lekker stoer in het bos...

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Esmeralda

lekker stoer in het bos...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 10:49

....s,avonds wel te verstaan Bloos
Mijn ouders wonen aan de rand van het bos. en overdag valt er weinig wildt te zien Dus gaan we s.avonds tegen schemerings tijd. Vind het altijd erg leuk, maar ook zo eng Tong uitsteken We blijven op de grote paden, want die donkere tussendoor wegjes, nee daar niet heen Haha! We hadden al even gelopen en ja hoor, 3 hertjes Lachen en even later weer een paar. Boven ons vlogen vleermuizen, hele kleintjes *LOL* Maar toen we bijna weer terug waren, en ik helemaal blij , geen zwijnen gezien Bloos Ja hoor een harde knor en hopla een groot varken stond op het pad, vlak voor ons Bloos! ik schrok me helemaal naar, sprong gelijk achter me vader (ik ben 33 Bloos en scheet peuken) en het beest gaf nog een knor en daar kwamen een stuk of 10 kleiner varkens en biggen, zo waren ze er en zo waren ze weer weg Haha! . Thuis gekomen een bak koffie tegen de schrik Scheve mond Waarom ga je dan naar het bos ,savonds ja weet ik veel, blijft me gewoon trekken, vind het toch wel erg mooi/spannend/geweldig Haha!

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

[ITP] Shire Griendheuvels Kate 4 jaar

Duhelo
Moderator HK, MWS, JHK, JH, VVDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:37

whahaha, ik zie het al voor me Haha!
waarschijnlijk wel mooi...

specialized saddle te koop, buitenkans!
http://www.bokt.nl/markt/ad/424512/spec ... zwart-zgan

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 18:04

Het bos is 's nachts heel mooi... Lachen
Heb ooit eens met pennykamp een nachtrit gemaakt... Echt geweldig is dat... Je hoort allemaal geluiden die je niet kunt plaatsen... Dat maakt het allemaal extra spannend...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 18:05

Ik vind je stoer.
Ooit zijn wij met de klas naar een oerbos in Polen geweest (tegen rusland aan). Om wild te kunnen zien hebben we daar 's nachts in een boshut geslapen (10 km van de bewoonde wereld) met 10 man (godzijdank, want ik ben niet blij in het donker). Als je dan moest plassen gingen er drie man mee met een zaklamp (want je moest helemaal naar beneden) om bij te schijnen en te kijken of er geen wilde dieren kwamen. Want wild betekende daar ook behoorlijk echt wild.
Was blij dat het ochtend was en we weer opgehaald werden. Kan me dus ook helemaal voorstellen dat je het erg spannend vond.

En trouwens, we hebben nog geen wild gezien ook Haha!

www.fjovrili.com
Goed dat je roddelt, dan blijf ik op de hoogte van mezelf!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie