Ohh, wat ben ik boos zeg!!! -:(-

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Ohh, wat ben ik boos zeg!!! -:(-

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 13:39

Stoom uit je oren

Postbank is lekker zuinig op zijn nieuwe klanten.. Wou dat ik er NOOIT aan begonnen was om mijn centen iedere maand bij hun te brengen..

Ik open een rekening, krijg bevestiging, eerst mag ik een pasje ophalen, dag erna krijg ik een contract, wat ik vorige week woensdag ook nog op dezelfde dag heb weggebracht..

Ik wilde van het weekeind geld pinnen, ging niet, pas geblokkeerd.. Boos! Nog niets achter gezocht, kon zijn dat ik eerst bij een postbank automaat moest pinnen Knipoog Gisteren weer geprobeerd, dit keer bij een postbank automaat.. Hij spuugde hem uit, pas geblokkeerd..

Ik gisteravond bellen.. Moest vandaag naar operations..

Nee, het contract was niet terug, wat dus inhoud dat de blokkade er gewoon op bleef staan totdat hij WEL terug was.. Maar.. Ze kunnen zien dat het contract daar was binnen gekomen, terug is gezonden naar MIJ omdat het POSTKANTOOR er geen stempel op heeft gezet..

Het gevolg hiervan is dat geen enkele nota die ik heb doorgegeven ( overschrijfkaart dus ) is overgemaakt en ik ook niet bij mijn eigen geld kan.. Stoom uit je oren Dit geintje gaat dus waarschijnlijk ook extra geld kosten omdat ik een overschrijvingskaart heb doorgestuurd voor Debitel. Dat had al binnen moeten zijn en omdat de postbank het niet heeft overgemaakt word ik waarschijnlijk daarvoor afgesloten..

Verdomme Stoom uit je oren Ik ben zooooo woest..

De blokkade hebben ze er nu wel afgehaald, maar ik kan pas morgen op zijn vroegst bij mijn geld.. Dan is het hoe dan ook te laat.. GROMMMM Boos!:(:(

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:14

Adem in...Adem uit...Tel tot 1204857382.....
Zie je onderschrift Lachen
Als je Debitel belt en uitlegt hoe het zit? En anders laat je de Postbank ervoor opdraaien? Ik zou ze zeker even een boos briefje sturen om te laten merken dat je het er niet mee eens bent Extreme duivel

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 14:44

Ohh dat zeer zeker!! Boos! Die krijgen een brief van mij waar de honden geen brood van lusten Schijnheilig

Wat een stelletje rukkers zeg Bloos! ~~}>

Miss_happy

Berichten: 419
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:47

Jeetje zeg ! ik zou echt niet extra gaan betalen hoor, het is toch hun schuld niet die van jou ! en ik zou het inderdaad gewoon even uitleggen aan Debitel ...
Succes ermee in ieder geval !

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:55

Ohhhh wat een prutbank zeg.

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 15:05

Debitel heeft deze smoes vast al vaker gehoord.. Ik ga iig zorgen dat de Postbank een brief krijgt PLUS de 38 euro nog wat aan heraansluikosten, want ze sluiten me morgen af.. Boos! En ik kan het pas morgenochtend laten storten.. Stoom uit je oren Dan kan ik pas bij mijn geld. Klerelijers.. Stoom uit je oren

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:09

Wat een stelletje idioten zeg!!! Das niet eerlijk!!! Bah!!!

Miss_happy

Berichten: 419
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:19

Kan niet iemand anders even snel het geld (via internet) overmaken, zodat ze het toch hebben en je niet afsluiten ?

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 16:03

Duurt alsnog 3 dagen, dat is echt te laat Knipoog Dus ik haal het morgen van mijn rekening ( als ze hun belofte van de blokkade eraf nakomen ) en dan stort ik het maar direct.. Die 6 euro kosten kunnen er dan ook nog wel bij Boos!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:06

Wat irritant zeg!!

Maar aan de andere kant: hoe lang ben je bij Debitel al wel niet te laat als je na 2 dagen te laat betalen al wordt afgesloten Verward
Beetje raar dat het op de dag nauwkeurig komt wanneer je betaalt....

