Herinneringen aan liedjes (Brok in de keel)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:22

Toen mijn vriend mij vriend nog niet was luisterde ik op dat moment heel erg veel nummers van linkin park.
Ierdere keer als ik bepaalde nummers van hun hoor krijg ik weer zo'n gevoel van eerst naar boven.

Verder heb ik bij the warmth -incubus een speciaal gevoel.
Dan moet ik gewoon telksens aan hem denken,dat is echt heel erg raar.

Anne_GTI

Berichten: 18201
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:29

Zo stil in mij, god is a DJ, crockett's theme, Lightning crashes zijn toch wel de ergsten. Deze nummers werden allemaal op begrafenissen van vrienden gespeeld. Met name bij "zo stil in mij - van dik hout" springen me de tranen in de ogen en wil ik het liefste ergens in een hoekje een potje gaan zitten janken. (zit nu ook alweer te janken omdat ik er alleen maar aan denk)

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 00:39

Als ik I Still Cry van Ilse de Lange hoor moet ik huilen.
Ik heb dat nummer heel veel gedraaid toen Wodan overleden was, en nu kan ik er niet meer naar luisteren Scheve mond

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 11:28

Bij mij zijn het ook meestal liedjes van begrafenissen, met name van Marco Borsato en Afscheid van een vriend van Clouseau, tears in heaven, en ga zo maar door!

Maar ik heb ook een paar liedjes die me altijd zullen herinneren aan de geboorte van mijn dochtertje op 25 juni! Het eerste liedje dat ik toen hoorde op mijn kamer in het ziekenhuis was La Paga van Juanes!

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 12:05

Topic heeft me trouwens op een idee gebracht! Ben cd aan het maken met alle liedjes die een trieste herinnering naar boven brengen! Als ik dan een dipje heb, kan ik even een goed potje janken en dan voel ik me vast weer een stuk beter!

Charaz

Berichten: 24294
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 13:55

Do - Heaven, werd gedraaid op het feest waar ik mijn (nu) ex-vriend leerde kennen
Volumia - Hou me vast, was gewoon ONS nummer
Moonlight shadow - deden vriendinnetje en ik altijd op dansen met uitgaan

er zijn er nog wel meer, maar die zou ik zo niet weten

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 15:24

Clouseau-Afscheid van een vriend doet me altijd aan Dorine denken... En aan andere dierbaren die overleden zijn...

Volumia-Hou me vast, niet bepaald aan een gebeurtenis gekoppeld, wel een "huilliedje".

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 18:23

Too lost in you van de Sugababes..
Werd gedraaid op de crematie van mijn overleden vriendinnetje (13).