I just Lóóóve draadloos Internet!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-04 18:35

Als de buren de TV voor het raam zetten zodat ik het kan zien en ik kijk mee, terwijl ze het niet weten, word ik dan vervolgd? *LOL*

Ah whatever, ik vermaak me prima en niemand die dr last van heeft.
*neemt slok smoothie en gaat verder met de South Beach verantwoorde-McDonalds Grilled Chickensalade*

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:38

Laura schreef:
Als de buren de TV voor het raam zetten zodat ik het kan zien en ik kijk mee, terwijl ze het niet weten, word ik dan vervolgd? *LOL*
waarschijnlijk niet, maar of dat ook gepast gedrag is, is een 2e.

Nadir

Berichten: 12722
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:42

SuperPepeijn schreef:
waarschijnlijk niet, maar of dat ook gepast gedrag is, is een 2e.

Jeetje je kan ook overdrijven... Rolleyes

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:57

Laura schreef:
Dát zeg ik niet Slapen

Ik breek bij niemand in, ik hack niks, ik tap niks af waar een ander extra voor moet betalen; ik gebruik alleen wat mij aangeboden wordt. Ik kan nergens iets terugvinden over dat dit strafbaar is.

Wat mij betreft zou iedereen op mijn verbinding mogen inloggen hoor *LOL* 't is alleen dat ik hem wil beveiligen tegen hackers. Dat mijn buren dat niet willen is hun zaak. Ik zie het probleem niet zo Cool



Hoe weet jij of ze extra moeten betalen? misschien als jij online gaat dat er wel tikken van afkomen... Haha!

En het is idd niet netjes om dat te doen...maargoed dat ligt aan jezelf..Scheve mond

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 19:08

Wij hebben ook draadloos internet. Ik zit dan ook regelmatig lekker buiten te internetten.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 01:12

Uhhhm, tijdje geleden bij een vriendje van mij hadden we ook ineens een verbinding te pakken. Da's leuk, dachten we... Wij o.a. lekker downloaden van Kazaa tot er een paar maanden later ineens een mededeling in een of ander mapje verscheen van een hele boze buurt bewoner. Bleek dat hij een boete had gekregen van Planet omdat hij een abo had voor zoveel MB en dankzij ons zat ie in ene op een paar Gieg Bloos! .
Vind wel dat veel mensen die wifi hebben, geen idee hebben van wat ze aan het doen zijn want die hebben geen enkele beveiliging aan staan. Van die buurt bewoner konden we ook de foto's bekijken van z'n katten.

Thuis hebben we ook sinds een half jaar ADSL en draaien de laptops ook draadloos maar vriendlief heeft alles dichtgetimmert en de kans dat hier een snoeshaan komt mee liften is nihil. Zie je Pietje al gaan, met z'n laptop door de rimboe? Van mij zou het mogen, als ik later mag kijken hoeveel teken hij heeft gescoord en ik gok op min. 100 Schijnheilig .

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 01:17

Heb ik eindelijk draadloos internet, heb ik verdomme geen tuin waar ik in kan zitten Haha!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 07:55

Ik zie het probleem niet zo direct... zolang je gewoon surft en geen gekke dingen doet... Ik zou ook niet m'n laptop uitzetten en zeggen van 'oei, ik zit op iemand anders wireless, shame on me'.
Je moet alleen niet als een gek gaan zitten downen enzo...

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 08:26

Ow...dus een auto jatten mag? Als je hem maar heelt laat? *LOL*

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 08:57

XoNo schreef:
Heb ik eindelijk draadloos internet, heb ik verdomme geen tuin waar ik in kan zitten Haha!


Hihi, das bankerstaafig

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 11:23

Lekker hoor prima uitbinding.

Gisteren bij mijn ouders had het draadloos meegenomen boven ingeprikt en pris zat beneden in de tuin te msnen met vriendje die ook lekker in de tuin zat. Wat kan het leven toch lekker zijn hahahahaha.

Mijn moeder had pas laat in de gaten dat het wel over haar adsl lijn ging Tong uitsteken. Ben blij dat ze zelf ook een router modem hebben hoef ik er alleen maar bij te prikken.

