dwangmatige binnenpoeper

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

dwangmatige binnenpoeper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-04 09:25

De hond van mijn broer logeert hier twee weken, want broer en zijn vriendin zijn op een welverdiende vakantie. Het is een schat van een beest, maar ze heeft maar niet door dat buiten de plaats is waar gepoept en geplast moet worden. Eerst ging ze al in huis zitten, dus zorgde ik dat ze daar niet meer kon komen. Maar toen was de stal het doelwit Die deur dus ook maar dichtgedaan. We hebben echter een kapschuur, dus kan ze in principe altijd maar binnen gaan zitten. Ik denk dat ik daarom maar een hek voor de kapschuur ga zetten, zodat ze wel buiten MOET. Want dit is echt een probleem....we laten ze 4 keer per dag uit, (ook onze eigen hond die ze als haar grote voorbeeld ziet, behalve met het poepen en plassen tijdens het uitlaten blijkbaar Lips are sealed) dus daar ligt het ook niet aan. Heeft iemand hier ervaring mee? Het gaat trouwens om een hond van een maand of 10 oud, dus dan moeten ze in principe al lang zindelijk zijn!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 09:32

Onze honden zijn ook vrij laat zinnelijk.... Scheve mond Wij doen zodra ze wakker worden buiten voor de deur zetten.. Maar goed mijn moeder is dan ook gewoon de hele dag door thuis.

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:22

Het kan ook zijn dat hij/zij gewoon even de weg kwijt is. Toen ik de hond van mijn tante nam heeft zij de eerste week ook standaard binnen geplast. Al was ze net nog uitgeweest met de rest. Zij ging op een gegeven moment wel 10 keer per dag uit, net als een pup. Na het slapen, na het eten, na het spelen.
Je heb kans dat tegen de tijd dat hij/zij het door heeft je broer terug is van vakantie!