Wat moet ik hier nou toch mee aan??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 20:01

jah tis moeilijk wat je zegt als je nog niet weet wat er echt aan de hand is.. alleen als het echt lang duurt dan weten we genoeg.. tatra Verward hmm nee die ken ik niet.. welke bedoel je?

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:11

was een tratra ?? *Ben blonT ja*

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:33

Nou van die mannen ken ik ook!!! lekker leuk bellen en smsen en doen en dan afspreken leuk en aardig en dan daarna.........laat ie je gewoon vallen als een baksteen maar als ie je ziet wel lief lachen enzo. Bah manenn zijn eigenlijk allemaal utzelfde.

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:43

haha.. je hond bedoel ik!

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 22:48

haha nou het is een golden retriever en hij heet rocco maar van een tatra heb ik nog nooit gehoord Verward

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 10:05

gucci_girl schreef:
over dat smsje.. misschien komt het hopeloos over maar dat ben ik totaal niet want als ik binnekort niks meer van um heb gehoord dan is t voor mij alweer klaar.. genoeg andere.. ik denk niet dat hij verlegen is want we hebben al een keer eerder afgesproken dus.. maargoed ik laat niks van me horen...


Ja ik bedoelde ook eigenlijk meer van zijn kant uit. Als iemand je smst of msnt met hoe leuk je bent etc, dat is meestal makkelijker zo te zeggen dan face to face. Die zijn makkelijk verstuurd en beloof je ook iets, maar zodra de dag daar is, word ie mss wel zenuwachtig en durft ie niet meer..Nou ja, ik hoop voor je dat ie je belt en een leuke dag met hem hebt.

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 13:09

jah ik snap wat je bedoeld.. thnx.. maar heb sinds woensdag niks meer gehoord dus ben er denk ik wel klaar mee.. tenzij hij met een heeeeel GOED verhaal komt dat hij t goed kan maken

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:04

Zulke jongens/mannen moet je eig. gelijk dumpen, ken ook zo'n gozer, met mn stomme kop veel te lang achter die jongen aan gelopen. Bij hem ging t echt om 3 jaar in meer of mindere mate, dan was het weer een tijdje rustig en dan begon ie weer te flirten over MSN en SMS. Uiteindelijk wilde ie dan wat afspreken en hij heeft me meerdere malen laten zitten, kwam niet opdagen, kon toch niet, zegde het af, kwam er niet meer op terug... Die jongen heeft me zo ontzettend vaak gekwetst en iedere keer kwam ik toch maar weer bij m terug omdat ik m zo leuk vond, vond ie prachtig natuurlijk. Nu heb ik eindelijk de 1e stap op weg naar vergeting gezet: heb m geblokt op MSN, ik ga me niet weer laten kwetsen door zon hufter...

Maar wat ik dus wil zeggen, die jongen van jou is je niet waard, wat anderen ook al zeggen, hij hoort achter jou aan te lopen en niet andersom. Flirten op MSN of over SMS is heel makkelijk, maar het dan ook nog in praktijk brengen is een stuk moeilijker en blijkbaar vind ie je toch niet leuk genoeg, anders zou ie er wel meer vaart achter zetten, sorry dat ik het zeg... Laten gaan dus die handel!

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 17:41

jah dat is ook zo.. maar dan denk ik met me stomme kop nog van misschien is er wel wat aan de hand ofsow Verward jah weet je nooit.. (niet dat dat het geval zal zijn maargoed) en toen ik met hem was deed hij precies zoals over msn/sms/tel.. ook toen ze vrienden erbij waren

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:49

gucci_girl schreef:
jah dat is ook zo.. maar dan denk ik met me stomme kop nog van misschien is er wel wat aan de hand ofsow Verward jah weet je nooit.. (niet dat dat het geval zal zijn maargoed) en toen ik met hem was deed hij precies zoals over msn/sms/tel.. ook toen ze vrienden erbij waren


Er kan altijd wat aan de hand zijn, maar nogmaals, als ie je echt leuk genoeg had gevonden, had ie wel een manier gevonden om je dat te laten weten. Zo met die jongen uit mn verhaal ook, hij heeft me 2x laten zitten (niet op komen dagen) en kwam dan later met t verhaal dat ie niet kon en hij had geen tel bij zich (jaja, tis zon type die dag en nacht een telefoon bij zich heeft...) en de 2e keer was het dat ie was gaan feesten met zn vrienden en mij vergeten was Dus nogmaals, laten gaan die handel!

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 18:00

je vergeten.. dat is helemaal erg! maar vergeten ben ik al mee bezig.. ik denk veeeeeel minder aan um