ooooowh wat een weer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 13:10

wat is het toch.... iedere keer als ik naar stal moet of ergens anders naar toe regent het hebben jullie dat nou ook of benik de enige die zeikkie nat op een verjaardag aankomt of op school!!!! oooooooowh dis niet leukkkkkkkk grrrrrrr Frusty Haha! en het is zo koud op mijn brommertje!!!!! helllllllllllup

....


blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 13:14

jij hebt gelukkig nog een brommertje! ik moet alles op de fiets doen! ik ging net even naar dorp om de bekende waxjas bij de aldi te halen, lekker zonnetje en noem het maar op. ik de aldi in, vrolijk omdat ik een waxjas had gekocht, loop ik naar buiten: hagel, hagel, veel wind en zeik nat natuurlijk!
hoe wordt je depri?

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 13:52

Da's toch mooi Blaffie, dat je net je waxjas had toen het begon te hagelen? Zou ik juist vrolijk van worden!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 14:06

het is juist heel mooi weer geweest in oktober. alleen september was wat minder. maar tot nog toe mogen we niet klagen met zon najaar. tja als het dan een aantal dagen regent hoor je de mensen gelijk klagen over het weer. dan kun je beter gaan overwinteren in spanje. lijkt mij trouwens zaaaaalig Haha!

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 14:17

gelijk heb je wel, lonneke! als het 1 dag regent, begint iedereen te zeuren dat het mooi weer moet zijn. maar als het warm is, hoor je de mensen weer zeuren dat het te warm is! het is eigenlijk nooit goed op de wereld!
en trouwens ik vind de herfst (en winter) het leukste seizoen: lekker kaarsje en wierookje aan, verwarming aan en een lekker zielige roman op schoot, wat wil je nog meer! ok, paardrijden in de regen is niet super, maar met 30 graden op je paard is het ook niet leuk! maar dat weet je voor je gaat paardrijden of een paard koopt!
als het zulk weer is ,krijg ik helemaal zin in de winter: lekker schaatsen en sneeuwpoppen maken met het broertje van mijn vriend. broertje is 6 jaar. lekker sinterklaas en kerst! maar daar gaan we het nu nog niet over hebben!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 18:10

ik klaag niet Haha! maar ik zie het niet zitten dat ik voor de 3e keer nat moest regenen... regen hoort erbij maar tuurlijk tweer is nooooooit goed!!

maar ik heb mijn mams lief aangekeken en die was het volledig met me eens dat ik zo onmogelijk door de regen kon gaan! en toen werd de automobiel gestart!!! En mijn papa kwam mij halen lief he????

dus nu ben ik weer fijn thuis met 3 blaren en een zere pink!!! Haha!

....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _soraja_, Amazonbot, Amyyy, Camino_S, Chantalla, ComscoreBot, douschka, Eefje_Sammy, Flieno, Geodeo, hel1, Jannie79, journee, Just_Natural, Lestria, lillylover, maessie, meisje_, sollair310, Tatjanaa, Travel_me, Valerie93, xEva, xPabloBokt en 176 bezoekers