I, robot ..... lijkt me dus echt niks...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:10

Sypheron schreef:
Zulke dingen kunnen gebeuren. Robots kunnen hun eigen wil gaan krijgen, alleen zover zijn we nog niet.

Ik zocht laatst de site van die film, toen tikte ik in: http://www.irobot.com
Moest ik toch wel lachen *LOL*
Ik zie wel robots in onze toekomst. Heb je ooit nagedacht dat je al met een hoop robots te maken hebt? Denk aan productie van auto's. En noem me gek, maar ik vind een wasmachine ook een robot. Laatst was ik bij de Office Centre en toen zag ik daar een stofzuig-robot voor 69 euro.
En een furby was toch ook een robot?

Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:13

Rainie schreef:
Ik zie wel robots in onze toekomst. Heb je ooit nagedacht dat je al met een hoop robots te maken hebt?

Dat hoop ik toch echt niet... Scheve mond
Vreselijk lijkt me dat in de toekomst...

Zie je het al voor je... Straks liggen we nog met een robot in bed... Haha!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:15

Mij lijkt het ook helemaal niks.
Ben vd week naar King Arthur geweest, film was niet heel erg verkeerd maar het verhaal word heel anders verteld dan ooit tevoren; namelijk ZONDER verhaal!! Ik zweer het je het ging nergens over maar alle mooie mannen maakten het goed Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 16:16

Wouter24"]
:roll:

Euhm... Ik denk dat je de film een tikkie te serieus neemt Syph Knipoog
[/quote]

Helemaal niet, ik denk dat zoiets in de toekomst goed mogelijk is, en dat mensen er veel te naief over zijn. In de Verenigde Staten zijn volgens bronnen al vaker proeven uit de hand gelopen Lachen.

[quote="Shiloh schreef:
Misschien, maar er zijn anders nog genoeg films die me wel interesseren. Zoals Spider man, dat was nog NOOIT op die manier in beeld gebracht, die vond ik leuk. Mona Lisa Smile, Love Actually, King Arthur lijkt me ook leuk, ookal is dat verhaal al DUIZEND keer verteld. En er zijn echt ZOVEEL andere films die mij nog wel interesseren.


Alsof Spiderman geen film is die al 1000 keer in een ander jasje uitgebracht is? Er zijn genoeg films al waar de held altijd de meid en de rest van de wereld redt. Alleen omdat je die film zelf leuk vindt wil niet zeggen dat hij niet met anderen overeen komt, jij ziet het alleen anders. Knipoog Voor die film geldt precies hetzelfde als jij over al die robot films zegt. Het is en blijft een 'superhelden' film.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 16:39

what the hell maakt het uit of het toekomst zou kunnen zijn of niet, maar het is wel dat het niet de eerste keer zou zijn dat iets eerst een sciencefictie is en daarna de werkelijkheid. aan de andere kant denk ik dat echt creatief denken door een computer nog vele vele jaren ver weg is.

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:09

Ben eergister naar de film geweest! Eerst dacht ik dat ie idd standaard science fiction was enzo,ook omdat ze al zoveel hebben laten zien in de trailers. En op TMF in die moviefacts laten ze ook weer heel wat zien. Maar ik vond em echt goed de film!!!! OK dan!

Ik hoop niet dat er later echt veel van dat soort robots komen ik zou echt bang zijn dan hoor!!!! Maar ze maken ze dan vast ook niet in mens-vorm. En hopelijk ook niet in paard-vorm Haha!

"Galop PaardZero5"

"bzzzzt" Clown

Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:31

Mauwie schreef:
Ik hoop niet dat er later echt veel van dat soort robots komen ik zou echt bang zijn dan hoor!!!! Maar ze maken ze dan vast ook niet in mens-vorm. En hopelijk ook niet in paard-vorm Haha!

"Galop PaardZero5"

"bzzzzt" Clown

Bliep... *LOL* *LOL* Hyper!

