Spoken of waren het toch kabouters?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Spoken of waren het toch kabouters?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 18:18

Of misschin lag het wel aan vrijdag de 13e wie zal het weten. Gisterochtend moest ik het aid gebouw gaan voeren met 2 andere en we komen binnen zien we de frettenkooi open staan, wij zoeken staat er een voerluik van een toekankooi open en een stukje verder een kooi waar amazones inzaten ook open Verward Een amazone ontsnapt, wij dat dier gevangen en teruggezet, voerluik dichtgedaan en toen op zoek naar meneer fret. Wij alles afgezocht maar niks te vinden, kijken we naar een parkietenkooitje wat op de grond stond en jawel meneer was daar ingekropen (joost mag weten hoe). Arm parkietje die zal wel de schrik van leven gehad hebben. meneer fret had hem dus voor de helft opgegeten Fret weer terug in zn hok gezet en toen zijn we eens gaan bedenken hoe al die kooien open konden staan. De frettenkooi krijg je heel moeilijk open, de fret zelf al helemaal niet. Het voerluik bij de toekan heb je een soort sleutel nodig om van slot af te krijgen en die zit alleen aan een sleutelbos (die niet in het gebouw ligt). De amazonekooi moet je ook redelijk je best voor doen om die open te krijgen. Er is verder niemand meer donderdags na ons het gebouw binnen geweest. Wij denken dat het er spookt Scheve mond Is wel vaker zoiets gebeurt, maandag stond er een terrarium open en was er een leguaan weg (ook weer gevonden). Gelukkig heeft de fret niet verder gekeken want een stukje verder staat een kooi met een stuk of 10 kuikens. Ik vind het nogsteeds raar maargoed. Volgende keer een briefje voor meneer spook/ kabouter neerleggen of ze in plaats van alle kooien open doen alles schoonmaken en voeren Schijnheilig

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 18:22

Whaha wat een beestenboel... *LOL*
Maar wel een apart verhaaltje hoor... Ga je nog verder uitzoeken hoe dit kan?

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 18:26

xtwisterx schreef:
Whaha wat een beestenboel... *LOL*
Maar wel een apart verhaaltje hoor... Ga je nog verder uitzoeken hoe dit kan?


Tja we hebben alles al bedacht maar die beesten krijgen echt zn eigen kooi niet open Verward Dr is helemaal niemand meer binnen geweest sinds donderdagmiddag (ik heb daar afgesloten). Dustja dan moeten het of spoken of kabouters zijn geweest want er kan niemand anders daar binnen Scheve mond

sans6

Berichten: 7894
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 18:37

kijk eens op het topic van de kabouterpatrouille... misschien hebben ze hun grenzen wel verlegd..

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 18:40

Vrij vaag allemaal.
Ik zou toch willen weten hoe dat gebeurt kan zijn Scheve mond

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:52

Misschien is er ergens een deurtje, kier of iets waar kleine kinderen doorheen kunnen. Ik zou de boel maar eens goed bekijken. Lachen

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 22:49

Malabarista schreef:
Misschien is er ergens een deurtje, kier of iets waar kleine kinderen doorheen kunnen. Ik zou de boel maar eens goed bekijken. Lachen


Tja kabouterkinderen kunnen wel naar binnen ja Haha! Het gebouw is helemaal afgesloten voor bezoekers en donderdags hebben we om half 5 afgesloten en er is iemand tot 8 uur in het park aanwezig geweest. De sleutels van het gebouw kan je ook niet zomaar pakken. Ik denk dat we er nooit achter zullen komen

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 12:06

Wel als je er een hele nacht gaat zitten Haha! .