MBASS

Berichten: 190
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: geen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:20

Tallie1979 schreef:
Debitel heeft deze smoes vast al vaker gehoord.. Ik ga iig zorgen dat de Postbank een brief krijgt PLUS de 38 euro nog wat aan heraansluikosten, want ze sluiten me morgen af.. Stoom uit je oren Dan kan ik pas bij mijn geld. Klerelijers.. Stoom uit je oren


nou nou, wat n taal.... Knipoog

Veel succes met t (succesvol) claimen van die 38 Euri !!

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:42

Haha, de Postbank is echt niet gek hoor. Die weten wel dat je niet al afgesloten wordt als je een week te laat betaalt. Je hebt minstens 2 maanden de tijd om te betalen en twee of drie herinneringen/aanmaningen gehad voor je wordt afgesloten (heb ervaring Bloos). Die 38 Euro krijg je dus echt niet van ze terug. Had je maar eerder moeten betalen.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 21:18

je wordt niet zomaar afgesloten.
Ik zou trouwens ook niet voor een contante storting gaan, dan duurt het alsnog 3 of 4 werkdagen (naar een girorekening, bank duurt nog langer). die 6 euro betaal je alleen maar voor het stortingsbewijs. Dat je dna natuurlijk wel meteen naar debitel moet laten doorfaxen anders heb je er nog niets aan.

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 22:47

lies schreef:
Haha, de Postbank is echt niet gek hoor. Die weten wel dat je niet al afgesloten wordt als je een week te laat betaalt. Je hebt minstens 2 maanden de tijd om te betalen en twee of drie herinneringen/aanmaningen gehad voor je wordt afgesloten (heb ervaring Bloos). Die 38 Euro krijg je dus echt niet van ze terug. Had je maar eerder moeten betalen.


Dan ken jij debitel niet.. Knipoog De nota is om precies te zijn van 24 juli Knipoog Ik heb op 4 augustus de 1e herinnering gehad en daarin staat meteen de dreiging dat ze afsluiten..

Maar goed joh, als jij het beter weet Knipoog Dan zal je vast gelijk hebben Knipoog Ik hoef me niet te verdedigen, weet toch hoe de waarheid in elkaar steekt..

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 22:50

Marjolein schreef:
je wordt niet zomaar afgesloten.
Ik zou trouwens ook niet voor een contante storting gaan, dan duurt het alsnog 3 of 4 werkdagen (naar een girorekening, bank duurt nog langer). die 6 euro betaal je alleen maar voor het stortingsbewijs. Dat je dna natuurlijk wel meteen naar debitel moet laten doorfaxen anders heb je er nog niets aan.


Ga ik morgenochtend doen.. ik kan echt niet zonder mijn telefoon, haha Haha!

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 23:16

Tallie1979 schreef:
Dan ken jij debitel niet.. Knipoog De nota is om precies te zijn van 24 juli Knipoog Ik heb op 4 augustus de 1e herinnering gehad en daarin staat meteen de dreiging dat ze afsluiten..

Maar goed joh, als jij het beter weet Knipoog Dan zal je vast gelijk hebben Knipoog Ik hoef me niet te verdedigen, weet toch hoe de waarheid in elkaar steekt..


Ik zei al, ik heb ervaring. Maar je hoeft je idd niet te verdedigen hoor.
Ik wens je veel succes met je schadeclaim bij de postbank Clown

MBASS

Berichten: 190
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: geen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 23:21

lies schreef:
Ik zei al, ik heb ervaring. Maar je hoeft je idd niet te verdedigen hoor.
Ik wens je veel succes met je schadeclaim bij de postbank Clown


Ben wel es benieuwd hoe t afloopt, t zou mooi zijn als die 38 Euri niet betaald hoeven worden

wyko

Berichten: 2044
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 23:44

Gelijk naar een andere bank gaan.

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 10:22

Hij is nog niet afgesloten.. Haha! Vanmorgen ook meteen overgemaakt en gefaxt Haha! Niks aan het handje Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 13:40

oef gelukkig maar dan ik zou er ook van gaan zweten