Laura waarom heb je je draadloos setje niet gewoon meegenomen??.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 12:12

Ehm kan dat? Blond
*LOL*
Nee daar ga ik niet aanzitten; is nl aangesloten door de huisbaas en daar zit het kantoor ook op verbonden. Haha!
Dus dan heb ik een groter probleem dan wanneer ik iemand 'ilegaal aftap' whooo.. living on the edge men *LOL*

Tony; dat is natuurlijk een vergelijking die kant noch wal raakt Clown

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 12:43

ik vind dat SD wel een goed punt heeft. eigenlijk is het zo dat wat van een ander is, daar moet je gewoon netjes van af blijven. nu begrijp ik wel dat niet iedereen zich daar altijd aan kan houden, maar om dat vol enthousiastme op een publiekelijk forum te plaatsen getuigt imo van een rare smaak (diplomatiek uitgedrukt). nu kan het natuurlijk allemaal weer ironisch bedoeld zijn maar dan vraag ik me af of dit niet in het KH thuis hoort.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 12:52

Oh ja natuurlijk; ik heb een rare smaak en ik ben absoluut niet netjes en mijn topics zijn zó dom en horen in het KH thuis en iedereen die een mening heeft die enigszins tegenover de mijne staat heeft gelijk. Was dat het niet, SP? Oh dan vergeten we even dat ik een domme lellebel ben die alleen maar in de kroeg hangt die zich sletterig gedraagt en hypocriet is. Slapen
Heb ik je iets misdaan ofzo??

Ik word eigenlijk een beetje ziek van jou. Get a life man, ga je druk maken over iets anders dan mijn topics. Moraalridder. Bah. Doei, doei

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 12:55

Laura schreef:
Heb ik je iets misdaan ofzo??

Ik word eigenlijk een beetje ziek van jou. Get a life man, ga je druk maken over iets anders dan mijn topics. Moraalridder. Bah.
nounou laura, ik dacht dat jij een nette dame was, maar misschien komt het door het warme weer. ik heb je al eerder verteld dat je mij niets misdaan hebt, ik reageer alleen op wat jij zegt, niets meer en niets minder.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 12:56

Jee Laura, beetje lange tenen? Ik vind eerlijk gezegd ook dat SP gelijk heeft... dit is imo gewoon 'not done', hoe leuk het ook is, het is simpelweg niet netjes.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 13:01

SP: Als jij het gelooft? Ik niet namelijk. Ik vind het wel érg toevallig dat jij in ELK topic dat ik start het nodig vind om een negatieve reactie te geven.

En op je mooie 'nette dame' opmerking ga ik niet in. SP; ik kan enorm om je uitlok-acties lachen en merendeel van de topics is erg amusant. Maar ik denk dat je nu - en al een aantal keer eerder overigens, maar toen heb ik het maar weggelachen - de humor voorbij bent en mijn geduld-grens is bereikt. Dat was ongetwijfeld je bedoeling, enig, je hebt 'gewonnen' dan Clown Maar zeg dan gewoon meteen wat je aan me kwijt wil. Want op deze manier posten vind IK niet netjes.

Ja vikki, ik heb lange tenen vandaag; en dat heeft niks met dit topic te maken. Ik zal het dus wel verder PB-en met betreffende persoon

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:33

Toch gek dat SD ook negatieve reacties post en je daar niet over valt Knipoog

De meeste van je topics vindt ik beter op KH passen dan op AM hoor Haha!
Laatst bijgewerkt door Romkabouter op 09-08-04 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:34

Persoonlijke vetes c.q. irritaties hoeven niet 'en plein public' uitgevochten te worden, dat kan ook via PB. Graag on topic. Lachen

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:40

Zit je niet toevallig in de buurt van een hotspot? Haha!

Die beginnen hier in ons belgenlandje nl. steeds meer en meer te komen, inclusief idiote tekentjes op buildings om aan te geven dat er connectie mogelijk is enz.

Meersurfen is op zich niet zo erg, tenzij je zit mee te liften met iemand die een limiet staan heeft. Zou best wel irri zijn, moest die persoon door jouw praktijken op smallband vliegen Lachen.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 13:55

Rom; ik heb op Sd al gereageerd en zoals ik al zei heeft mijn opmerking niks met het topic te maken maar meer met een persoon en daar word al netjes over gePBt Lachen
Kan je dat op de een of andere manier zien dan, Belsje? Ik zie nl alleen de naam van de verbinding. Niet wat voor het is en waar ie vandaan komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:58

Ik ook met wireless buiten. Lekker parasolletje op en een glas ijskoud drinken erbij. Helemaal super.

maar inderdaad meeliften op een andermans verbinding is not done.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 13:59

Sorane schreef:
maar inderdaad meeliften op een andermans verbinding is not done.


Ben ik toch nieuwsgierig. Als jullie een popup zouden krijgen dat er een verbinding is gevonden, zou je dan helemaaaal niet acepteren?

En uh, hebben jullie KazaA? Haha!

Nadir

Berichten: 12722
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:01

Ik begrijp eigenlijk niet waar iedereen zo'n heisa om maakt... Rolleyes

Net wat Laura zegt: Jullie downloaden zeker ook allemaal geen muziek e.d. van het internet?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:40

Laura"]
Ben ik toch nieuwsgierig. Als jullie een popup zouden krijgen dat er een verbinding is gevonden, zou je dan helemaaaal niet acepteren?
[/quote]idd, ik lift niet mee op een anders netwerk.
[quote="Laura schreef:
En uh, hebben jullie KazaA? Haha!
nope.