kadootje van de katten...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:47

Ach, gisteren zouden we een BBQ houden.

Ik was de tuin aan het prepareren, kom ik onder het ligbed een verse dooie muis tegen. Ach, opgeruimd, geen probleem.
Toen we de kolen gingen aanmaken, kwam Spark er weer aan. Menno zei nog gekscherend: "die is zeker een muis aan het halen voor op de BBQ". En ja hoor, mevrouw liep 1 minuut later parmantig met een muis in haar bek. Scheve mond
De kolen moesten warm worden, dus Menno ging even in de hangmat liggen. Werd ook daar een (half vergane) muis geconstateerd. Ondergetekende kon wéér de plastic zakjes tevoorschijn halen Boos!

Toen we halverwege het eten waren, liep Spark weer eens langs. Uit voorzorg maar de tuin rondgekeken en ja hoor: een dooie merel. Vers van de pers.... de eetlust was me inmiddels een beetje ontgaan.

Enniewee... nadat het bezoek weg was, zaten we lekker even binnen, maar wel de tuindeur open. Opeens hoorden we gepiep en een tel later kwam Spark als klap op de vuurpijl, met een LEVENDE muis naar binnen gescheurd!!!!
Menno was gauw even kijken of er boven nog iets gedaan moest worden, dus ik mocht het arme diertje weer redden....

Leuk he? Zo'n kat die je kadootjes geeft!!!


gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:52

gadverdamme.. heb het dus echt niet op katten.. vindt het maar gore beesten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Danseresje, Fayyah19, Jacquelinee_, Jaydee_WP, JudithGigi, LiannePuthzy en 171 bezoekers