wel eens met het zelfde geslacht gedaan??

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

heb je het wel eens met het zelfde geslacht gedaan??

Poll eindigt op

ja
40 (9%)
nee
338 (77%)
wil het wel eens
57 (13%)

Totaal aantal stemmen: 435


Thirza

Berichten: 9267
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:07

ik heb wel eens met een paar meisjes gekust maar dat was meer omdat ik teveel gezopen had

dani1983
Berichten: 646
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Dodewaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 17:26

ja dat kan ook he

pimpernel

Berichten: 21
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: Velp, Gelderland, Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:29

dani1983 schreef:
nou mijn vraag is denk ik duidelijk he ...

ik vraag dit om meiden of jongens te helpen bij het uitzoeken van hun geaardheid..(of hun beslissing om de stap te nemen)

dus als jullie stemmen zou ik ook graag willen weten waarom wel of waarom niet..

nou dikke kus danielle



ja




en eeeeeeeeeeeeh ik kies ja

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:49

Nee en ik ben het ook niet van plan! Ik vind het maar niks!

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 18:15

dani1983 schreef:
weet je wat ik niet snap , als een meid het met een andere meid doet , dan zeggen ze dat dat geil is.. maar als een man het met een andere man doet dan is het goor... dat snap ik dus echt voor geen meter Verward


Komt misschien omdat vrouwen er mooier uitzien dan mannen? Lachen

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 18:20

Dat is toch onzin r0b1n Tong uitsteken
Waarom zou dat zijn? Of iemand lelijk of mooi is, is altijd iemands mening, geen feit.

Ik heb nee gestemd. Ik heb er ook geen behoefte aan en het trekt me ook helemaal niet aan ofzo.
Een lesbie bood me wel een keer de optie aan om t te doen maar die heb ik toch maar afgewezen Tong uitsteken

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 18:49

Christatjuh schreef:
Een apart idee om hier een topic over op te starten. Kennelijk heeft men niet echt zin om hier over te praten.

Ik heb nee gestemd. Ik weet goed wat ik wil en hoef daarvoor niet te experimenteren Haha!



Helemaal mee eens! Ik heb al 3 en half jaar me ventje en ben hartstikke happy zo, vrouwen vind ik overbodig! weehee op dat gebied dan! Haha!

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 18:57

ik moet er echt niet aan denken om sex met een vrouw te hebben....
vind het gewoon raar...
naja raar...ik zou het beetje vreemd vinden om te doen...
en heb er ook geen behoefte aan ofzo Lachen

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 19:02

Ik heb nee gestemd. Ik kan me er niets bij voorstellen. Ik heb geen problemen met homo's en lesbo's maar zelf... Nee. Niks voor mij. Ben al 11 jaar gelukkig met mijn vriend. OK dan!

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 20:36

ik heb gestemd nee...
Ben al 4 jaar gelukkig met me vriend!!

dani1983
Berichten: 646
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Dodewaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 21:40

weet je wat ik ook niet snap , er zijn 31 mensen die op ja hebben gestemt en 45 die op wil het wel eens hebben gestemt , en iedereen die ant geeft zegt nee Verward
bedoel als je ja of wil het wel eens zegt dan kun je er toch ook voor uit komen , je hoeft je er echt niet voor te schamen ....

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 22:36

dani1983 schreef:
weet je wat ik ook niet snap , er zijn 31 mensen die op ja hebben gestemt en 45 die op wil het wel eens hebben gestemt , en iedereen die ant geeft zegt nee Verward
bedoel als je ja of wil het wel eens zegt dan kun je er toch ook voor uit komen , je hoeft je er echt niet voor te schamen ....

Goed opgemerkt! Haha!

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 23:17

Wat mij toch weer overkomt Nagelbijten / Gniffelen

Een tijdje geleden had iemand mij toegevoegd. Ze had de verkeerde toegevoegd maar bleven toch even kletsen. Ze bleek dus lesbisch te zijn, opzich niks mis mee. Maar na een paar gesprekken begon ze alleen maar over sex met een vrouw te praten. Ik had haar toen duidelijk gemaakt dat ik 100% hetero ben en waar zij over praatte ging bij mij toch wel te ver (dat ze mij kon laten komen enzo Lips are sealed)

Toen hebben we een tijdje niet meer gepraat en nou de laatste dagen weer wel. Ze had een foto van haarzelf met haar bovenstuk naakt als foto voor msn! Bloos!
Ik vroeg dus of ze die weg wilde halen want ja Verward ik vind dat niet bepaald smakelijk om naar te kijken.
Begonnen weer gewoon te kletsen. Begint ze toch weer. Nou begon ze allerlei vragen te stellen over wat ik allemaal lekker zou vinden enzo en daarna vroeg ze of ik haar opdrachten wilde geven! (je snapt natuurlijk wel wat voor opdrachten)

Oke, dat je lesbisch bent accepteer ik maar doe zulke dingen aub niet bij mij Lips are sealed

Oregon
Berichten: 1007
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 23:47

dani1983 schreef:
weet je wat ik ook niet snap , er zijn 31 mensen die op ja hebben gestemt en 45 die op wil het wel eens hebben gestemt , en iedereen die ant geeft zegt nee Verward
bedoel als je ja of wil het wel eens zegt dan kun je er toch ook voor uit komen , je hoeft je er echt niet voor te schamen ....


