Mijn moeder wordt binnenkort geopereerd

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xluvya

Mijn moeder wordt binnenkort geopereerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 21:48

Mijn moeder heeft al een tijdje last van vleesbomen in haar buik, eerst was het nog niet zo erg. Nou was ze laatst voor controle naar de dokter geweest, en het waren er veel meer geworden,toen zei hij dat alles eruit moet. Vandaag moesten mijn ouders weer naar het ziekenhuis, en nu is het dus zeker dat ze moet worden geopereerd.. maar wanneer dat is nog niet zeker. De herstel periode is lang had ik gehoord, en mijn moeder is niet echt iemand die stil kan zitten, dus dat wordt dan nog wat..
Maar in ieder geval moeten de baarmoeder eierstokken (en de boompjes natuurlijk) weg.. Als het nu niet gebeurt kan het zijn dat ze er veel meer last van krijgt en dat ze over een jaar alsnog onder het mes moet.
Ik weet niet precies wat ze allemaal gaan doen en wanneer, maar mijn vraag is of iemand ervaring heeft of iemand kent met hetzelfde.

Sorry voor mijn vage verhaal, maar ik weet niet precies hoe ik t moet uitleggen omdat ik t zelf ook niet helemaal snap

Imaginary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:34

sterkte Ach gut voor je moeder he en natuurlijk ook voor jou,
mijn tante heeft dit ook gehad maar die is er best snel weer
bovenop gekomen *LOL*

time in between
was just a dream.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie