foutje bij tv gelderland! ( over ontruiming van paarden)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-01 20:18

Er werd bij tv Gelderland een boerenbedrijf gefilmd waar mkz was uitgebroken. Hierbij kwam het ook ter sprake dat de paarden geruimd zouden worden. Dit is NIET het geval. Tv gelderland verbeterde dit net op het nieuws. Laat ik het maar even zeggen.


Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 21:19

Oh, gelukkig, ik ben blij om dit te horen.
Ik ga dadelijk meteen naar de nieuwsuitzending van TV Gelderland kijken. Fijn he, dat het elk uur herhaald wordt.....LOL

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 22:26

Wat ben ik blij met dit berichtje zeg!
Dank je wel!
Waarschijnlijk zitten wij in de 10 km zone van Sprang-Capelle. Vandaag zijn er al 11 bedrijven geruimd en morgan volgen er nog eens negen, dus ik hou mijn hart vast.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 23:09

Ik hoorde dus weer zo'mnm broodje aap verhaal van iemand hier in Drenthe die ondanks het verbod een buitenrit ging makn, die werd linea recta van het paard geplukt en het paard zou nu dus al afgemaakt zijn. Wat er van waar is? geen idee. Ik waag het er niet op...

Erika
Berichten: 56
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 08:32

Kan heel goed waar zijn, bij ons is nl. hetzelfde gebeurt. Zij was buiten aan de weg met haar paard -> betrapt -> zonder pardon direct afgemaakt. Dus ik geloof inderdaad dat dit echt kon/kan gebeuren. Wij zijn geen ingesloten gebied en sinds zondag (?) mag je inderdaad weer buiten rijden met je paard. Dit geval was vrijdag (dacht ik). Helaas kan ik ook nog steeds niet naar de paarden, sta op een boerderij met koeien en schapen. Maar ach .. het is heel vervelend (heel zacht uitgedrukt) maar het had zoveel erger kunnen zijn denk ik dan. Die dieren van mensen die echt geruimd worden, dat is pas echt erg.
Ik wens iedereen heel veel sterkte en succes want iedereen heeft zijn/haar eigen zorgen over het MKZ.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 09:40

dat vind ik echt asociaal!!! dat die paarden afgemaakt worden!! Waarom niet een fikse boete ofzo!?!?!?

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-01 22:21

Ja, hoe zit dat nou met dat "betrappen" van een buitenrit? Verward Daar ben ik ook wel benieuwd naar!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 19:28

Over zinloos geweld gesproken......

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 11:12

Gewoon geen risico nemen en niet naar buiten gaan.

Ik zou Leys echt niet kunnen missen en dat om zo´n stomme reden. Het is wel erg hard hoor.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie