dance valley

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jokonootje

Berichten: 4853
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:47

het banketstaaf is ik heb zelf niet een voetbal shirt gezien op het terrein maar goed zo kom ik zoveel mensen niet tegen in die menigte ... dus kan ook best zijn dat ik ze gewoon over het hoofd heb gezien ...

vond het wel geweldig trouwens die nieuwe regel die op het kaartje toe gevoegd was ...

* alle vormen van racistische nationalistische of facistische uitingen zijn verboden. de kleuren combinatie rood wit blauw, legerkisten met witte of rode veters (etc)

vond het slim van ze dat ze dat er op hadden gezet .... nu behielden ze het recht tenminste om ze toegang te weigeren ....


alleen de fouilleren was waardeloos ik ben niet eens gefoullieerd ....

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:20

petrabonanza schreef:
ik heb de vechtpartij ook gezien, dus er stonden waarschijnlijk drie bokkers vlakbijj elkaar.


Maak er maar 4 van Lachen , ik stond ook op de hq, toen de vechtpartij begon, op de heuvel vlak bij de bar. Ik was wel blij dat ik er niet tussenin stond, t ging er ook wel heftig aan toe. Vond het wel mooi dat op een gegeven moment alle bewakers een muur vormden, zag er wel grappig uit, z'on gele muur Haha! Tja verder lopen er ook veel te weinig bewaking rond, maar enerzijds is dance valley niet het feest om te gaan matten, want de sfeer was verder super OK dan!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:40

te weinig?!?! *brrr* ik vind ze altijd nog té veel aanwezig hier in nederland. bijna altijd in opzichtige kleding en altijd lopen ze in grote imponerende groepjes wat vaak erger wordt naarmate het feest vordert...

ben al eens op een kleiner feest geweest waar ze keurig in smoking liepen en op de achtergrond aanwezig waren, zo hoort het vind ik Lachen

Jokonootje

Berichten: 4853
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:45

oh elsjuhh die jongens en meiden met die gele shirtjes waren niet eens alle beveiliging hoor erliepen ook gewoon van die kleren kasten rond die beveiliging waren en in normale kleding liepen .... en verder niet opvielen het is dat ik het weet omdat m`n pa die jongens kent en dus regelmatig uitgebreid stond te ouwehoeren met ze ...
en ja mijn pa was ook mee haha