Ik ben het meer dan zat!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:10

Nee, niet jouw vraag, wat ik bedoel is dat als DC er moeite mee zou hebben dat men ongevraagd commentaar levert op wat er in haar profiel staat, ze daar een topic over had moeten openen, maar ze heeft daar kennelijk geen probleem mee, maar wel met WAT men zegt over wat er in haar profiel staat, en daar opent ze dit topic over, niet over dat men ongevraagd in een profiel kijkt en daar wat over zegt, maar dus, over hetgeen wat men erover zegt, volg je me nog??

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~


DubbelFun

Berichten: 88477
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:52

En ook voor de info in een profiel geldt dat als je niet wilt dat je er mee gekonfronteerd wordt dan moet je het er niet in zetten.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:07

Nou zo slecht zien de paarden in je profiel er niet uit
Lekker laten banketstaaf joh... een iemand roept wat en heel bokt blert mee Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:47

fsoudan schreef:
Nou zo slecht zien de paarden in je profiel er niet uit
Lekker laten banketstaaflen joh... een iemand roept wat en heel bokt blert mee Knipoog


Ja... hier zit ook wel wat in..

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Curly85

Berichten: 1641
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 23:09

tja... dat is een typisch geval voor een forum he....

Ik vind ook hoor dat je geen dingen moet plaatsen of in je profiel moet zetten waar je niets negatiefs over wilt horen.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 05:51

jeddah schreef:
En ook in Amerika is lang niet iedereen het er mee eens, ook daar zijn er zat mensen die wachten tot een paard 3 is, zeker wanneer het geen sportpaard betreft.


Een vriendin van mij zocht een groene 3-jarige omdat ze het dier zelf wilde starten.

Onvindbaar.

Toen ging ze noodgedwongen dan maar op zoek naar een twenter en ook daar was het nog verdomde moeilijk om aan een hele groene te komen...

Goed, het moge duidelijk zijn wat ik daarvan vind. En ik vind dat je in je profiel mag zetten waar je zin in hebt, dat is jou recht. Maar een ander mag daar wat van vinden (en zeggen) - dat is hun recht. Simpel toch?

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 10:04

ArwenLune schreef:
Een vriendin van mij zocht een groene 3-jarige omdat ze het dier zelf wilde starten.

Onvindbaar.

Toen ging ze noodgedwongen dan maar op zoek naar een twenter en ook daar was het nog verdomde moeilijk om aan een hele groene te komen...

Goed, het moge duidelijk zijn wat ik daarvan vind. En ik vind dat je in je profiel mag zetten waar je zin in hebt, dat is jou recht. Maar een ander mag daar wat van vinden (en zeggen) - dat is hun recht. Simpel toch?


En een vriendin van mij heeft er een aantal staan, 3 en nog niet begonnen. Dat je vriendin ze niet kan vinden wil niet zeggen dat ze er niet zijn. Ik kom ze ook regelmatig tegen, op Dreamhorse bijvoorbeeld. Natuurlijk zijn er vele die al wel begonnen zijn, maar ze zijn niet onvindbaar.

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~