwamen...stel je verdorie niet zo aan!!! Het leven is niet over zodra je beiden een andere kant op gaat! Ga verder met je leven!




och deze opmerkingen gaan bij mij het ene oor derin en het andere eruit.
Ze denken nog wel eens terug als jullie in zo'n situatie zitten.
En dan erbij stom om maar 1 zin uit een heel stukje tekst te bekritiseren.
Maar oke.
en iedereen is anders en iedereen verwerkt zijn dingen op zijn manier!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 11:39

hey renate,
inderdaad zo'n opmerking moet je een oor erin en ander oor eruit laten gaan Lachen
misselijk is zoiets....

maar fijn dat het alweer wat beter gaat Lachen
mischien alleen maar goed dat je gister alleens wat meer heb kunnen schelden en wat kwader op hem op kunnen maken,dan is het meestal wat makelijker om zo iemand te vergeten.

geen hand vol,maar een land vol he....Haha!

ludiekje

Berichten: 424
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Hoogeveen city!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 11:43

heeeeeeeel bekend probleem een vriendin van mij had na drie en een half jaar het uit met haar vriendje en toen hij ook steeds van ik hou van je en bla bla bla en dat als hij uit ging tegen haas beweren dat hij een ander had gezoend en mijn vriendin helemaal over de rooie en dan als het gewwon gezellig was ineens in tranen uitbarsten en dan weer opgebeld worden en dan kreeg ze te horen he lieffie ik hou van je en ik wil je niet meer kwijt en ik mis je zullen we het weer proberen en toen begon ze te huilen e nheeft het hem eens goed recht voor zijn raap gezegt zo nu moet je eens goed luisteren jij bent de gene die met een ander is gegaan en hij jamaar dat was om er over heen te komen en zij nog bozer ik wil dat je me nu met rust laat en toen liet hij haar geloof ik krap aan een week met rust en toen ging hij haar stalken en bij haar langs als ze alleen thuis was en het is zelfs een keer zo erg geweest dat ze doodsbenauwd zich in het midden van het huis heeft opgesloten en de vriendin van haar broer heeft opgebeld en haar naar haar ouders heeft gebracht die op vakantie waren en het is nu zelfs zo erg dat ze nooit meer alleen op pad gaat in de angst dat ze hem weer tegen komt en haar smsjes sturen en daar stonden dan van die dingen in van ik mis je en ik wil je weer terug maar dit is natuurlijk wel een heel extreem voorbelld maar geloof me hoe jong ik ook ben pak je leven weer op en probeer het weer op de rails te krijgen en als je dat voor elkaar hebt kun je het altijd nog een keer proberen of vrienden blijven.
en probeer vooral jezelf te blijven .
veel suc6 ermee

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 11:53

ja dit is idd heel extreem hahahaha
maar dan zou ik degene zijn die hem stalkt???
want ik wil hem terug en hij zegt steeds rot op.
Maar mijn tijd komt idd ook wel weer.
ik weet dat zijn nieuwe vriendin niks betekend voor hem hij heeft immers toegegeven dat hij ook nog een andere meid leuk vind.
Hij gaat woensdag op vakantie.
Ben me al aan het bedenken om die meid te vertellen dat hij nog een ander op het lijstje heeft staan, maar dat doe ik niet.
Zo ben ik denk ik niet.
Ze zoeken het zich maar uit met zijn 2

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:58

Meid, wat ik al eerder schreef: focus je op jezelf. Focus je niet op: ik wil hem terug. Maar maak een actieplan om je weer gelukkig te voelen. Maak een lijstje met de 20 dingen die je gelukkig doen voelen, en doe elke dag minstens 2 dingen van die lijst. Dat kan iets heel kleins zijn, zoals hard meezingen met de favo nummer of lekker met je paardje kroelen. En als je die dingen doet, geniet er dan ook voor de volle 100 procent van. Ga terug denken aan de dromen die je vroeger had, dingen die je altijd had willen doen... en neem actie om die dromen te verwezelijken. Een man valt eerder op een sterkte onafhankelijke vrouw, dan op een zielig hoopje wanhoop.

Daarnaast is er altijd nog de bekende spreuk dat je waar je van houdt moet loslaten, als het terugkomt, dan is het de ware, als je het kwijt bent, dan is het nooit van jou geweest.

Het leven is te kort om ongelukkig te zijn! Maak er wat van! Jij hebt je geluk in je handen, niet hij!!!!

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 15:03

ey meid, je kunt je niet je hele leven zo blijven denken. Je moet zelf lol gaan maken, zelf achter de manne aan. Niet achter je ex.