Kan me best voorstellen dat sommige mensen die hun coming out nog niet hebben gehad er nog moeite mee hebben ervoor uit te komen. Verder zijn er genoeg bekenden op bokt en als je niet wilt dat zij het te weten komen houd je je stil. Vind dat ook dat gerespecteerd moet worden, vooral als je mensen wilt helpen met het uitzoeken van hun geaardheid. Dit is niet aanvallend bedoelt maar hoop dat je het begrijpt.

Oja, ik heb ja gestemd Knipoog

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 00:06

Christatjuh schreef:
Een apart idee om hier een topic over op te starten. Kennelijk heeft men niet echt zin om hier over te praten.

Ik heb nee gestemd. Ik weet goed wat ik wil en hoef daarvoor niet te experimenteren Haha!

ok jullie zijn met dit topic ondertussen wel 7 paginas verder
dit was het 1e berichtje

@irritant-> dat meisje heeft een heel ander probleem
iets wat niks met geaardheid te maken heeft!!

ik ben trouwens zelf bi , val daar niemand mee lastig en ben gelukkig getrouwd en heb dus een keuze gemaakt en heb daar geen moeite mee
natuurlijk kijk ik naar alles wat los en vast zit betekend alleen niet dat ik daar ook wat mee wil doen of ga doen
daar ben je nog altijd zelf bij en heeft ook niks met al dan niet bi te maken , kijken mag , of je nou hetero homo of bi bent
maar dat is een ander onderwerp
Laatst bijgewerkt door nickyu op 04-09-04 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt

dani1983
Berichten: 646
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Dodewaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 00:08

jazeker snap ik dat.. maar zoveel mensen Verward die gestemt op ja en wil wel eens ... bedoel dan moet er wel een paar zijn die dat dan toch gewoon willen zeggen.... juist door die taboe!!!
en ik respecteer dat zeer zeker.

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 00:23

Ik weet niet of het taboe is.....
Het is wel prive!

dani1983
Berichten: 646
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Dodewaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 19:57

nou ik denk wel dat het een taboe is , als je het er over hebt dan gaan de mensen toch anders over je denken , en daarom stoppen ze het liever in de doofpot...

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 20:42

Denk je niet dat mensen ook anders naar je zullen kijken wanneer je hier uitgebreid je favoriete standje zou bespreken? Haha! Dan kan men niet meer het beeld van jouw standje uit hun hoofd krijgen wanneer jouw naam weer eens voorbij komt Haha!

Ik denk echt dat het geen taboe meer is, maar dat het eerder een prive kwestie is en daar moet je maar net zin in hebben om het daar met iedereen over te hebben. Knipoog

dani1983
Berichten: 646
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Dodewaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 23:09

nou ik zeg ook niet dat je je standjes erop moet zetten , dat gaat wel een beetje ver .
we hebben het gewoon erover of je ja of nee of ik wil wel eens hebt gestemt. DUS NIET OVER STANDJES .

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 23:35

Hahaha ik begrijp dat je het niet over standjes had, ik gaf alleen een voorbeeld. Haha!

Ik probeerde uit te leggen waarom ik dacht dat het geen tabou was, maar meer prive. Ik probeer het met een ander voorbeeld Haha!

Stel je opent een topic met de vraag
Heb jij wel eens gepijpt? (sorry Schijnheilig )

ja
nee
ik wil het wel eens

Dan denk ik dat er toch wel heel wat ja's kunnen komen te staan zonder dat degene die gestemt heeft daar uitleg bij zou geven. En waarom geen uitleg? Omdat je nou niet echt de behoefte hebt om daar in het openbaar met dit gezeldschap over te babbelen Haha!

Snappie?

Maar ik begrijp dat jij eigenlijk wat meer feadback zou willen hebben voor het geen waar jij mee expirimenteerd. Dat is te begrijpen, zeker als iets nieuw is voor je.

Oregon
Berichten: 1007
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 23:47

Ben het helemaal met marieke eens. Ik heb dus ja gestemd maar wil daar liever verder niets over zeggen hier omdat ik vind dat dat iets voor mezelf is. Als je vragen hebt ofzo mag je me best een pb sturen maar ik hoef dat hier niet zo nodig open en bloot te bespreken.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 00:41

Laten we het ns over Marieke dr favo standje hebben? Nagelbijten / Gniffelen

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 00:43

Waarom?

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 00:47

Omdat het nu al weer eventjes gaat over waarom mensen wel of niet toe zouden geven of ze 'het' wel eens zouden doen met het andere geslacht.... en ik dacht: gut laten we het onderwerp even veranderen. Maar ja, dat mag eigenlijk niet, want dat zou off topic gaan. Daarnaast willen we het natuurlijk helemaal niet over jouw favo standje hebben, want dat is prive. Ik neem mijn opmerking terug. We gaan het dus niet over Marieke haar favo standje hebben.