so cute (baby uggs)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 01:10

Ilindra schreef:
Ik vraag me bij m'n "Lia als 5 jarige in schotse rok, groene blouse en rode spencer" foto's al af hoe me moeder me dat ooit heeft kunnen aantrekken.
Dat het volgens haar toen mode was vind ik nog steeds geen excuus
Hoe ga jij het later aan je kind uitleggen?

Nagelbijten / Gniffelen


Ik vind ze afschuwelijk lelijk maar voor een kindje ook wel weer wat schattigs hebben...

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 08:52

Afbeelding

blondje
Berichten: 104
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 12:39

zal wel lekker warm zijn maar iel mooi vink ze niej....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 12:40

Ik hoef ze ook niet voor mezelf, voor mijn dochtertje vind ik ze erg leuk. Er zit geen "zool" in dus erg goed voor de voetjes!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 13:06

Ik vind ze niet echt geweldig, maar ik kan me voorstellen dat ze in de winter (als ze ook dikkere kleertjes aan hebben) best wel stoer staan Lachen .
Wat kosten die dingen eigenlijk ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 13:09

45 euro, valt mee hoor, zootjes zijn ook al 30 euro.

Loesss

Berichten: 4186
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 17:25

Ik zou zeggen: meteen aanschaffen!!!!

Ik vind die zootjes nou ook niet zo super hoor. Ze kunnen er misschien wel lang meedoen, maar nee vind het er een beetje slapjes uitzien enzo....
Deze Uggs zijn regerlrecht geweldig!

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:48

ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooir van gehoord heb. Ik zag af en toe wel eens iemand met zulke dinegn lopen. maar ik dacht zeker uit de jaren 80. toen liep ik er ook op!! hahaha
NEE ik kom niet uit een boer dorp. nou ja de laatste jaren dan . maar ik ben een echte stad mens hahahahaha..

Ok .. maar dit is dus de laatste mode?
hmmz.. nee ik vind 45 euro best een hoop geld voor me kiddies. mits ze goeie schoenen dragen en lang mee vorouit kunnen wil ik het wel eens uit geven.

Op zich wil ik me kids best merk kleding geven. het gaat langer mee en kwalitatief mooier. maar ik heb het geld er niet voor. ( over wel maar niet ion de portomonee) ik heb rijke ouders , Bloos en die kopen af en toe leuke dingen voor de kids. 1000x zeggen dat het niet hoeft maar ja.
En als het uit verkoop is. dan koop ik het wel.
Maar ontopic te bljven

Ik denk dat me dochter ze erg tre gek vind! ik ook best wel!! kwestie van wennen. maar ik vind ze nu wel leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 21:02

Als jouw dochter al een eigen smaak heeft past ze deze baby UGGS vast niet meer! Tong uitsteken

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 21:05

faye schreef:
Als jouw dochter al een eigen smaak heeft past ze deze baby UGGS vast niet meer! Tong uitsteken

zijn ze niet in kinder maten te krijgen dan??
naja.. laarsen in die trend zijn denk ik vast wel te vinden..Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 21:13

Maar nu de hamvraag: hoe blijven ze mooi?? Ik heb gehoord dat UUGS oorspronkelijk van surfers waren maar die gaven dan waarschijnlijk niks om the Look want die van mij zijn nu dus al een beetje smoezelig. Ik heb wel speciaal suede-clean-foam maar die troep heeft mijn suede laarzen heel erg verkleurd dus durf het niet op de UGGS te gebruiken. Ik heb wel een ideaal borsteltjs; maar toch; in de winter mag je toch lekker in plassen en derrie stampen? Boos!

Ik ga een nieuwe trend zetten. Rubberlaarzen! En dan wil ik om te beginnen deze:
Afbeelding

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:07

Ik ook ,ik wil ze ook die rubber laarzen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:22

Burberry's zeker?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:27

Yupz. Zijn die baby-UGGS trouwens zo goedkoop joh?
Mhhh, als ik mijn schuiten nou eens kundig inbind tot chinese-klompvoetjes? Nagelbijten / Gniffelen

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:31

gadverdamme wat een lelijke sneeuwboets en die rubbere laarzen zien er ook niet uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:32

Ach, smaken verschillen nou eenmaal

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:50

€ 45,- vind ik best meevallen, ik had echt gedacht dat ze nog een stuk duurder zouden zijn! Wat zijn zootjes dan Verward ??

Die rubber laarzen vind ik echt heel leuk Lachen !
Een buurvrouw hier heeft ze ook; die liep van de week in een korte broek mét die laarzen in het bos de hond uit te laten Haha! .

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 00:00

Dit is echt zielig voor die baby`s!

Wij kunnen zeggen dat we die afschuwelijke dingen niet aantrekken. Of die baby het leuk vind of niet, ze krijgt die lelijke dingen aan. Gossie Ach gut

En die rubberlaarzen Bloos!

Toen ik een tijdje terug in Amsterdam was had ik ze gezien......hoe komen ze er in godsnaam bij?!
Ze hebben nu ook al van die zwemmersschoenen met hak >;)

Straks krijg je nog paardrijlaarzen met een hakje en loopt iedereen er mee *LOL*

JazzOrlando

Berichten: 1405
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 09:42

Faye, GE-WEL-DIG!!!

***hebbu hebbu hebbu***
(waar heb jij ze vandaan als ik vragen mag??)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 16:22

Ebay!:-)

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 11:05

Laura schreef:
Maar nu de hamvraag: hoe blijven ze mooi?? Ik heb gehoord dat UUGS oorspronkelijk van surfers waren maar die gaven dan waarschijnlijk niks om the Look want die van mij zijn nu dus al een beetje smoezelig. Ik heb wel speciaal suede-clean-foam maar die troep heeft mijn suede laarzen heel erg verkleurd dus durf het niet op de UGGS te gebruiken. Ik heb wel een ideaal borsteltjs; maar toch; in de winter mag je toch lekker in plassen en derrie stampen? Boos!

Ik ga een nieuwe trend zetten. Rubberlaarzen! En dan wil ik om te beginnen deze:
[image]

euh....... ik heb zon handtasje Bloos ( van Burberry) maarre laarzen nee dank je... Schijnheilig

Anouk01

Berichten: 1769
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 11:35

Ik vind Uggs in het groot echt verschrikkelijk..Maar die baby schoentjes vind ik nog best lief..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:45

Nou ze zijn binnen, beetje groot nog, maar ze staan echt schattig! Laat de winter maar komen. Ik denk dat ik nog een paar bestel voor op het kinderdagverblijf!

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 14:34

uuhmm laura was dat serieus van die laarzen ?? Haha! ( kvind ze niej mooi Tong uitsteken )

btw ik vind ze heeeel cool ( die baby uggs ) escimo schoentjes Haha!