Als jij een leuke jongen was tegengekomen en smoor was geweest, had je hetzelfde gedaan.
Hij kan niet z'n hele leven single blijven alleen voor jou.

Live is just once, why you didn't enjoy it Lachen !!! stertke he Ach gut

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 15:15

he meis ik denk dat je hem beter uit je hoofd kunt zetten. ga eerst eens een poosje leven en ga het dan eens opnieuw bekijken. Ben bijna zeker dat jij hem dan ook niet eens terug wilt. Ga lekker plezier maken met vriendinnen en ga de dingen doen die je altijd al graag wilde maar niet kon doen omdat je met hem had.
Hij speelt op je gevoel en dat is best wel vuil.

Hij gaat straks lekker op vakantie en jij zit hier een beetje depri te zijn. Geef je zelf een schop onder je kont en ga weer gelukkig worden, want zo sloop je jezelf en ik denk toch ook dat jij ook nog wel een dikke 60 jaar wil blijven leven en dat lukt je niet als je je eigen geluk alleen maar in de weg zit.

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:50

xxxmelody schreef:
en toen zag jij je ex ook naderhand met een ander?
hoe heb jij toen gereageerd???

ik was degene die het eerst een ander had,. ik kwam Hem tegen met een ander en het gaf me een Klap in me gezicht ( figuurlijk)
ik ben kapot gegaan en TOEN kwam ik er achter dat HIJ de ware voor me was. omdat ik toen beseffte wat ik kwijt was. je ziet pas in wat je heb als je iets mist!!

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:58

weet je.. als jij nu zegt dat hij van je houd en zo moet je er juist niet meteen tegen in gaan met dingen bla bla bla.. over eerst.
Stap daar over heen en ga er op in!! zedg ik houd ook van jou.. zullen we iets leuks gaan doen en zo.
Kijk ik had ook me ergenissesen aan hem.. maar dat heb ik even op zij gezet om hem teru gte krijgen.. toen het beter ging hebben we over gepraat aan die ergenissen en afgesproken dat we daar aan gingen werken.
Als je te veel hooi op je vork nemt werkt dat tegen!!! dan stoot je hem meer van je af dan dat je hem bij je houd,.

Dus niet te veel vitten tegen hem
Want dan ziet hij jou als een zeikerd en zeur. dat moet juist niet. hij moetjou zien als een leuke meid die lief is en die geleerd heeft van haar fouten en dat JIJ ook gaat werken aan die dingen waar het door stuk liep tussen jullie!!

suc 6

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 20:47

vandaag is het dus zover.
Hij is vertrokken op vakantie.
Ik had hem nog een smsje gestuurd van fijne vakantie geniet er lekker van je hebt het verdiend, maar dacht je nu werkelijk dat ik wat terugkreeg??
wat een botte boer.
Ik heb hem altijd gesteund en smsjes teruggestuurd maar hij......niks

Ann

Berichten: 13308
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:59

Misschien vindt hij het gewoon nog te moeilijk, geef hem ook even de tijd om alles op een rijtje te zetten.

Misschien moet je proberen om wat meer afstand te nemen van je ex, als je jezelf weer wat beter voelt en vrede hebt met deze situatie, kunnen jullie misschien nog als vrienden met elkaar omgaan.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:25

xxxmelody schreef:
vandaag is het dus zover.
Hij is vertrokken op vakantie.
Ik had hem nog een smsje gestuurd van fijne vakantie geniet er lekker van je hebt het verdiend, maar dacht je nu werkelijk dat ik wat terugkreeg??
wat een botte boer.
Ik heb hem altijd gesteund en smsjes teruggestuurd maar hij......niks


Dacht je nou echt dat je wat terugkreeg??? Beetje naief vind je niet Scheve mond
Mannen denken nou eenmaal anders dan wij, dus laat het maar lekker rusten..

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:30

xxxmelody schreef:
vandaag is het dus zover.
Hij is vertrokken op vakantie.
Ik had hem nog een smsje gestuurd van fijne vakantie geniet er lekker van je hebt het verdiend, maar dacht je nu werkelijk dat ik wat terugkreeg??
wat een botte boer.
Ik heb hem altijd gesteund en smsjes teruggestuurd maar hij......niks


Waarschijnlijk leest hij je smsje, lacht een keertje van ze loopt nog steeds achter me aan en gaat weer verder met waar die mee bezig was.. Scheve mond

lovemangga
Berichten: 319
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:58

sterkte!
en kerels, je kunt helaas niet in hun hoofd kijken over wat
ze voelen, maar ze houden zich groot! maar diep in het hart
denken ze heel wat anders!
ik hoop dat je er boven op komt!!