Citaat:
maar het is wel dat het niet de eerste keer zou zijn dat iets eerst een sciencefictie is en daarna de werkelijkheid

Voorbeeld? Lachen

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:54

Tja ik vond hem aardig, maar had zelf niet de moeite genomen om hem in de bios te kijken.
Daar vond ik hem te matig voor.

Ik schrok wel wat van die borstspieren van Will Smith Bloos! Man !! Alsof hij sileconen heeft Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:04


amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:06


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:08

Wouter24 schreef:
Dat waren geen filmscripten...


Het waren verhalen, concepten, what's the difference? Lachen
Zaken die de mensen in eerste instantie nooit zagen aankomen en wat ook nog eeuwen geduurd heeft voordat het werkelijkheid is geworden.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:12

Sypheron schreef:
Het waren verhalen, concepten, what's the difference?


Mmm ik vind je vergelijking van Leonardo Da Vinci en de scriptschrijver van I-Robot wel erg ver gaan Knipoog

Da vinci was een genie, bij een film als I-Robot gaat het er om een kaskraker te maken

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:14

Voor sommige mensen gaan zulke verhalen ook verder dan alleen maar fantasie. Ok laat ik het dan niet met I, Robot vergelijken, maar er zijn zeker films/series die proberen de realiteit over enkele jaren/eeuwen na te bootsen.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:27

Wouter24 schreef:
Dat waren geen filmscripten...
maar nog steeds sciencefictie. overigens geeft oa. startrek ook flink inspiratie.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 21:27

Ik heb hem gisternacht gezien. Hij was mooigemaakt. Wat wel grappig is voor de film was er een trailer van die film over een man en vrouw die naar een dorpje verhuisden waar het niet helemaal pluis was: alle vrouwen waren robots. Wel toeval nog een robotfilm.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 21:28

Rainie schreef:
Ik zocht laatst de site van die film, toen tikte ik in: http://www.irobot.com
Moest ik toch wel lachen *LOL*
Ik zie wel robots in onze toekomst. Heb je ooit nagedacht dat je al met een hoop robots te maken hebt? Denk aan productie van auto's. En noem me gek, maar ik vind een wasmachine ook een robot. Laatst was ik bij de Office Centre en toen zag ik daar een stofzuig-robot voor 69 euro.
En een furby was toch ook een robot?

grappig die link! dat bedrijf zal wel blij zijn met die reclame.

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 22:04

Ik heb i, robot gezien, en ik vind hem supergoed!
Enne, Will Smith is echt een goede acteur...Actie, humor en de film heeft nog inhoud ook Knipoog

Dat andere film over die vrouw en die man is geloof ik Stepford wives, echt een superbekend verhaal. Is naar het boek van Ira Levin...

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 22:44

Ik wil deze film best zien...
Gewoon lekker ''dom'' verhaaltje, actie, waars. mooie special effects.. Ben allergisch voor saai en dat lijkt mij deze fim niet Lachen

King Arthur wil ik overigens ook best zien, al gaat het topic niet over deze film...

_wouter_

Berichten: 45
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: de goorn noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 19:19

mij lijkt die film wel cool hoor en die filmer komen ook tog robotten in onse toekomst (denk ik) ~~}>

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 19:46

Ik heb de film dus gisteren gezien en ik vond hem best goed. en WILL SMITH WAS IN ZN NAKIE TE ZIEN.... Hihihihi. Kreeg wel een por van mn vriend toen ik Jummie riep....Het is een mooi gemaakte film. Maar niet iets voor de liefhebbers van romantische komedies/ SF haters.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 19:49

Leek mij ook een saaie film. Maar de recensies zijn zeer goed te noemen, dus dat maakt me erg nieuwsgierig!

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 21:07

King Arthur was pas vet Haha!.... Geen SF, maar gewoon een lekker ouderwetse film met riddertjes enzo Haha!... Heerlijk!