Dronken mensen verpesten het altijd voor een ander

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Dronken mensen verpesten het altijd voor een ander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-04 18:00

Kan daar zo gruwelijk kwaad over worden!

Eén van de redenen dat ik zelden ga stappen is dat adriaan en ik allebei een gruwelijke hekel aan dronken mensen hebben.
Gisteren was er in Time-Out in Gemert echter een Queen cover band, en tja, aangezien we Queen fan zijn, was dat wel leuk. Ok, een eind rijden, maar vooruit.
Samen met vrienden van ons, en mijn zus + vriend en zijn broer zouden ook komen.
Harstikke gezellig, goede band, leuke sfeer..

De zanger van de band gooide 2x zijn plastic bekertje met spa blauw leeg over het publiek, gewoon een beetje, geen volle beker ofzo.

Een meid uit het groepje wat naast ons stond vond het kennelijk niet zo gezellig, pakte een glas, deed er wat van haar drinken in, wil het naar hem leeg gooien (terwijl ze 10m vanaf het podium stond en het podium ca 1.50 hoog is)
Op het moment dat ze het leeg gooit glipt het glas uit haar vingers en land met een rotgang op de schouder van mijn zus haar zwager, die uitgerekend hemofilie heeft (je bloed stolt dan dus niet)

Dus die konden midden in de nacht nog lekker naar het ziekenhuis om het zooitje te laten hechten. Dat leek voldoende, maar vanmorgen kon ie toch nog opnieuw naar het ziekenhuis omdat het terwijl hij sliep toch weer was gaan bloeden.

Tuurlijk deed ze het niet express
Tuurlijk wist ze niet dat die jongen Hemofilie heeft
maar jeetje zeg, DENK NA!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:02

Hmm erg vervelend, maar uit je verhaal krijg ik niet echt duidelijk dat ze dronken was Verward dus zie de link van je titel niet helemaal...
Maar idd mensen kunnen zulke domme acties hebben..

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:09

Ze had na moeten denken wanneer ze het glas pakte en daar drinken in deed. Als ze dat niet gedaan had, had die ellende bespaard kunnen worden.
Bovendien vraag ik me af of dat drinken die zanger had kunnen bereiken. Volgens mij zou ze het publiek alleen maar nat (en misschien plakkerig) kunnen maken Nagelbijten / Gniffelen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-04 18:32

Hmmz, als je nuchter bent haal je zoiets zowiezo niet in je hoofd lijkt me.

voor het podium stond nog een ander groepje, continu aan de kabels en versterkers van die band te klooien.
Blijf toch af!

Rainbowgirl

Berichten: 519
Geregistreerd: 02-07-04
Woonplaats: Hijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:35

stef schreef:
Hmmz, als je nuchter bent haal je zoiets zowiezo niet in je hoofd lijkt me.


Gebeurt vaak genoeg hoor dat ook mensen die NIET dronken zijn zulke dingen doen...
Heb het vaak genoeg meegemaakt...

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:35

Ach, bij de concerten waar ik kom, komt ook bijna niemand droog thuis, dus zie het probleem niet.
Lu.llig dat je zwager dan toevallig hemofilie had, maar dat is gewoon pure pech IMHO.

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 20:06

Dronken mensen zijn zo verschrikkelijk irritant. Bij ons in zaandam heb je leuke dronken mensen ( de mensen die gezellig worden ) en hele vervelende dronken mensen ( de mensen die agressief worden ). Helaas is de laatst genoemde groep het meerendeel van er bij ons rondloopt.
Gister zaten we heel gezellig op een terassje totdat er 2 tafels verder een groepje was die blijkbaar ruzie hadden gehad met andere mensen. 1 jongen van die groep was zoo verschrikkelijk dronken en dacht echt dat ie de hulk was ofzo en zou wel even iedereen in elkaar gaan slaan. Echt heel vervelend hoe hij deed. Ik heb zelfs een moment gedacht dat als ie nou ze bek noet zou houden dat ik hem zelf wel tegen de grond aan zou meppen. Maar dat hoefde gelukkig niet hij kreeg mot met iemand anders die zich er ook aan irriteerde en voor je het wist was het weer raak op de dam . Politie en alles erbij , 5 man moesten mee naar het bureau. Ik snap dat echt niet , geniet gewoon van je zaterdag avond en ga niet zo doen. Je hebt er niets aan .