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 10:35

nou youngster en chickey, hij zal dan niks terug sturen, maar hij zal er nog pijn zat van hebben.
ik heb gister met zijn moeder gebeld en die zei ook hij houd zich zoo groot, en dan erbij zijn vrienden hebben een grote invloed op hem.
Maar zijn moeder zegt of hij het nog lang zo volhoud dat weet ik niet.
maar het is dus niet zo van dat hij lacht en weer verder gaat waar ie mee bezig was, daar ken ik hem te goed voor.
Ik denk idd dat ie zich groot houd maar diep in het hart denkt ie wat anders, en dan erbij invloed van vrienden is groot.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:13

Ja invloed van vrienden is zeker groot en daar kan jij nooit tegenop. Als hij je mist komt hij vanzelf wel terug. Zoniet dan zijn jullie niet voor elkaar bestemd en lopen er nog honderden andere mannen hoor!!!

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 11:38

ja dat klopt
maar het valt wel nog tegen wat er nog vrij rondloopt hahahahaha

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:47

Dat is altijd zo.. Niet gaan zoeken, maar wel je ogen openhouden

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 11:54

heb een knappe jongen leren kennen maar hij is verlegen en ik ben verlegen, en dan erbij ik wil eerst het ene verwerken voor ik aan wat anders begin.
(is wel zo eerlijk voor beide partijen he)

mariskaLover

Berichten: 1245
Geregistreerd: 07-01-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:01

heel veel sterkte!
en ik zeg altijd maar zo..zijn jullie bestemd voor elkaar komen jullie wel weer samen!
laat hem even een tijdje met rust..ookal is dat moeilijk..
zo kan hij ook nadenken..en misschien komt het wel weer goed..
maar mIsschien ook niet.

succes Gr bo

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:13

Altijd banketstaaf dat soort momenten, ken je je echt ff goed beroerd van voelen. Komt vaak voort uit het gevoel dat je dat hoofdstuk nog niet helemaal heb afgesloten.
Las laatst een stuk in de Cosmo dat vrouwen moeite hebben met sex zonder liefde, en mannen hebben daar gewoon veel minder moeite mee.
Dus misschien is het wel een actie om jou proberen te vergeten ofzo...

Maar je moet gewoon kijken wat je WEL heb in plaats van wat je niet heb, je ben vrij in het doen en laten wat je wil en geniet er maar ff van...

Later denk je bij jezelf van ' wat heb ik in hemels naam in hem gezien '...

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 20:50

nou vandaag erachter gekomen dat het met hem en kim al langer speelt.
het blijkt wel dat die meid niet echt iest voor hem is.
Ze moet bij mijn neefje enorme stapij hebben gemaakt toen hij haar niet kon ophalen van de stage omdat hij zelf moest werken.
En dan erbij de ouders zijn ongelooflijk streng.
Guido mijn ex was haar gaan ahlen voor op stap te gaan maar hij was te laat en toen mocht en wilde ze niet meer mee.
Dus of hij erop vooruit gaat tja dat weet ik niet.
We zullen afwachten.
ik ben er in ieder geval klaar mee.
Hij si niet eerlijk tegen me geweest en dan kun je bij mij opzouten.
Ik ben altijd eerlijk geweest en verwacht dat ook van anderen.
ik ben er echt klaar mee, het doet nog pijn, maar ik verdien beter

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 21:24

OK dan! Goed zo meis! Hoe lang speelde het al tussen hem en die Kim? Al toen jullie nog wat hadden? Iig hij had eerlijk moeten zijn,ik vind eerlijkheid ook het allerbelangrijkste Hij is je niet waard als hij niet eerlijk is geweest,sterkte Ach gut

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 10:40

het speelde al toen we nog aan het twijfelen waren
hij is toen zelfs nog bij ons komen barbequeen en toen was het al aan de gang.
ik had hem uitgenodigd omdat dat altijd zo gezellig was dat barbequeen.
hij heeft na de bbq gezegd dat hij geen contact meer wou omdat het hem teveel pijn deed.
ik vroeg toen aan hem heb je dan soms een ander, nee zei hij hoe kun je dat nu denken het is niet zo blablabla
Het was dus wel zo.
Het ergste is ik krijg dat nu van een vriendin van me te horen waar hij destijds mee gepraat had omdat zij kim kende.
ze heeft hem toen eerlijk gezegd: guido kim is niks voor jou.
nou ja hij heeft het wel doorgezet moet ie zelf weten hij komt er dan wel achter he.

ook vorige week zei hij nog van renate dat met kim dat speelt pas van vorige week.
ik zei toen tegen hem van guido ben eens eerlijk.
Nou hij heeft dus recht in mijn gezicht gelogen.